Itt az a biztos ami elmúlt. Megosztom mindig a friss információkat amit kapok. Nem tudom megmondani mi lesz biztosan. Ahogy felmerült a gondolat, hogy lesz Steiger, ugyanazzal a mozdulattal törölhetik is. Maradjunk abban, hogy meglátjuk. Szerntem szódával elmegy ebben a sorban. Az biztos hogy hiánypótló modell.
De biztos, hogy lesz? Egy teherautós sorozatban traktor? A lengyeleknél sem volt, hanem külön indult náluk egy traktoros (teszt?)sor.
Ha nincs elég infó, kép az egyik teherautóról, miért ne tennének be szimplán egy másik, a sorozatba illő teherautót? Megannyi Csepel és Rába változatot hagytak ki a listából, lehetne választani...
Nem biztos, hogy pont a 19 lesz. A Tátra 148 már kész van, az biztos lesz. Tartok tőle, hogy valami olyan modell helyett lesz amiről nincs elég infó, és kép.
Az enyémen is kifelé dőlt a bal hátsó bogis kerék felső része. Megbontás után látszott, hogy aki összeszerelte, véletlenül letörhette azt a felfüggesztést a laprugó végéről és vastagon összeragasztózva tette vissza.
Kénytelen voltam újra letörni és kis csiszolás után helyesebb pozícióban visszaragasztani.
A két C-tengelyes kerékre is tökéletlenül nyomták fel a gumiköpenyeket, a belső részükön el is torzult a perem, mire ideértek.
Valóban szép a kidolgozás és a díszítés, ez feltehetően azért van, mert eredetileg ezt a hazainál nívósabb (de szintén Deagos) teherautós sorozatban, az olasz Camion d'epoca nevű kollekcióban adták ki nemrégiben, a mi bliszteres csomagolásunknál kicsivel szebb csomagolásban:
Azonban meglehetősen sokan panaszkodnak arra, hogy nagyon sok a hibás darab, talán még több, mint az eddig megjelenteknél. Ferde tamponnyomás és plató, nem forgó hátsó kerekek, össze-vissza pillanatragasztózott alkatrészek, éppen hogy csak nem leeső légtartályok, üzemanyagtartályok stb.
Ezektől függetlenül mutatós darabja lesz a sorozatnak, az biztos!
Egyébként szokatlanul részletesen kidolgozott a modell díszítése, ezüsttel kéderezték a szélvédőt, jók a felíratok és talán először, de még a rendszámok kinézete is erősen hasonlít a megfelelő korabeli darabokra.
Kár, hogy figyelmetlenségből valami nemlétező pótkocsis betűkombináció került rájuk. :-(
Köszönöm a tippet, barátom, de nem óhajtok belemerülni ebbe a tehersorba, szimplán nincs nekik hely itthon. :-P
Egyébként egy gyors fotókeresés alapján úgy tűnik, volt ilyen tengelyelrendezésű Rába, de nem a HC-nál. A hátsó ikertengelyes HC-s Rábáknál a harmadik tengely is teljesértékű, duplakerekesnek tűnik, a rábás-indexes topicból zsákmányolt fotók alapján.
Majdnem elfelejtettem mondani, nézd meg a jófogáson, mert ott az ár irányár, fornt-euró függvényében változik. Most mivel jobb lett a forint hátha odaadja 10-ért. De szerintem 11-ért el lehet hozni. Azért csak alkudj keményen. Most jó a forint. 🤣