Keresés

Részletes keresés

JarnoTrulli Creative Commons License 19 órája 0 0 4491

őt a Mclaren se veheti komolyan ebben biztos vagyok, csak kellett egy kvótanő a Mclaren színű ART gépbe, csaj meg élvezi a helyzetet és élményeket gyűjt meg kapcsolatokat épít.

bár így belegondolva marketing oldalról jól járt vele a Mclaren is...olyan számai vannak a közösségi oldalakon, mintha F1-es lenne és a tündibündizés hozza a lájkokat

 

Tiktok és instagramon is 1,3 millió követője van rengeteg emberhez eljutnak a szponzorok

kb. ennyi követője van Strollnak, Magnussennek akik sok éve a mezőnyben vannak

Kínai gyereknek a Sauberben kevesebb is, pedig mögötte se kis piac állhat, Sargeant 1 milliót se éri el

 

Miami hétvégén is Sainzal bohóckodott az F1-24 játékkal nem Pin vagy Pulling vagy akár valamelyik amerikai

 

de az összes többi lánynak is csak egy élményszerzés az egész...Schreiner is valami graffiti kiállításon vigyorgott Bottassal, Hausmann talán még most USA-ban kirándul

 

sokszor írtuk itt talán Pin viheti majd valamire (FRECA szereplése majd sok dologra választ ad), pár év múlva úgyis mehet majd vissza hosszútávúzni főállásban ha nem sikerül. Pulling nekem kérdéses...hiába csak 21 éves, de F4-es szinten iszonyat rutinos. 2020-ban a hazai F4-ben már tolta, és még idén is. 3-4 szezon ugyanabban a kategóriában ahol évente cserélődik a mezőny jelentős többsége.

Ebben a csajszériában se kezdő, ez a 2. Academy éve, W-ben meg 1,5 szezonja volt

 

Előzmény: Generic Jingle (4490)
Generic Jingle Creative Commons License 2 napja 0 0 4490

Tegnap mutatták az F1-es futam alatt ezt a Bustamante leányzót, mindent figyelt, csak a futamot nem, társasági eseménynek fogta fel az egészet, nem szakmai rendezvénynek, ahol figyelhetne, tanulhatna.

Előzmény: JarnoTrulli (4487)
JarnoTrulli Creative Commons License 3 napja 0 0 4489

előző heti hockenheimi tesztek után (persze teszt, nem verseny, meg majd élesben kiderül) mindannyian a mezőny utolsó harmadában voltak minden egyes etapban

Előzmény: Peraltada (4488)
Peraltada Creative Commons License 3 napja 0 0 4488

Lovinfosse hozta a szokásos magnusseni szintjét. Hausmannt is ő ejtette ki az elején, így 20 mp-t kapott összesen.

Bustamante mellett az is beszédes hogy Hamda mindössze a bajnokság 7. helyén áll és gyenge a tempója. Csak úgy megemlítem hogy tavalyi teljesítményével Garcia és Bühler mellett ő is mehetett volna a FRECA-ba. Jobb hogy nem lett így.

Jövő héten megnézhetjük hogy Garcia, Pin és Bühler mire mennek a FRECA-ban.

Előzmény: JarnoTrulli (4487)
JarnoTrulli Creative Commons License 3 napja 0 0 4487

Tinának megérte ez a Miami kiruccanás néhány km-t ment a 2 futamon összesen.

 

Bustamante ott a TOP3-ban valahogy megrémiszt engem a szériát illetően, Pulling ha nem olyan agresszív, lehet az élen is fordult volna. És Pin se bírt vele.


Lovinfosse ezen a hétvégén is csinált egy WTF manővert, nem tudom ott tényleg elhitte hogy elfér és előz is tisztán. 10 mp-s büntetés nagyon sokat ér, úgy hogy eleve olyan hátul. Nobels is sokra megy vele.
Főszponzora az a vörös mammer biztos örült neki, hogy az autója így került képernyőre és utolsó előttiként inthette le.

 

Jön másfél hónap szünet, és június végén Catalunya

 

Pulling 99

Pin 65

Weug 51

 

 

JarnoTrulli Creative Commons License 4 napja 0 0 4486

...ha már a felmenők én Hausmann helyében csináltatnék egy DNS tesztet, mert lehet Mick Schumi a testvére (és most nem az autók törésére gondolok hanem külsőre). 

Előzmény: Peraltada (4484)
JarnoTrulli Creative Commons License 4 napja 0 0 4485

Carrie és de Heus a sebessége alapján nem való a mezőnybe, Bustamante meg a versenyzése miatt. Második évük, jövőre úgyse lesznek itt. Schreiner is 26 évesen alapból túlkoros ide. 

 

Pulling az FP1 után még panaszkodott a kocsira, pedig ott sem volt rossz tempója akkor se. FP2 után meg csak áradozott, itt lehet az Alpine Rodin talált bele valamibe. Mondjuk ez Edgar és Lovinfosse eredményein nem látszik.

Pályaismeretre mondta, hogy az más autó is volt, meg 2 éve, szerinte ennek nincs szerepe most itt 24-ben Academyben

 

Kicsit az egész versenynek a lebonyolítása olyan mint a TCR World Tour-nak. Elején hosszas felvezető, pofázás, interjúk amiket megszakít egy rövidke futam, és újra hosszas pofázás, interjúk, üresjáratok. 

Előzmény: Peraltada (4483)
Peraltada Creative Commons License 4 napja 0 0 4484

Lia Block pedig nem is értem hogy nem tudta megfogni azt a csúszást ralis múlttal és ilyen felmenővel.

Előzmény: Peraltada (4483)
Peraltada Creative Commons License 4 napja 0 0 4483

Pedig ez úgy néz ki, Pulling pályája. Közelében se volt senki.

Ez a futam megint jobb arcát mutatta a szériának. Chambers dupla előzése a futam manővere volt. Weug megpróbálta lemásolni, de ráfaragott, ráadásul kapott egy ötöst előnyszerzésért.

Bustamante hozta a formáját (elbaltázott rajt, majd a szokásos kanyarátvágás és ezért egy ötös) és így is 9. lett. Röhej.

Előzmény: JarnoTrulli (4481)
JarnoTrulli Creative Commons License 4 napja 0 0 4482

Chambers - Weug - Marti majd a végére Hamda fogat jó volt, valami autóverseny jelleget adtak az egésznek, főleg a spanyol volt aktív ma. Kb. őket mutatták szinte végig nem véletlen. Chambers hozott hazai pályán egy dobogót a Haas színű Campossal.

 

Abbi úgy uralja ezt a hétvégét eddig, mint a szezonnyitót Pin. Szerintem úgy kellett ébren tartani nehogy bealudjon ott unalmában elöl.

 

Amit művelt a mezőny az első hétvégén Jeddában, most egész tisztességesen lehozták a mait.

 

Bustamante azért bizonyította ma is, hogy fogyat fogalmatlan az egészhez. Megint eljátszotta azt, hogy ha levágja a pályát mikor előznék / vagy ő előzne és így nyer pozíciót és nem kis előnyt szerezve, akkor ha nem adja vissza, jön is a büntetés.
Engem az sem lepne meg, ha a rajtnál az ő sara lett volna a lefulladás. Amúgy a sebessége rendben volt, kb. az elcseszett rajt után 7. lett, csak jött az 5 mp a végére. Holnapra nem véletlen első soros, bár ahogy versenyez a többiek félhetnek.

JarnoTrulli Creative Commons License 4 napja 0 0 4481

Pulling pole mindkét futamra, nem kis előnnyel. 

 

Nem hinném, hogy ennyit számítana hogy még W Series alatt ment ezen a pályán. Meg nem csak ő. 

 

JarnoTrulli Creative Commons License 4 napja 0 0 4480

Brazzers vagy valamelyik csinálna egy saját feldolgozást inkább, talán meg is nézném

 

 

Előzmény: Peraltada (4479)
Peraltada Creative Commons License 4 napja 0 0 4479

Jövőre jön az Academy saját "DtS"-ja a Netflixre. Kb. olyan színvonalúnak képzelem mint Burján Fanni "művésznő" videóit. (Utóbbiak megtekintése semmilyen korosztálynak nem ajánlott.)

JarnoTrulli Creative Commons License 2024.05.01 0 0 4478

Courtney Crone lesz most a vendégversenyző Academyben.

 

The 23 year-old driver’s preparation for the entry began two weeks ago in Zandvoort as she got behind the wheel of an F1 ACADEMY car for the first time as part of a two-day Official Test event. Hailing from California, Crone started racing karts at 3 years old and has achieved success in multiple racing disciplines including Sprint Cars, LMP3 prototypes, speedway motorcycles, and most recently Lamborghini Super Trofeo.

 

 

https://www.f1academy.com/Latest/2scOqU0u1P2lcg6HLZUltu/courtney-crone-announced-as-wild-card-entry-for-f1-academy-round-2-in-miami

Peraltada Creative Commons License 2024.04.28 0 0 4477

Chadwick élete versenyét futhatta volna a NXT-ben, erre két körrel a vége előtt eldobja az autót a 8. helyről...

Sokáig tudta fogni Fostert, pedig Foster előtte úgy ment át a mezőnyön, mint Verstappenék szoktak a motorcserés büntetések után. 6. helyen haladt a verseny nagy részében.

Lindsay Brewer meg... szerintem Mahaveertől is kört kapott volna, de hát ő nem is a tempója miatt van a mezőnyben.

JarnoTrulli Creative Commons License 2024.04.20 0 0 4476

Premának nem hinném, hogy bármibe is került volna Garcia a Regionalban, hiszen az Academy (FIA) tolta be oda a bajnoki címe jogán. Ott van a maguk 3 embere, meg bónusz autó. Ha másra nem is, legalább felfogták úgy, hogy van egy tesztautójuk a pályán.

 

Academyben is ők indítják idén azt a +1 autót, amit az adott hétvégére érkező vendégversenyző vezet. Juffali is Premás volt a szezonnyitón, meg akik későbbiekben érkeznek. Van is erre külön szabály a csapatversenybe miképp számolnák. 

 

Iron Lynx/Dames meg ezer szállal kötődik a Premához, így házon belül megoldották. Bár szerintem biztos nem bánkódtak, hogy Garciát el kellene engedni és könnyen mehetett ez a folyamat.

 

Az meg sokatmondó, hogy Pint már most bedobják a FRECA-ba, és nem várják meg ezt az évet, hogy Academy bajnok legyen, így nyert 1 évet ezzel és nem 2025-ben kezdi ezt. Én már most fogadnék arra, hogy ő lesz a jobb Iron Lady

 

Elméletileg Academy van elsőbbségben, így a magyar FRECA fordulót kihagyja jelen állás szerint, mert spanyoloknál lesz versenye. Viszont a WEC-FRECA ütközésnél a formaautózás lesz elsőbbségben. Frey visszatér helyettesítőnek

Előzmény: Plagueis (4475)
Plagueis Creative Commons License 2024.04.20 0 0 4475

Az szép. Szerintem a Prema sem volt szomorú hogy megszabadultak Garciatól, ráadásul az Iron Dames jobb továbblépési lehetőség lehet, még ha nem is a formulaautózás irányába. Örülök hogy végre az Iron Dames is terjeszkedik.

Előzmény: JarnoTrulli (4474)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.04.18 0 0 4474

Iron Dames to enter FREC with Garcia and Pin as driver line-up

 

https://formulascout.com/iron-dames-to-enter-frec-with-garcia-and-pin-as-driver-line-up/117878

 

 

Pin programja jó zsúfolt, lesznek ütközések is 

 

"......Pin will be free to race in round one at Hockenheim on May 11/12 despite it being the same weekend she is supposed to race an Iron Dames-branded and Iron Lynx-run GT3 car in WEC’s Spa-Francorchamps Six Hours.

There are three further date clashes. FREC heads to the Hungaroring on June 22/23 when F1 Academy is at Barcelona, the Sao Paulo Six Hours is on July 14 when FREC is racing at Mugello, and on September 14/15 the Fuji Six Hours clashes with FREC’s races at the Red Bull Ring. In all three of those instances there would be no way to do double duty

 

 

Peraltada Creative Commons License 2024.04.03 0 0 4473
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.03.09 0 0 4472

kicsit hosszabb komment előre jelzem, de ki kell írnom magamból:

 

Első futamot ma kora reggel, a másodikat délután néztem vissza, mindenképp a teljes távot szerettem volna, nem pár perces összefoglalókat, ha már a széria hivatalos oldala adja rendesen idén. 

 

Legfontosabb tanulság számomra: nem szabad ezt komolyan venni, akkor ilyen F1 hétvégén mint pl. a mostani egy felvezető freak shownak megteszi, csak a baj az, hogy maga a széria pont a másik véglet, túl komolyan veszik magukat. 

 

Próbálom pontokba szedni időrendben az egészet:

 

F1-es mintára készült intro szerintem rendben van (zene szvsz hatalmas telitalálat volt néhány éve, talán a legnagyobb pozitívuma a modern F1-es érának), ezt megcsinálták csajos verzióban. F1-esekkel ellentétben ahol az ideiben Ricciardon kívül mindenki egy karót nyelt figura, itt meg pont fordítva.

de Heus tuti csinált egy ajakfeltöltést valamikor, kicsit pornós kaliber lett így :D Pin meg szegény hiába 20 éves, azt hittem Baranyi Krisztina indul a IX ker.-ből.

 

Kocsik külsejéről: nekem ez a klasszikus RedBull festésű és Ford matricás MP autó jött be a legjobban. 

 

 

Egész versenyt meg annyira belengte ez a jóeNberkedés, annyira erőltetve keresték mindenhol a nőket a pályán kívül, hogy szerintem mindenkit megmutattak, csak az éppen a WC-t takarító nénit nem, aki éppen nem érhetett rá. 

Meg az egész Academyt ahogy magasztalják, mint valami csoda történne itt a szemünk előtt.

 

Számomra az egész mezőny leggyengébbje Bustamante volt. Nem kimondottan a sebessége miatt, mert ebben a felhozatalban simán jó a középmezőny elejére így is, hanem amiket művel a pályán:

2. körben nyavajog hogy defektje van, rádión mondják neki box, box nem jön ki. (nem is cseréltek kereket nála), elején kb. akadály volt mindenkinek, az előtte lévőtől már másodpercekre leszakadtak szinte rögtön, annyira védte a pozíciót

Első kanyar neki nem létezett, vagy valami alternatív valóságban volt

nevetséges volt nem egyszer, hogy előzték tisztán, ő meg kiegyenesítette azt a részt és ment tovább. Vagy ha ő akart ott valakit előzni és egymás mellett voltak, akkor is menekült arra.  Rengeteg ilyenje volt mindkét nap.

És csak halkan jegyzem meg, az általa fogyatékosnak tartott Stroll ugyanennyi idősen kicsit más szinten tartott. Egy autosportot semennyire nem követő embernek megmutatnák a hétvégi mutatványát szerintem nem kérdés kit gondolnának fogykósnak.

 

SC fázis is olyan rövid volt, hogy Amna valahol a 20 mp-re lemaradva ment hátul miközben a többieknek restart volt

 

Futam végén meg ki is volt írva, hogy első szektor sárga zászló, majd ott akartak előzni és lett is baleset.

 

Második verseny meg olyan volt, mint egy unranked multiplayer lobby a játékban. Lovinfosse ahogy próbált visszafordulni, miközben el se ment mellette mindenki őrült egy manőver volt, Block telibe is kapta. Ebből sokkal súlyosabb baleset is lehetett volna 

Szerintem nem volt olyan kör ahol valamit ne írt volna ki a versenyirányítás, legyen az akármilyen incidens, boxutca sebesség be nem tartása, pályahatár. 

Leintés után meg mint a játékban az eredményjelző ugrott egyet és jött a valós sorrend büntetések után. Ami azóta újra változott. 

 

Pin büntetése benne volt a levegőben ahogy a leintés után még ment rendesen versenytempóban és piros zászlóval állították le. Elég nagy hiba volt ez, hogy csak elengedjék. De nem féltem, nem ezen a main fog múlni az éve.

 

Első hétvége után, lehet már most módosítom amit Blockról írtam, engem pozitívan meglepett, bár a helyezésén nem látszik, de tempóban sokkal hátrébb vártam. Juffali meg semennyire nem lógott ki a mezőnyből...ez meg a szériának kritika.

Pin abszolút kiemelkedik itt, de Pulling is szépen ment. Egész jól tudta tartani a franciát, de ezekkel az F4-es autókkal rengeteg a rutinja vagy 4 szezon már van benne. 

 

Mindenféle büntetések után, meg ott tartunk hogy egy Bustamante 4. helyen áll. 

 

 

Peraltada Creative Commons License 2024.03.09 0 0 4471

Nálam most szakadt el végleg a cérna. Már a tavalyi monzai és francia futamok is kiverték a biztosítékot, de most ki merem jelenteni, hogy a bohócszéria túlságosan kedves jelző az Academyre. A "versenyzők" többsége az autóversenyzés alapvető szabályaival sincs tisztában!!!

A tegnapi futam után kezdtem megnyugodni hogy talán most normálisak lesznek a lányok - bár Lovinfosse Martí elleni manővere már azért mutatta a széria helyét - de a mai nap bebizonyosodott hogy még a "balmazújvárosi gokartverseny" (by Palik) is ezerszer rangosabb ennél a sorozatnál. Volt itt minden: kiugrás a rajtnál (Block), veszélyes visszatérés (Lovinfosse, kb. a "magyar autós a macisajtnál" stílusban), boxutcai gyorshajtás (Block), kanyarátvágások, kiforgatások, ütközések, safety car alatti előzés... Az egészet pedig betetőzte az a pilóta, akitől végképp nem várta volna az ember: Doriane Pin nyugodt versenyzés és győzelem után... megy tovább versenytempóban a levezető körön, majd még tovább és piros zászlót kellett belengetni hogy álljon már meg... Meg is büntették, a 9. helyre esett vissza, a győzelem és a tabella vezető helye így Pullingé...

Erre pedig a hab a tortán a mezőny színvonalát is alulmúló amatőr kommentátorok, akik után még Földy Attilát is visszasírtam.

Peraltada Creative Commons License 2024.03.07 0 0 4470

Az első időmérő alapján erősödik a gyanúm, hogy a Vasdáma (Pin) Chadwick módjára fogja felmosni a padlót ezzel a mezőnnyel. A veterán Pulling ért még hozzá a legközelebb.

Csak jelzem hogy a tavalyi összetett harmadik Hamda Al Qubaisi - akinek ezáltal joga lett volna fellépnie a FRECA-ba - alig bírta a szabadkártyás Juffalit megverni a mezőny végén, a 6. Amna Al Qubaisi és a 9. de Heus erre sem voltak képesek.

JarnoTrulli Creative Commons License 2024.03.03 0 0 4469

Blokhina azért nem jöhetett az Academybe mert orosz...és az ugye "rósz", legalábbis az oroszok szerint:

 

".....Peter Aleshin, former boss of the Russian driver development program SMP Racing, alleges that F1 excluded young female driver Victoria Blokhina, 17, from consideration for the all-female F1 Academy series for 2024.

Vika was not accepted into the F1 Academy, he told the Russian portal Championat. "It was pure politics. Nothing worked, no matter how hard I tried.

Just a polite refusal - that's all. Although in terms of her level, she is absolutely good enough for this series. We could have ended up there last year, but this year they changed some political concepts, Aleshin charged."

 

arra nehezen lehetne fogni, hogy nem éppen eredményes eddig, és nem való ebbe a nívós Academybe, mert akkor a szériát is be lehetne szántani. 

Nemzeti F4-ben 0 pontos volt tavaly (olaszban), de ugyanitt ugyanígy 0 ponttal zárt Nobels is, aki ráadásul Ferrari Akadémiás ami szvsz kínosabb így

 

Lovinfosse másfél szezont tolt a spanyol F4-ben pont nélkül

 

de Heus szintén ugyanitt, szintén 0 pont

 

Chambers az amerikai F4-ben 1 pontot kapart össze, ahogy az Academy előd W Seriesben is ugyanennyit

 

Schreiner konkrétan semelyik komolyabb formaautós bajnokságban képtelen volt a pontszerzésre (2 szezon német F4), idén több hétvégén is feltűnt az arab F4-ben, vagy most is ebben a Winter Seriesben ezeken is 0 egység a neve mellett. Egy ideje váltott GT versenyekre, de valahonnan valakik előszedték

 

Bustamante kb. olyan, mint Chambers, 1-2 pontra képes. De cuki, meg rengeteg követője van, mernék nem beengedni ide. Még a Strollos botrányt is hogy megúszta, de másokat autistázni belefér, de lényeg nem orosz!

 

Ken Block lánya szerintem ott lett hirtelen felkapva, mikor meghalt az apja, de ralisként indult, és most kitalálták a formaautózást. Igazából teljesen lutri mit tud. De ha ő lesz a szezon meglepetése és valami csodagyerek azonnal beismerem hogy balfasz módon előre ítélkeztem vele kapcsolatban és ilyen nevek közé soroltam. 

 

Weug egy az egyben úgy indította az olasz F4-es évét, mint Blokhina. 

 

Hausmannt meg legyőzte tavaly az olaszoknál Blokhina a 0 pontosok meccsén. 

 

Kb. a mezőny fele simán azt hozta/hozza, mint Blokhina. 

 

Peraltada Creative Commons License 2024.02.27 0 0 4468

Teljes a mezőny.

JarnoTrulli Creative Commons License 2024.02.25 0 0 4467

most nézem Juffali előző hónapban ünnepelte a 32. születésnapját.

2018-ban kezdett el versenyezni, de már évekkel előtte lerakta a jogosítványt....USA-ban, mert akkor még nem engedték otthon, hogy nők is megcsinálják. 

 

2021 után nem is formaautózott, saját GT csapatával versenyez mostanság. 

 

Hazai futama lesz a szaudi minden értelemben, hiszen Jeddahban is született. Nyilván csodát nem kell várni tőle

Előzmény: Peraltada (4463)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.02.25 0 0 4466

ami üdvözlendő, hogy gokartosokkal is elkezdtek foglalkozni

 

9 lányt emeltek ki, akiket támogatnak ebben a Champions of the Future Academy bajnokságban

 

OK-N Senior:

 

Charlotte Page (AUS)

Payton Westcott (USA)

Luna Fluxa (ESP)

 

MINI 60

 

Ava Lawrence (UAE)

Sophie Guth (GER)

Lina Salamanca (FRA)

 

OK-N Junior

 

Victoria Farfus (BRA)

Angelina Simons Torres (ESP)

Sara Matsui (JPN)

 

 

Farfus pedig nem más, mint Augusto Farfus lánya. 

 

Matsui pedig egyben a Williams csapat juniorja 13 évesen. 

Előzmény: Peraltada (4464)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.02.24 0 0 4465

kicsit több fantáziát vártam volna tőlük

 

"Petronas szín" helyett az a zöld csík, ez utalás a Lamborghinire amivel versenyez máshol, vagy csak én gondolom túl?

 

Schreiner autója:

 

 

 

 

 

Előzmény: Peraltada (4462)
Peraltada Creative Commons License 2024.02.22 0 0 4464

Aurelia Nobels és Jessica Edgar is bejelentve, már csak egy ülés szabad.

Elég sokan kikerültek a tavalyi mezőnyből, legalább lesz kihez nyúlni amikor a másodévesek kikerülnek innen :)

Peraltada Creative Commons License 2024.02.20 0 0 4463

A második (és így utolsó) Academy-s szezonját kezdő Lola Lovinfosse és furcsa festésű gépe:

 

  

 

Reema Juffali, a szaúdi idénynyitón ő kapja a plusz autót.

 

 

 

Peraltada Creative Commons License 2024.02.20 0 0 4462

Doriane Pin új játékszere az Academyben:

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!