Keresés

Részletes keresés

JarnoTrulli Creative Commons License 3 napja 0 0 21526

Olasz GT -


Denes már az elején elrontotta, kapott egy 10 másodperces stop&go-t, ezzel ki is írta magát az élről, pedig megtartotta a vezetést a rajt után is.
Trulli szépen tartotta magát 4. helyről, így lett 3., aztán az egyik előtte lévőt kergette, aki kiszaladt a pályáról így 2. helyről adta át az autót Biaginak, aki vagy 1,5-2 másodperccel lassabb volt mint a mögötte lévők. Amikor kijött a boxból 2. helyen állt, és a harmadikkal szemben is volt 5 mp előnye. kb. 8 perc után már ott voltak mögötte vagy 4-en is. Pedig a csapat a végsőkig húzta a cserét :)
Sportszerűtlen is volt az öreg, konkrétan tolta le a pályáról az ellenfeleit, aztán egy ilyen cikázás közben hátulról eltalálták és ma is megforgott. Ő már tényleg csak a neve miatt lehet itt is. 
Szinte csak őket mutatták, mert a kiállások után akkora volt a különbség, és a fentebb leírtak miatt csak még nagyobb lett

 

PRO/AM kategóriában pont a tegnap említett Antonelli csapat adta a győztes egységet. De sokak számára is ismerős nevek vannak még: Ceccato Racing ugye Ravaglia BMW-s csapata, itt az AF Corse, de van egy Vincenzo Sospiri Racing is Lamborghinikkel. Itt versenyez egy bizonyos Alessandro Fabi is, lehet nem csak névrokon Teonak vagy Corradonak.

 

 

GTWC Europe Sprint -

 

Mindkét versenyt ma tartották.
Elsőt behúzta a 32-es WRT BMW, de szerintem a 14-es Ferrari ezt a boxban bukta el. Cserékre úgy mentek, hogy még ők vezettek, de kifelé fordult a sorrend. Lappalainen nem adta fel, de előzni már nem tudott. Utolsó restartnál kicsit be is aludt.
Két Audi nagyon jó helyről meg egymást találja meg, ahol a 88-as húzta a rövidebbet, majd a 99-est később büntették boxban gyorshajtásért.

Mikor letudta mindenki a cseréket, ki is írták hogy 3 autót vizsgálnak (közte a 46-os is), majd kb. az utolsó körben mondják be, hogy kapnak időbüntetést. Ezen mi a francot lehetett annyit vizsgálni? Rossiéknak akkor mondták be, amikor már vége is volt a versenynek és gurulnak vissza az autók a boxokba.
Feller, Martin féle autó sokat bukott ezzel, mert a végén SC is volt így az időbüntetés jobban odavert nekik. Martin a 46-os BMW-t szépen hozta fel pedig.

 

Második futam ami nemrég ért véget sokkal nyugisabb volt, 48-as Mamba Merci tartotta a vezetést egy percig se volt kérdés a győzelmük. A 9-es pedig a kiállás után került a Ferrari mögé.
Táv közepétől meg csak a WRT házicsatát mutatták. Mclaren előbb előzött, majd sokáig a 32-es üldözte a 46-ost. Itt nem volt TO az biztos. Ráadásul Rossi féle kocsi itt nem is megy teljes szezont. Itt indult, meg majd 2 hét múlva Misanon ami a Sprintet illeti. Endurance-ban megy fullszezont WEC mellett.
Végén érdekes volt a Rossis rontás, ez szerintem technikai gond lehet, olyan volt, mintha be se akarna kanyarodni csak ment egyenesen tovább.
Götz hajtott rendesen a dobogóért, kergette ott mindenki, Audi, Ferrari, Mclaren

JarnoTrulli Creative Commons License 4 napja 0 0 21525

én azt nem követtem, de ahogy nézem az más volt

 

pl. 2010-ben a Superstarsban ahol Biagi bajnok lett, ott ebben a bajnokságra teljesen más győzteseket ír. GT2, GT3, GT Cup sőt GT4 is ment náluk

Előzmény: toto92 (21523)
JarnoTrulli Creative Commons License 4 napja 0 0 21524

annak is úgy 10 éve biztosan :)

 

nálam pont szem előtt volt, mivel Enzo Trullival ő osztozik a Ferrarin, de az öreg Biagi kicsit csalódás volt számomra. Tempóban nemhogy a Pro vége, de a Pro/Am vége és Am sűrűje. 18-19. helyeken volt ahonnan rajtolt, talán 1-2 helyet ha jött előre, aztán meg is forgott, és nem azért mert valamelyik "amatőr" meglökte volna. 

Szériának iszonyatosan részletes live timing felülete van, minden egység körét élőben lehet követni és egyben látni minden egyes köridőt szektorokkal. 

 

Versenyt Biagi kezdte, ő is kvalizta olyan hátra az autót, 15. körben volt csere. Nyilván a rajt első köre ill. a boxba bevezető ill. kivezető kört most nem nézve 1:35,2 körülieket ment, pár körben 34,8, a legjobbja 34,6 lett. Ahol megforgott ott 12 mp ment el. Kis Trulli aki finoman fogalmazva nem egy Antonelli féle csodagyerek (Antonelli apjának van itt csapata az AKM Motorsport és Mercedesekkel mennek) és csak a héten derült ki, hogy itt versenyez és talán 1 tesztnap volt mögötte és sose ment eddig GT kocsival, meg mint valami gép hozta az 1,33 eleji időket folyamatosan. Egy kisebb rontása lehetett mert volt egy 1,35-ös köre nem sokkal a leintés előtt, de utána kettővel ment egyéni legjobbat 32 végét. 

 

Persze üzemanyag mennyisége, meg pálya állapota miatt nem egyértelmű a dolog de szerintem ez nem jelent 2 másodpercet átlagban körönként és nem pont akkor javul hirtelen a pálya ekkorát amikor átvette az autót.

ismért név Biagi gondolom jönnek a szponzorok még, versenyezni is szeret pár nap múlva 48 lesz, ő se fiatalodik, de ilyen mentor szerepre a rutinjával biztos hasznos egy fiatalnak

 

Mezőnyben volt az általam pár éve emlegetett Philipp Denes is, (Dénes Fülöp?) aki még anno DTM Trophyba ugrott be egy szezonzáróra és nem is rosszul 10. és 5. lett ott láttam először. Akkor magyar licensszel versenyzett magyar zászlóval a neve mellett, de itt már amerikaiként van. Kaliforniában született, de apja, anyja magyar. Amennyire divat a futballban a honosítás, meg magyar gyökerű spílereket a válogatotthoz csalogatni, lehetett volna őt is "magyarosítani" az autósportban. Szülei magyarok, így biztos beszéli a nyelvet, meg lenne egy GT versenyzőnk. 

 

Holnapi versenyre pole-ba rakta a Lambot, 5 tizedet vert egy nálánál rutinosabb Dennis Marschallra is. Ma 5. helyen zárt.

Előzmény: toto92 (21522)
toto92 Creative Commons License 4 napja 0 0 21523

Mondjuk az mintha az olasz GT-ből nőtt volna ki, legalábbis azt hiszem az olasz fordulók alkották az olasz GT bajnokságot - vagy az csak egy sima olasz kupa volt?

Előzmény: toto92 (21522)
toto92 Creative Commons License 4 napja 0 0 21522

Thomas Biagi, te jó ég, ő még anno a Superstars Seriesben tolta.

Előzmény: JarnoTrulli (21521)
JarnoTrulli Creative Commons License 4 napja 0 0 21521

Néztem ma olasz GT bajnokságot is (nicknevem fia kötelez alapon), de nem tűnt rossznak. A már szoksásos GT3-as alapok itt is, több kategória együtt és viszonylag sokan is vannak.


Brutál mennyi helyen tolják ezt a GT3-as vonalat a világban, vagy csak Európára szűkítve is mindenhol ezek mennek.

Ezen a hétvégén ELMS versenyen is vannak Franciaországban, GTWC Europe Sprint Brands Hatchen, Olasz GT Misanon és lett volna egy Nürburgring Endurance is a "szakadár széria" NES keretein belül de botrányosan le lett fújva egy kis sztrájkkal rásegítve, de ott is GT3-as kocsik is érdekeltek.

 

Olaszoknál 23 autós mezőny volt szezonkezdetnek, 2 versenyző osztozik a gépen, márkák bőven - Ferrari (itt ráadásul a 296-os mellett a régebbi 488-ast futtatják), Audi, Aston, Mercedes, BMW, Lamborghini, Porsche de még Honda is.
Kvali lebonyolítása érdekes: 2 szinte egymás utáni rövid program. Mindkét etapban 1 versenyző megy és annak az ideje számít. Tehát 1 csapat 2 versenyzője 2 külön mezőnyben kvalifikál szombatra és vasárnapra.
50 perc + 1 körösek a versenyek. Van-e BOP vagy milyen módon megy a súlyzós matek ennek még nem néztem utána, olasz nyelv nehezíti a helyzetet.

 

És itt is hasonló a megoldás mint a GTWC Europe-ban, van sprint bajnokság külön fordulókkal és van endurance. Olasz bajnokságként 4-4 futam mind hazai földön.

Olyanok vannak itt mint Klingmann, Hesse, Marschall, Boguslavskiy ill. olyan veteránok mint Thomas Biagi, Postiglione, vagy akik ilyen olyan okokból elakadtak a formaautózásban de fiatalok és itt tanulnak bele a műfajba.

Versenyeket a hivatalos oldaluk élőben adja olasz kommentárral.

JarnoTrulli Creative Commons License 4 napja 0 0 21520

Megnéztem a marokkói futamokat (TCR World Tour) erre a hónapra is letudták a versenyhétvégét, majd júniusban Mid Ohio lesz. 

 

Első futamon, aki valami eseményt akar látni, akkor kb. a 25. kör környékén kezdje nézni addig semmi se történt a rajttól kezdve.

Urrutia védte Ehrlacher, Girolami pedig Norbi seggét így be is gurultak Lynk&Co - Hyundai 1-2-3-4-ben

 

kb. 10 körrel a vége előtt amit írtam ott volt akció, Björk próbálkozott Guerrieri ellen egy bevetődéssel sikerrel, de ez is a 7. helyért ment és kapott érte 5 mp időbüntetést. Ugyanott próbálkozott Ma is szintén az argentin ellen, közben csatlakozott Taoufik is a buliba, aki szintén kapott büntit. 

Azcona a végén előzte Filippit

 

Második futamon Norbi autója kapott, nem is nagyon tudott érdemben versenyezni, csak mentette a pontokat amennyit lehetett. Ehrlacher ugyanez. Elején úgy tűnt a francia pályán tud maradni, de kiesett. Azcona pedig a végén állt ki

Ma - Guerrieri - Borkovic TOP3 meg szokásos módon bekísérte egymást a célba. Most a hétvégére csatlakozott Borkovic várható volt, hogy nem támadja be a csapattársat.  

 

15 autót szedtek most össze és csak ők voltak a mezőnyben semmilyen más egyéb bajnokságot nem toltak oda, ezek szerint arrafelé megéri ez az egész :)

 

Oriola féle GOAT Honda indított +2 autót (itt ment Borkovic is), meg egy francia csapat jött egy Cuprával meg Audival de nem sok vizet zavartak, de legalább több kocsi volt a mezőnyben. 

 

Szoros a tabella:

 

Michelisz 97

Urrutia 85

Ehrlacher és Girolami 82-82 pont

 

 

JarnoTrulli Creative Commons License 2024.04.28 0 0 21519

ezzel a hülyeséggel FCY alatt kell kezdeni valamit, - vissza a tavalyi szabályt -  mert ezzel biztos hatalmasat lehet mákolni, és biztosan kinyírja a verseny érdemi részét akkora szakadékok lesznek a mezőnyben

 

Lambo meg miket művel a boxban :(

JarnoTrulli Creative Commons License 2024.04.27 0 0 21518

Mekkorát mákolt volna Wittmann ha nem esik ki a vége előtt.

 

Alapból a végéig akarták húzni a kötelező cserét, majd amikor gurult a kerék és úgy tűnt félreeső helyen landol nem is akarták a teljes pályás sárgát és a Mclaren sem volt veszélyes helyen így kicsit vártak. (itt már nyert időt Wittmann)

 

Majd a kerék veszélyes helyen volt, és esetleg lejtős részen gond is adódna belőle így közbeléptek (miközben Wittmann pont jó helyen volt már a kiálláshoz) így időben le is tudta a cserét.

 

Teljes pályás sárgát hasonlóan mint a WEC-ben itt is előre bejelentik (WEC közvetítésben ezeket be is adják), Soppe a legrövidebb 10 másodperces visszaszámlálást választotta. De itt a DTM-ben itt nem zárul a boxutca mint a WEC-ben rögtön, hanem a számláló végén. És Wittmann pont ebben a visszaszámláláskor hajtott be. (újabb tökéletes forgatókönyv a BMW-nek)

 

Miközben a többieknek 80-al kellett gurulni, ő túl volt a cserén és volt 50 mp előnye kijövetelkor. 

 

Ahhoz hogy ez az egész megvalósuljon sok dolognak kellett egyszerre összejönnie.

 

Paul meg peches volt, aki ott ment el a boxbejárat mellett mikor kezdték a visszaszámlálást, és a következőben jött volna. Így neki mindenképp ki kellett állni mert az idei szabályok ugye nem engedik a cserét ezalatt. És a Safety Car végleg betett neki. 

 

Végül jött a Safety Car amit a gumik melegítése miatt küldték be. Itt a GT World Challenge Europe-ból jött az ötlet, mert a FCY után pont ezért jön SC. Ahol szintén GT3-as kocsik vannak. Soppe itt elismerte, hogy nem döntött jól, és a jövőben ezen változtatni fog. De ebből is nem volt balhé, egyrészt mert Wittmann célba se ért ill. Paulnak mindenképp ki kellett volna mennie cserére másrészt nagy a respketje a paddockban a csapatok és versenyzők közt így nem is lett céltábla. 

 

Aitken a Wittmann esetnél azt hitte a csapat viccel vele, hogy mennyivel van mögötte. Feller meg azt gondolta valami időmérési hiba történt, de látták teljesen legális amit a BMW csinált, és a tempója is meglepte hogy újraindításnál milyen jól ment M.W. és elismeri esélye nem lett volna ellene ha nem esik ki. 

 

Aitken meg közel volt egy büntetéshez a futamon a boxutcai kiengedés miatt, szerintem a közvetítésben ki se írták de a szpíkerek mondták. 

 

Dörr csapatot az elgurult kerék miatt nem büntették, mert csere után 1 teljes körrel történt, így nehéz bizonyítani hogy a csapat rontott, vagy egy alkatrész volt a ludas. 

 

JarnoTrulli Creative Commons License 2024.04.27 0 0 21517

első fele kb. vonatozós, aztán a guruló kerék mindent átírt (és pont amiatt volt kavarodás, amit idén bevezettek FCY alatt), majd kínjukban beküldték a Safety Cart is

Wittmann futama micsoda hullámvasút volt, semmiből élre, majd vissza a semmibe

 

....és 1 körre csak elengedték őket

JarnoTrulli Creative Commons License 2024.04.27 0 0 21516

ADAC GT rendesen bontja a pályát, tegnap a szabadedzés és az egész program miattuk csúszott, ma szintén náluk volt egy baleset, ami megint a DTM-re is kihatott, mert rendbe kellett rakni a pályát (aztán itt is volt pályabontás meg piros zászló, de nem sokáig)

 

vagy a BOP rakott be a Porschének, vagy csak a legvégén nem állt össze nekik a dolog az újraindítás után

Bár szerintem mindkettő egyszerre hátráltatta őket. Hiába kaptak 3 percet, a tüzijáték elmaradt, első kanyar már nem volt az igazi meg a gumiknak is túl hideg még a pálya

Másik oldalról meg elnézve a tegnapot, egyik edzésen se voltak a TOP10-ben

Tavaly azon panaszkodtak, hogy Porsche márkakupa lesz ha így marad, mert TOP4-et vitték itt ezen a pályán vasárnap, most megküldték őket rendesen. 2023-as Oscherslebenhez képest most 35 kg-t kaptak, és a szűkítőn is visszavettek

 

Lambo lett még nehezebb 20 kilóval, de ott még kevesebb adattal rendelkeztek az új modell miatt akkoriban. Bortolotti mint vezér így is 2. lett most

Thiim jó nagy betlivel kezdte ezt a DTM visszatérést, elismerte, hogy ő rontott. Remélhetőleg azért helyrehozzák a kocsit, kár lenne rögtön 1 autót elbukni már a rajt előtt.

 

Schmid is visszatért a vakbélműtét után. Péntek után kisebb fájdalmakra panaszkodott de szerinte bírni fogja a futamokat. 1 hete műtötték. 

 

Ha már pole-os lett akkor Frey is említést érdemel. Néhány napja lett főszponzora a Knaus. 

Mercedestől jött a Knaus, ahol 2019-23 között több szériában is jelen voltak a Winwardnál de idei évtől már Aitken vezette Ferrarival szövetkeztek.

Érdekesség, de Knaus tulaja Wim de Pundert alapította a HTP Motorsport nevű versenycsapatot, amiből lett a mai Winward.

2013-19 közt volt itt tulajdonos és nem is eredménytelen időszakkal. És ekkora adta el a Ward famíliának. 

 

 

 

JarnoTrulli Creative Commons License 2024.04.26 0 0 21515

Így, hogy felvétel helyett élő adást adtak ahol van magyar érdekeltség ez teljesen érthető. 

 

Szerintem azt a műsort adták volna, amit a DTM kiadott néhány napja. 53 perces talán. De én se láttam, csak értesítő jött, meg úgy mindennel le vagyok maradva de majd szombat délelőttre beérem magam. 

Héten csak menet közben hallgattam egy Klaus Ludwig podcastot (ilyen retro dolgokra mindig vevő vagyok, nem is tudtam hogy anno milyen közel volt az F1-hez is pl)

 

Nálam nincsenek ezek a magyar csatornák meg fizetni nem fogok értük de majd írjátok le kik a szpíkerek meg persze milyenek. 

Remélem a versenyek se lesznek rosszak.

Előzmény: toto92 (21514)
toto92 Creative Commons License 2024.04.26 0 0 21514

A szombati futam az Aréna4-en megy majd élőben. Sőt, még valami egyórás szezonfelvezető műsor is volt/van/lesz, bár szerda délután elmaradt mert helyette Marozsán labdaütögetését adták.

Előzmény: JarnoTrulli (21513)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.04.26 0 0 21513

Szezonkezdet itt is

 

 

Match4 ahogy nézem szombaton nem ad semmit felvételről se, vasárnap ír 13 és 15 közt DTM-et, de nem tudom hogy jön ki a matek, lehet az első versenyt elengedik és a második élőben. 

MotoGP meg Premier League mellé kellettek ennek a jogai is azért :D

 

YouTube mint írtam mindent ad élőben ahogy eddig is. 

JarnoTrulli Creative Commons License 2024.04.21 0 0 21512

WEC után gondoltam megnézem a mai TCR futamot, úgyis rövidke

 

Első 7 körből talán fél ment le zöld alatt, többinél SC mögött köröztek. (elején rendesek voltak, mert hozzáadtak +2 kört az eredeti távhoz, de az első SC után szinte rögtön be kellett küldeni újra, így nagyjából a táv első fele ennyi is volt)

Utána se volt nagy izgalom csak most egy másik Hyundai kocogott be elsőnek a célba. 

 

Norbi meg szerintem semmi kockázatot nem vállalt, előtte még közben ketten hátra is csúsztak

 

Nekem még mindig fura, hogy az időmérőre ennyi pontot osztanak itt. 

itt a hétvége példának: Norbi pole - kapásból 15 pont, itt ezek szerint nagy csaták nincsenek az első helyről ha nem vágják ki, biztos a mezőny elején zár. 

Jön a második futam a fordított rajtrács, ott meg szépen behozza az autót így mint most, és ott a 14 pont. 

 

szvsz a túlpontozott kvalival akarják kompenzálni a fordított rajtrácsot, de így a pole és a fordított rajtrácsos 7. helyével majdnem annyit kapott (29) mint a vasárnapi győztes Girolami (30), így tényleg nem is kell erőltetni itt másnap semmit, főleg ennyire kevés indulónál olyannak, akinek jól alakul a szombatja

 

Ez a pontrendszer akkor lenne életképes ha lenne 25-30 állandó World Tour induló és tényleg számítana minden helyezés

 

 

JarnoTrulli Creative Commons License 2024.04.20 0 0 21511

Abban jó, hogy ilyen elrejtett széria lett ez a TCR World Tour, hogy a futam után órákkal se jött velem szembe az eredmény, így valami perverzióból adódóan úgy voltam vele megnézem ha már szezonnyitó.

Hivatalos YT csatorna adja élőben így bármikor vissza lehet nézni.

 

Lotti szerintem kicsit el van varázsolva, nagyon emlegeti ezt az FIA rangot amiben vannak, de csak nagy mágus ha ezt az egészet még életben tudja tartani.

 

Semmi értelme, hogy egy másik szériát is versenyeztettek itt, főleg hogy nem is a Europe ment velük. Tényleg csak látványelem, hogy sok autó van a rajtrácson semmi más. Őket meg talán 1x mutatták a végén ami a teljes mezőnyben egy 12. helyes csatát jelentett.

 

Versenytáv 15 kör, de ezek sose arról voltak híresek hogy túlzásba vinnék

Most direkt visszatekertem az időkre. Maga a felvezető pofázástól, interjúkig stb. egészen a felvezető kör kezdetéig 20 perc telt el. Norbi versenyideje 25 perc volt. Azaz 20 perc felvezető a 25 perces versenyre. 

 

Ami számomra fura, hogy a kvalis eredményeket ennyire felülértékelik. Egy pole 15 pont? Miközben a győzelem itt 30.

 

Norbi itt teljesen más liga volt, mint a többiek. Mint egy játékban, amikor gyengére van állítva az AI. Kamera persze pont arról maradt le, hogy a rajt után átvette tőle a vezetést Ehrlacher, mert azt mutogatták hogy hátul valamelyik lefulladt. Majd azzal se nagyon foglalkoztak, amikor 1 vagy 2 kör után Norbi az élre került. Persze visszajátszásban már leadták ezeket.

Meg abból is látszik más szint volt itt, hogy amikor elöl ment pár kör után már 3 mp előnye volt, onnantól fogva meg ezt az időt tartotta. Végén zárkózott fel rá egy kicsit a francia, de biztos visszavett már MN minek erőlteti alapon. Profin lehozta a mait. 

Ehrlacher, Guerrieri tehát a TOP3 kényelmesen autókázott.

 

 

Azcona szépen zárkózott fel, nem tudom miért került hátra kvalin, de előrébb rajtolva biztos TOP3-as. Ő meg Butti vitt valami eseményt az egészbe. Táv elején ott a 4.-5.-6. helyeken volt adok kapok néhány körig. Amikor 3 Cyan került egymás mögé ott ért véget a dolog, mert 3 csapattárs nem fog egymással keménykedni

JarnoTrulli Creative Commons License 2024.04.14 0 0 21510

12 autós lett a World Tour. Link&Co jön 4 autóval, de beesett a végére egy 2 autós Audis csapat is

 

JarnoTrulli Creative Commons License 2024.04.14 0 1 21509

Tom Coronel makes GT switch – out of touring cars for the first time in 24 years

 

Reigning TCR Europe champion Tom Coronel will not be back on the grid as the season starts next weekend at Vallelunga. The touring car veteran will instead race a Porsche 911 GT3 Cup for Max Kruse Racing in the Nürburgring Langstrecken Serie.

 

https://www.touringcartimes.com/2024/04/11/tom-coronel-makes-gt-switch-out-of-touring-cars-for-the-first-time-in-24-years/

 

lehet nem döntött rosszul, 50+ már, tavaly bajnok lett így nem is eredménytelenül hagyja ott ezt a közeget

 

 

JarnoTrulli Creative Commons License 2024.04.11 0 0 21508

Túl is vannak a 2 tesztnapon, innentől akkor csak a szezonnyitó jön. Teszteredményekkel itt felesleges foglalkozni, BOP meg a többi úgyis átírja a képet. Első napot vitte a Porsche (Güven - Preining), a másodikat a BMW 1-2-3-ban Rast vezetésével. 

Mclarennek most volt az első éles bevetése Dörrnél, de elégedettek, mindkét emberük tudta a tervezett programot teljesíteni. 

Teszt végén még szimuláltak egy rajtot is a mezőnnyel.

 

Igazából a szériának volt fontos ez a kedd és szerda, mert ilyenkor tudják le a fotózásokat meg videókat a közvetítésekhez és a többihez amik kellenek.

 

Egy változás van, Lausitzringen a szombati futamot 17 órára tolták át, a hoki vb miatt, a tévések kérésére. Azon a nap rendezik az elődöntőket. (ráadásul foci is lesz, igaz más csatornán de a Kaiserslautern - Leverkusen kupadöntőt is ekkor tartják Berlinben) Csapatokkal még megy az egyezkedés, hogy a vasárnapi időmérővel mi legyen másnap. Mert nagyon kevés idejük lenne felkészülni, főleg ha egy nagyobb törés után kellene rendezni a soraikat. 

 

Közvetítéshez egy mai hír: a tévés csapathoz csatlakozik majd David Schumacher is, mint szakértő így ott lesz Kaiser mellett. Lausitzringen meg beül Mielke mellé közvetíteni is. 

 

 

 

, mert

JarnoTrulli Creative Commons License 2024.04.11 0 0 21507

néhány éve özvegy, elvileg szabad a pálya

 

Előzmény: Generic Jingle (21506)
Generic Jingle Creative Commons License 2024.04.09 0 0 21506

Streames nénit nagyon szeretem.

Előzmény: JarnoTrulli (21503)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.04.05 0 0 21505

Futamhétvége lebonyolításában érdemi változás nincs. (Zandvoortban sem hallani semmi változást a Le Mansban tesztelők miatt, hogy lenne csúsztatás a menetrendben miattuk ott)

 

20 perces kvali, 60 perc (+1) körös versenytáv, és a 20-40. perc közti időablakban kötelező kerékcserék maradnak

 

Első szabadedzés lesz 10 perccel hosszabb, a második ugyanúgy 45 lesz mint eddig. Mivel bevezették a tesztkorlátozásokat, és nem lesz csütörtöki tesztnap ezzel a 10 perccel kárpótolják a csapatokat. 

 

Nagyobb változás viszont, hogy teljes pályás sárgánál ill. SC alatti kiállás már nem játszik.  Ez nem számít bele a kötelező cserébe, akkor sem ha a megadott időben a már említett 20.-40. perc közt történik.

Tavaly a kvali TOP5-nek kellett ugyanazokkal a gumikkal indulni a futamon amivel időmérőn is mentek, ezt most kitolták a TOP10-re. 

 

Betétfutamokról:

 

BMW M2 kupát az ADAC átveszi majd a csődöt jelentett Project1-től, de kisebb változásokat majd csinálnak

 

ADAC a Road to DTM programját kibővítette gokarttal is. DKM győztesének (amiről azt mondják a mostani mezőny fele is itt kezdte) állnak majd egy 2025-ös teljes GT4 szezont és így lépésenként mindig az adott széria bajnoka feljebb léphetne a köv. évben. - DKM bajnok mehet az ADAC GT4-ben - ottani bajnok mehet majd az ADAC GT-ben és az ottani legjobb párosból a magasabban rangsorolt pedig a DTM-be. 

 

Mezőnyben már nem lesz változás, 7 gyártó lesz 20 autóval. 

 

nicko Creative Commons License 2024.04.05 0 1 21504

Egy kis kényszerű kihagyás után újra vagyok. ;)

Előzmény: nicko (21488)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.04.05 0 0 21503

németeknél nem ütötte egymást a stream és a tévés közvetítés, elérhető volt mindkettő. Youtube nem korlátozott le, hiszen én is ott nézem német földön 

úgy hogy a ProSieben adja a tévében németül, a hivatalos streamen meg ment angolul mindkét helyen saját csapattal. 

 

(két egyenszőke riporter MILF-et is úgy lehet megkülönböztetni, hogy Kaiser -aki Ogier felesége- a tévés szőke, Verena Wriedt meg a stream-es szőke)

 

 

ott is szidják sok felületen a maguk kommentátorát Mielkét és írják, hogy streamen nézik inkább angolul a nemzetközin ahol nem ő van, meg emiatt is esett vissza tavaly a tévés nézettség. Persze nyilván nem kizárólag az ő bűne minden

 

Marad az öreg idén is, ráadásul MotoGP-re meg a Sky viszi (Norisringet ezért hagyja ki, mert akkor motorversenyt közvetít a Sachsenringről és a szerződésében a Motogp van előrébb)

Előzmény: bendeguz90 (21501)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.04.05 0 0 21502

bendeguz90 Creative Commons License 2024.04.05 0 0 21501

A network4  többek között a MATTCh4-et üzemeltető társaság.

 

 

"Ennek se látom értelmét, úgy hogy a DTM idén is mindent ingyen ad a Youtube-on a legelső szabadedzéstől kezdve, de sok háztartásban még a német tv adón is fogható"

 

 

 

Szerintem ennek búcsút lehet majd mondani :((

Előzmény: JarnoTrulli (21498)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.04.05 0 0 21500

Feltéve ha lesz mit adni 

 

5 autó van a World Tourra nevezve és 2 hét múlva szezonkezdet 

 

 

Előzmény: DanGer88 (21499)
DanGer88 Creative Commons License 2024.04.05 0 0 21499

A Sport TV meg újra megpróbálja a TCR-t Michelisszel.

Előzmény: bendeguz90 (21497)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.04.04 0 0 21498

Ez a network4 micsoda most otthon? Match4 az övék ha jól tudom, valamelyik nap otthon ott néztem Luton meccset ezt is csak azért tudom mert hazajöttem rövid időre koncert meg húsvét miatt

 

Fogalmam sincs kik ott az autós kommentátorok, nekem annyira kiesnek az évek, ami a hazai televíziózást illeti, hogy azt se tudom megmondani most ez jó vagy rossz. M4-es arcokkal vagyok csak képben úgy ahogy és a Spíleren tudom, hogy B. Varga ott van. (online világban ismerjük egymást vagy 10 éve, rendes fazon meg felkészült, már akkor kommentátor akart lenni)

 

DTM ráadásul 2 futam/1 hétvége menetrendes, délután majd a sok foci mellett kapnának szabad teret? Vagy berakják időkitöltőnek valamikor felvételről? Ennek se látom értelmét, úgy hogy a DTM idén is mindent ingyen ad a Youtube-on a legelső szabadedzéstől kezdve, de sok háztartásban még a német tv adón is fogható

 

Szujó már kikerült ebből a kommentátor szerepből tőle csak nem kell tartani már a sokéves ámokfutására viszont emlékszem sajnos. De remélem valami olyan figura közvetít aki nem csak annyit tesz hozzá hogy Aitken ment 1 futamot a Williamsnél, meg hogy Vermeulen apja Verstappen menedzsere, Auer pedig Berger unokaöccse vagy ki tesztelt x éve F1-es autót. 

 

Ha nincs idő felkészülniük vagy leszarják az egészet én ígérem ingyen és anonimként maradva de minden hétvége előtti pénteken én állítok össze nekik valami csomagot amiből már le tudják hozni a hétvégét, állandó F1-es offoknál az is jobb. 

 

 

 

Előzmény: bendeguz90 (21497)
bendeguz90 Creative Commons License 2024.04.04 0 0 21497

A tv mustra alapján úgy néz ki, hogy az idei DTM-szezont a network4 csatornáin lesznek láthatóak.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!