Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
072 tartalék lett, méghozzá úgy, hogy konkrétan a 390 - essel váltották le. (Tehát nincs semmilyen forda). Aki eddig NOS-ozott, az most már MAN - ezik. A 374 eddig műhelyben volt, ezért a sofőr már a Mercit hozta ki helyette addig. Kocsigazdálkodás szemszögéből pedig elmondtam már, hogyan kezelik azt a kocsit. Ez egy teljesen normális/átlagos történt volt igazából.
___
Más: A KHA-778 pedig valószínűleg kap valamilyen rendbetételt Győrben. Esedékes a műszaki is a busznak, úgy nem jellemző forgalomba állítani kocsit Győrben, hogy legalább egy nagyon minimális átvizsgálást ne végezzenek rajta. A helyi igényeknek megfelelően teszik rendbe.
SRD-292- Immáron végleg Soproni lett, mivel elég aktívan részt vesz a helyi közlekedésben, a KHA-778 amit mondtátok hogy ide került Győrbe egyenlőre se híre se hamva, lehet nagyjavítást is kap,
Győr helyközi, SRD-276 és 293 már 2. hete hogy nem közlekednek, valami nagy műszaki hiba lehet velük, hogy ilyen sokáig nincsenek kint, legtöbbször 2-3 nap de most már a 2. hetet tapossuk, de legalább láthatjuk a HNF-et és a MWA-t szorgosan helyettesíteni,
SWR-559 és 560 helyett pedig kicsi Credo buszok vanna, az egyik a LWM-504 a másik meg az FLR-245, elég merész húzás hogy ezek járnak helyettük.
A KPK pedig még csak ki se dugták a kerekeiket a telepről, pedig most nagy szükség lenne rájuk.
Ha nem pontosak az információim vagy valami valótlant állítottam, akkor kérlek javítsatok ki :)
Átlagosnál azért nagyobb kellene szerintem...14 260-as, és 5(+1) 263-as van még meg gyors számolásom alapján...természetesen lehetne politikai döntést hozni, hogy márpedig ezek menjenek, és akkor belefér, de van még pár EAG is a megyében, plusz ott vannak a 11 m-es Credok is, amikből szintén selejteztek már jópárat az állapotuk miatt, és lenne is még mit.
De ahogy kinéz jelenleg dolog, nem kel félni attól, hogy idén lesz beszerzés.
1 db fordás, az összes többi tartalék. Ebből, és a fordák felépítéséből adódóan (mindenki megy mindenfelé) bárhol előfordulhatnak a megyében, de akár még azon túl is.
Tudomásul vettük mindannyian. Minden huszad fontosságú dolgot nem fog senki leírni.
Annyiban had védjem meg a korábbi hozzászólót, hogy egy olyan észrevétele volt, ami tényleg újdonságnak számított (NOS-os Citaro tartalék lett). Ez korábban nem így volt, ezért beírta.
Az is gond lehetett, hogy lehet egy-két fórumtársnak nem volt meg a megfelelő szakmai ismerete, ezért rendkívülinek tartott olyan dolgot, ami teljesen hétköznapi. (Na és igen, itt jön, hogy a 24 helyi kocsi mellett látott XXX-012 rendszámú távolsági kocsit is helyizini) Persze, nekünk, akik régebb óta tudjuk, hogy a gyakorlat nem mindig működik, nekünk nem nagy dolog, de aki tegnap kezdte megkedvelni a témát, annak lehet nagy csodának számít.
1./ Első szakmai hozzászólás soproni olvtársaktól :
Sopronban nincs külön helyközi és külön helyi üzem.
Nincs külön állomány.
2./ Ezt mi 200+ km-ről tudomásul vettük, hisz a helyi viszonyokat ők ismerik legjobban.
3./ Majd jön 2-3 enyhén felkészült aki a másik két társának úgy kezdi a hozzászólását, hogy :
- igaz, hogy nincs külön de ha lenne milyen érdekes volna az, hogy....................
4./ mire a megszólított ráreplikáz :
Nem igaz, mert igaz, hogy nincs de ha lenne akkor se értem X hogyan mehetett tegnap előtt fél délután oda, míg a másik fél délután meg emide.
5./ A harmadik se marad ki : igaz, hogy nincs külön állomány de ha lenne akkor az a busz inkább oda tartozna és nem ide, de amelyik ide tartozik, az miért amoda is.
S ezt folytatják már jó bő fél éve .
Naponta négyszer.
Mint egy soproni capulet és montague család.
Nem tudom mit fog mondani a capulet család tagja holnap, de én mint montaque csak az ellenkezőjét állíthatom.
Ez a camorra törvénye.
És tartják is magukat hozzá.
Mérgezik a topikot.
Önnön kakaskodásuk fórumává züllesztek a Kisalföldi Volán autóbuszokról való beszélgetés helyét,.
Csak szólok halkan, hogy napok óta éppen ti offoljátok a topikot azzal, hogy egy nem szakmai fórumon felbukkanó, nem szakmai hozzászólásokon háborogtok, gúnyolódtok. Szakmabeliek normális hangnemű hozzászólásait viszont bizonyára a nem szakmabeli olvasók is értékelnék.
Ma délután csak három fő tudta lebeszélni öngyilkossági elképzeléseiről a mosonmagyaróvári volán főnöket, mert el akarta dobni az életét, amikor megtudta, hogy az MRZ-999 frsz-ú autóbusz(a) a Móvár-Dunakiliti helyközi járat végzése után egy helyi járatot is teljesített.
Az a része teljesen jogos, hogy hónapok óta semmin megy a vita.
----
Tényleg csak egy a kérés: Ha az MRZ-374 van pótolva valami szóló BN-nel, vagy NOS-sal, ne kezdjetek már bele, hogy a busz átment a helyközihez, mert ez nem igaz. Akkor minden pótlás erejéig vándorol minden innen-oda. Ez csak felesleges topic offolás már.