Tizen éve kötődöm klasszikus Toyotákhoz, de természetesen minden további minőségi, érdekes jármű iránt tudok rajongani. Az utóbbi években összehozott a sors jó pár egyéb Young- és Oldtimeres, egyéb japán gyártású jármű tulajdonosával, amely találkozások alkalmával sokszor konstatáltam, hogy szinte teljesen magányosan építgetik, szépítgetik gyöngyszemeiket úgy, hogy közben nem tudják az apró eredményeket és a sok-sok örömöt megosztani egyéb márkatársakkal. Kis hazánkban sajnos a japán veteránozásnak nincs túl nagy kultusza, így csak elvétve találunk kisebb - sokszor adott típusra specializálódott - csoportokat, klubokat, de legtöbbször az idős járművel rendelkező tulajdonosok számára csak a nagyobb márkaklubok maradnak, ahol gyakran igen kis figyelmet kapnak az öregebb gyöngyszemek vagy csak szimplán kevés a hasonló korú autó/motor.
Mindemellett igenis vannak itthon Young- és Oldtimer, japán különlegességek, ritkaságok és igen nagy becsben tartott, a kor utcaképét tükröző szép állapotú járművek.
A fentiek miatt az évek során megfogalmazódott bennem egy olyan közösség megalapítása, ahol a 9 autó, a 4 motor márka és az esetleges egyéb szigetországban gyártott jármű tulajdonosai egy helyen tudnának közösségi életet élni.
Idén elkövetkezhetett a kivitelezés és a napokban átadásra is került az új felület.
Engedjétek meg, hogy bemutassam a JAPTIMERS közösséget.
Nagyon preferáljuk a személyes kapcsolatokat és nyilván mindenki "élőben" szereti kényeztetni magát a különleges járművek megcsodálásával, így első sorban az éves találkozókért, összejövetelekért hoztuk létre a közösséget. Emellett nagyon fontosnak tartjuk az események közti kapcsolattartás lehetőségét, így egyben az interneten található elektronikus felületet is.
Természetesen az index fórum felülete mellett, immáron a Japtimers-en is találkozhatnak az azonos hobbival rendelkező tulajdonosok.
Megoszthatják tapasztalataikat, élményeiket, feltehetik kérdéseiket, találhatnak hasznos információkat, leírásokat, eladhatnak és gyorsan tudomást is szerezhetnek különleges kiegészítőkről, alkatrészekről és természetesen vezethetnek "naplót", azaz saját projektet is. Itt értesülhetnek fontosabb információinkról, itt jelentkezhetnek találkozóinkra és itt oszthatják meg velünk észrevételeiket.
Szívből reméljük, hogy az új közösség elnyeri tetszéseteket és hogy jelen megkeresés célba talált.
(Egy várhatóan nívós közösségnek jó dolog az első tagjai közt lenni :) , de vegyétek figyelembe, hogy egy új csapat megalakulása időt vesz igénybe, így a kezdeti beindulási időben kérjük legyetek türelemmel, szavazzatok bizalmat nekünk és segítsetek értékes hozzászólásaitokkal még vonzóbbá tenni a felületet az új érdeklődők számára is)
Mindnyájatok örömére hivatalosan is kihirdetésre került a 2015. évi Yetro! Jó hír, hogy a 10 éves jubileumra tekintettel tavalyi árainkat sikerült megőriznünk, így mi is hozzájárulunk az országot átható rezsi-csökkentéshez!
Kérlek, további információkért és a jelentkezésért keressétek fel weboldalunkat a www.yetro.hu címen!
Nagypapa ex-autója, kevés km-el (valós 71.000 km !), szervízkönyves és megkímélt, garázsból, stb, stb és (típuson belül) viszonylag ritka. A kisöreg tulajdonában volt 21 évig. Ő volt az első tulajdonosa itthon, előtte az osztákoknál két tulajdonosa volt csak az autónak ami a szervízkönyvben is lekövethető.
Miután felhoztam egy hete, cseréltem rajta kipufogót a középső dobig (új, Bárdiból) kapott egy gyújtáselosztót, friss olajakat és egy kis átvizsgálást. Most már pöcc-röff és megbízható (az utolsó 10 évet gyakorlatiag a garázsban töltötte, néhány alkalommal mentek vele az orvoshoz, meg a szomszéd srác kétévente elvitte vizsgázni). Papírjai, tulajdonviszony, tiszták vizsgája augusztusig van.
'81 Opel Ascona C 1.6 luxus (automata + sonnen-schiebedach, gyári vonóhorog, stb
Akit érdekel kérem hívjon, az autó Bp-en tekinthető meg : 0670-2705280
Hát.... én nem vigasztalnálak jó hírekkel, ezekben az audikban minden, ami elektromos újra és újra elromlik :-) Legalábbis az én 100-asomban (amivel 2010-ben voltunk yetrón) ez volt, és nekem úgy tűnt az autdi fórumot nézegetve, hogy ez általános. Azért infók:
- egyetlen audi szerelőt találtam, aki érti is a dolgát, ő jó messze van dél pesten (én is budai), de más nem bírt normálisan hozzányúlni Gugyella István 30/940-4254 ő szerencsére bontó is, tehát van esély rá, hogy ez-az kerül nála elérhető áron
- a motor alapjárai gondja akármi lehet, lecsúszott vákuumcsőtől beszart elektronikáig, viszont mivel minden bizonnyal bosch, ezért nem kell feltétlen speckó audis mester hozzá, elég egy olyan, akit tényleg érti ezeket. Van ugye a TC-n sokat látott Novoth mester, meg vannak az érdiek http://injektor.hu/ én az utóbbi helyen voltam, meg is csinálták (pedig a 100-asomban KE-III Jetronik volt, ami kb 10-es szorzó szopásban egy sima K-Jetronikhoz képest), de ez relative vastag summa lesz, pláne a vételárhoz mérve. Mondjuk megéri, erre költsél, ha élvezni akarod a kocsit.
Én a 100-ast anno 350ért vettem, bőven egy milla felett járt már, amikor még mindig nem volt jó. Persze én faszul vásároltam (tényleg, nem a megnyugtatásodra modnom), és voltak benne drága extrák, ami ha jól értem nálad nincsenek, de ha tényleg jóra akarod megcsinálni, biztos, hogy bőven 6számjegyű lesz csak a műszaki tartalom.
Sziasztok! Nemrégiben vásároltam egy 1988-as évjáratú Audi 80-ast, szeretetből, kedvtelésből. Természetesen szinte egyetlen porcikája sincs, ami megfelelően működik. 199 000 Ft-ért az ember nem vár csodát. Kérdésem az lenne, hogy tudtok-e olyan szerelőt, aki hajlandó lenne foglalkozni vele. Olyan dolgokra gondolok, minthogy magas az alapjárat (2000-es fordulatról meleg motorral sem akar lejjebb menni); a vészvillogó kapcsolója csak a baloldali indexlámpát kapcsolja be; valamelyik korábbi tulajdonos barbár módon, szigszalaggal beépített egy új ISO-s autórádiót, de én szeretném visszaépíteni a régi Audi Betát, amit a Vaterán vettem hozzá; a fűtőventillátor csak harmadik fokozatban kapcsol be, ami, ahogy utánaolvastam, azt jelenti, hogy egy ellenállást kellene kicserélni benne; szóval ezer és ezer ilyen apró pici javítanivaló van benne. Rá kéne szánni néhány órát, amit természetesen én megfizetnék. Van-e olyan szerelő Budán, Buda környékén (messzire nem mennék vele, jelenleg a XI. kerületben áll az autó egy mélygarázsban), aki az ilyenekre nem mondja azt, hogy hagyjam békén, hanem hajlandó apránként, akár több részletben, akár hónapok vagy évek alatt, de úgy "felépíteni" nekem, hogy egyszer majd minden ugyanúgy működjön rajta, mint újkorában. Tisztában vagyok vele, hogy a vételárát egyszer, talán kétszer is rá kell még költenem. Fényezéssel együtt majd egyszer háromszor, négyszer. De sebaj. Azt szeretném, ha 30 éves korára szép és jó lenne újra. Köszönettel: Gyuri http://audi1988.blog.hu
Elkészültünk a jövőévi Yetro tervezetével, rövidesen a jelentkezés is megkezdődik. Addig is olvassátok a kiírást a www.yetro.hu oldalon, és kedvcsinálónak álljon itt egy kis video-beharangozó:
Havalaki nem olvasta volna még a honlapon, vagy nem kapott levelet:
Kedves Yetrósok!
Szeretettel meghívunk benneteket egy szeptember végi kirándulásra a Börzsönybe, ahol házigazdáink ízletes ebéddel, és érdekes programokkal várnak bennünket.
A programból ízelítőként csak annyit, hogy lesz benne bánya-látogatás, kisvasutazás, kilátó meghódítás!
Mi is szeretnénk veletek néhány szót váltani a jövő évi versenyről helyszín (Gerecse-Vértes-Kisalföld, Zala-Őrség, Mecsek-Villány), finanszírozás és … kérdésében.
Továbbiak a www.yetro.hu-n, illetve e-mailben vagy nálam telefonon!