Hello!
Nekem az OTPnél van számlám, de nagyon nem vagyok megelégedve velük. Gondoltam, hogy átmegyek a CIBhez, mert róluk még nem hallottam rosszat, igaz lehet, hogy ez csak véletlen...
Aki esetleg használ CIB bankot az mondja meg, hogy mennyire jó, jobb-e az OTPnél, magyarul nem esek-e csöbörből vödörbe, ha bankot váltok? Ja, lakossági számlám van.
Kösz!
Ezt már leírtam itt, hogy egyszerűen megoldható. Sablont kell csinálni, és a sablon viszi a megjegyzést. Nem az utolsó megjegyzést, hanem amit a sablonba írt az ember. Az összeg is ugyanígy. Mikor utalok, azonnak a sablonra kattintok és listázza őket.
a nagy okosok megszüntették azt a lehetőséget, hogy ha kiválasztok egy partnert, akkor a megjegyzés rovat is megjelent a legutóbbi utaláshoz hozzáfűzött információval. ( ... drága jó régi JAVA).
Ez egy állati nagy kiszúrás, hogy a közleményrovatot nem menti a partnerhez! Pl. adóutalásnál mindig ugyanaz a közlemény, tehát átírni se kell.
Kínomban úgy oldottam meg, hogy ne kelljen bepötyögni és ne lehessen hibázni, hogy a partner nevébe beleraktam, ami a közleménybe kell, meg az összeget is, ahol az állandó. Tehát pl. "szocho_adószámom_összeg". Ez a címzett neve. Így amikor partner kijelölve, neve megjelent, akkor onnan CTRL-C CTRL-V a közlemény és az összeg, és go.
Amúgy meg essen ki a foga annak, aki kitalálta, hogy a közleményt nem menti a partnerhez.
Sok minden becsukódott. Kamat még nincs, mint az Erste HK-knál.
A Revolut is március elejétől változtatta a feltételeit és kinyitotta a lehetőséget a hitelkártyás befizetések elutalásakor a szankcióra (cash recycling). Eddig ott volt a lehetőség a fordulónapon a befizetésre, majd kiutalásra, így kamatmentesen hozzá lehetett férni a hitelkerethez. A WISE már jó ideje a kártyás feltőltésért is díjat számol. A Revolut még nem.
Kétségtelen, hogy minden ilyen tranzakciónál merülnek fel költségek.
"Nem minősülnek bankkártyával történő vásárlásnak a készpénzfelvételek, illetve az egyéb, bankkártyához kapcsolódó szolgáltatások díjai, továbbá fogadási / szerencsejáték típusú tranzakciók, tőzsdén és tőzsdén kívül kereskedett pénzügyi instrumentumok: értékpapírok (pl. a Magyar Államkincstár), tőzsdei indexek, árupiaci termékek (pl. arany, olaj stb.), devizák vételére vonatkozó vásárlási tranzakciók és bármely pénzügyi szolgáltatást nyújtó intézmény által kibocsátott prepaid kártya (pl: Revolut kártya) feltöltés."
De miért kell ezzel a sablon izével külön szarakodni?
Ha egyszer mód van arra, hogy a partnerlistában már szereplő ügyfél részére történő utolsó utalás adatai a sablon esetén (?) megmaradjanak miért törlődik a többieknél?
Miért kellett ezt a korábbi lehetőséget megszüntetni?
Ezek még soha nem használták a saját torzszülöttjüket ügyfélként?
A sablonoktól függetlenül, a kidobálást igazán megoldhatnák.. mondjuk pl. úgy, mint a Gránitnál.
Először is van számláló, nem tudom mennyit ad, asszem 10-15 percet. Bizonyos idő elteltével amúgy is megkérdez, hogy ott vagy-e még és ki akarsz-e lépni.
Gondolom az utolsó 1 percben is jön figyelmeztetés, hogy ki leszel dobva és csak ezután dob ki. Nem csak úgy minden előzetes értesítés nélkül!
Sőt! Hiába van a partnerlista, a nagy okosok megszüntették azt a lehetőséget, hogy ha kiválasztok egy partnert, akkor a megjegyzés rovat is megjelent a legutóbbi utaláshoz hozzáfűzött információval. ( ... drága jó régi JAVA).
Ez nagyon hasznos segítség volt, mert az aktuális utalás esetén általában elég volt néhány számot, vagy a hónapot, napot módosítani. És mehetett is ...
Most minden áldott alkalommal be kell pötyögni egy halom karaktert, számsorokat, úgy, ahogy éppen a szolgáltató rendszere az azonosítást megkívánja.
Ez felesleges időpocséklás! Ráadásul ez az átok, képes írás közben is kidobni, ha épp letelt szerinte valamilyen időkorlát.
Igen, hasznos a script, de vajon át lehet írni úgy, hogy meglévő mezőkből kimentse az adatot és visszaírja, amikor újratölti... ja de nem jó, mert asszem a kezdőlapot tölti újra. Ááá!
LOL Akkor még azt is meg kéne jegyeztetni, hogy melyik aloldalon jártál, amikor reloadolt.
Engem az is idegesít, hogy ezt a kidobást megelőzendő, menteni sem lehet a már adatokat tartalmazó utalásokat. Mert bár el tudom menteni, de semmi értelme, mert elküldeni már nem tudom, mert a második adat egyszerűen nem jelenik meg, ami kéne ahhoz, hogy el tudjam küldeni. Szóval szánalmas.
Én Chrome-al használom. Nekem ott kezdődik, hogy az első belépés folyamatát sosem tudom befejeni, töltöget a nyitóoldal belépés után (majdnem 1 percig), majd kidob. Második belépésnél már bejutok, egyből megjelenik minden.
Aztán ez az 5 perces probléma ismerős.
Kénytelen voltam tampermonkey-val "hackelni" a rendszert, hogy ne dobjon ki, 280 másodpercenként újratölti az oldalt. Sajnos nem 100%-os megoldás, mert adott esetben elveszíthetem azt az adatot amit éppen töltök ki, de ugyanúgy elveszítem, ha ez a script nincs.
Ez a netbank módfelett idegesítő. Olyannak tűnik, mintha 5 perc után akkor is kihajítana, ha csinálok benne valamit. Más is tapasztal ilyet?
Most pl. két perce néztem egyenleget, erre:
"Inaktivitás miatt kiléptettük a rendszerből. Kérjük jelentkezzen be újra!"
Nagyon sajnálom azokat, akik ezzel kell hogy dolgozzanak, mondjuk egy pénzügyön. Gondolom, már minden szál hajuk kihullott. Nekem is majdnem, pedig heti 1-2x ha használom(nám).
Utalás közben, a két leokézás között ki tud hajítani, hogy de hát inaktív vagy, csá. Arról nem is beszélve, hogy dögvész lassú még mindig. Gratulálok.
Hogy pozitívat is mondjak. Igaz ez már érvényes volt az előző negyedévre is. Öt kategóriacsoportból lehet választani a korábbi három helyett és ismételten a negyedév végéig nyitva a regisztrációs időszak. Biztos változás volt az osztályon és a mostani kollégák már jobban két lábon állnak a földön. Életszerű, hogy a negyedév végére derül ki, hogy egy új mosógép kellett, vagy egy bringa, esetleg egy új öltöny az adott időszakban.
Amiben még lehetne fejlődni, hogy ne kelljen negyedévente regisztrálni, a kategória meg kiválasztható legyen az appban, webes felületen egy legördülő menüből. Ha az adott negyedévre nem választottam, akkor meg automatikusan a korábbi időszakban jelölt él. Vagy lehessen élelmiszer kategóriát is választani.
"Lényeg, ha valakinek nincs meg a medián, az pörgesse meg a számláját :)"
Forgalom oldalon pörög. Igaz a fizetésem is ide érkezik, de a különböző számlákra a havi kötelező jóváírások is innen indulnak és esetenként ide érkeznek vissza :)
A kincstári kifizetés is ide jön be. A folyószámlához a biztonság miatt szándékosan nincs bankkártyám. (ugyan lehetne, mert a CIB-nél régebben lehetett külön díjmentesen kártya számlát is kérni. Most nem tudom, hogy van.)
De ennek a Magnificiának még nagyon előnyét nem éreztem. Hitelt nem veszek fel. Egyszer a CSOK-nál próbáltam hívni az ügyintézőt 2x, de nem hívott vissza.