Illetve az utas elmondása szerint (na ezt meg Ő hogy tudja bizonyítani?) azt a fülest kapták, hogy már 1 hete megkapta az infót a Wizz. Most a valóságtartalmától függetlenül ha en vagyok a Wizz ÉS valóban ezt írták az arabok, akkor csak küldtem volna üzenetet az utasoknak, hogy szükség van rá, és nem a reptéren állítom meg őket.
Crl is tud lassú lenni bőven. Nem egyszer találkoztam ott már nagy sorokkal. ki lehet simán fogni 10-20 perc várakozást a biztonsaginal , ami azért meg mindig nem sok, de nem pár perc. főket az iskolai vakációs időszakban vannak brutális sorok
Szaúd-Arábiába a muszlim zarándoklat, a haddzs idejére a szokványos mellé egy különleges vízum is kell. Ezt a Wizzair állítólag egy hete tudja, de nem tájékoztatta róla utasait.
a Wizzair egyik alkalmazottja elárulta nekik, hogy ők már egy hete kaptak "belső levélben" információt arról, hogy a szaúdiak a ezt a feltételt is szabják a repülőúthoz, de egyik utasukat sem tájékoztatták azonban erről
Houston tényleg nagyon semmilyen. Dallas egy fokkal talán jobb, de szerintem sem a keleti, sem a nyugati parthoz nem ér fel érdekességek, vagy látnivalók tekintetében.
Na emberek, mától aki Erstés, lehet fogadást kötni késésre, az Erste app store menü pontba. 1999 Ft ot kell arra rakni, hogy minimum 60 perc késéssel kezdik kitolni a gépet, és ezzel lehet nyerni 16 000 Ft ot, max még két útitársat lehet bevenni, akkor 6000 ért, 48 000 jár. A fogadás 8 nappal az indulás előtt zár.
Tehát piros hetesre rakok július 5 re, Róma 60 perc késés. Az utolsó körös Wizzair járatok bankot fognak robbantani a nyáron. Féltetel, hogy az utat le kell utazni, az nem megy, hogy rakok 2000 Ft piros páratlan Tirana- Luton járatra, és a fotelbol szurkolók otthon, hogy késés legyen.
Köszi, akkor ez megfontolandó, mert mi nem rajongunk a repülésért, ez csak egy mód hogy eljussunk a-ból b-be. A múzeum tetszett nagyon, minden ilyenbe elmegyünk (nagyon klassz volt pl. ez: https://www.aerospaceutah.org/ Yellowstone-ból lefelé bóklászva láttuk meg, és szintén vow élmény volt Gatewick: https://www.gamc.org.uk/). Azért gondoltam hogy megnézzük a Boeinget, de ért már így csalódás, pl. a Kennedy úrközpontban többször jártunk, de Houston ahhoz képest semmilyen volt pedig ott is nagy a hype.
Az akkori flotta méretnél, egy tartalék gép egész Európára, nyári fő idényben, nem is számított rendkívüli dolognak. Csak ha egy gépet összekötrik a teljes nyári szezonra, az okozott nehéz napokat. Budapest esetén a CRL es 23 óra késés volt talán a nyári rekord 2013 ban.
Off, de a tegnapi BUD-LHR British-t (BA869) is törölték meg lefingott a gépük szokás szerint. Elvileg megcsinálták, de a crew munkaideje lejárt. Szóval a járattörlés (gép és crew hiány) nem csak a Wizzairnél van, hanem a nagyokkal is előfordul.
Ezek több mint izgalmas hírek, hisz az elmúlt években ez a két gép új lajtrom jellel Balti légitársaságok színeiben járt, az LWC megjárta az Easyjetet is egy rövid ideig, és most visszakapják a régi Wizz lajtrom jeleiket és Wizz festést is gondolom. Na ilyenre sem volt még talán a Wizz történetében példa, hogy igy bővült volna a flotta. Remélem az LWM hez lesz szerencsém ezen a nyáron, mégiscsak különleges gép, ahogyan összetört 11 éve Rómában, ami után hősként ünnepelték az akkori olasz kapitányt, hogy nem borult fel a gép, nem futót túl, és nem gyulladt ki a futómű nélküli landolás után. Eltartott 3 hónapig amíg kikalapakták, azon a nyáron a Wizzair ( aminek akkor jó ha volt 40 valahány gépe) egyáltalán nem rendelkezett Európában egyetlen egy tartalék géppel sem , izgalmas egy nyár volt emiatt az biztos. Mégsem emlékszem törlésre, 23 óra késés az volt, de törlés nem nagyon , igy is próbáltak mindent le repülni. Hősies helytállás volt 2013 nyara.
Most már várd meg vel a május 23-at szerintem (hacsak nem napizni akarsz). A gépek telítettsége szerintem befektetői szempontból nem fontos, az utolsó két évben is jó volt a LF (mondjuk nem az igazi, hogy mennyien voltak a gépen, hanem az elméleti, hogy mennyi jegyet adtak el a járatra, mert az ugye jobban mutat), aztán mégis nagy bukta lett a pénzügyi eredmény. Nem véletlenül topog kilenc hónapja 20 font körül az árfolyam. Ha viszont napizni akarsz, akkor most lesz a legjobb hét, csak győzd eltalálni, melyik nap megy fel (és melyiken le) 8%-kot indokolatlanul a részvény ára.
Hogy látjátok most alapvetően befektetési szemmel? Pörög most a Wizz, sok jegyet ad el, telítettek a gépek? Az aktuálisan behirdetett szolgáltatásközvetítés, múzeum jegyek stb. szerintetek menni fog? 🙏
Igen, voltam. Még a Covid előtt jóval. Ha nem rajongasz a gépekért, repülésért, akkor annyira nem érdekes, mint mondjuk a MOF Seattle-ben. Sok tényt, érdekességet is elmondanak, ha szerencséd van, kint parkolnak a Dreamlifterek, esetleg éppen jönnek-mennek az elkészült gépek. Airbuséknál még nem jártam, azt is meg szeretném valamikor ejteni. 10 évet dolgoztam a légiközlekedésben, így be is vagyok oltva a repüléssel, ezt ma már csak a modellgyűjteményem gyarapításában ölt testet, illetve, ha repülővel megyünk valahova, akkor nem feltétlen a leggyorsabb utat választom, hanem azt, amin olyan géppel tudunk repülni, amivel szeretnénk.