Keresés

Részletes keresés

Ormoz Creative Commons License 45 perce 0 0 110354

Az igen

 

Előzmény: D 20 (110353)
D 20 Creative Commons License 11 órája 0 0 110353

AIJ-352...

Előzmény: Ormoz (110352)
Ormoz Creative Commons License 21 órája 0 1 110352

Azt tudom.De szerte az országból összeszedtek mindenféle kocsit a sztrájk napjaira.Maszek 280 as is volt rajta, AAJ 352 .Meg  vb s 260.32 is volt.

Előzmény: riezaK (110348)
Ormoz Creative Commons License 22 órája 0 0 110351

Trizs: Neked volt komolyabb baleseted BKV s busszal?

Kugesz Creative Commons License 1 napja 0 5 110350

Üdv.

Valamikor régen volt pár szó itt is, de inkább az OFF Topic-ban a buszok alumínium tábláinak számozásáról. Én az alvázszám/VIN-t tartalmazó adattáblákat kezdtem el összeszedni. Közel 1000 kép alapján egyenlőre még hiányos listát sikerült összehozni, ha valakinek segítene kiegészíteni, azt megköszönném!

 

Kezdeném a kötőjel utáni országjelzésekkel:

-1 magyar

-2 német

-3 cseh

-4 lengyel

-5 szovjet/orosz

-6 angol

-7 francia

-8 görög

-9 ???

-10 spanyol

-11 ???

-12 ???

-13 bolgár

-14 ???

-15 arab

-16 román

-17 török (a fórumban talált egyetlen fénykép alapján)

-18 ???

-19 ???

-20 szlovák

A kuvaiti a 18 v. 19-es lehetett, de nem sikerült pontosan kideríteni és azt sem tudom, hogy 20 felett volt-e még.

 

Az adattáblák típus szerint pedig így jöttek:

Magyar:

113/1 – 1963

1964-1969 között nem találtam infót.

111/1 – 1970->1975, 1977, 1978

143/1 – 1975, 1978

1062-1 – 1977-1989

595-1 – 1980, 1982-1991 Itt voltak országazonosító nélküliek is, simán 595 1985, 1986, 1990 és 1991-ben, továbbá 1998-ban is.

5586-1 – 1985-1987, 1989, 1992-1998

1168-1 – 1990

1209-1 – 1992, 1995, 1997-2001

1343-1 – 1998-1999

6120-1 – 1998-1999

 

Német:

111-2 – 1966, 1968, 1969, 1974-1977, 1988 Nincs infóm az 1967, 1970, 1972-esről.

143-2 – 1973, 1975, 1979

1062-2 – 1978, 1986-1990

595-2 – 1980, 1984-1990 Nincs infóm 1981, 1982, 1983-ról.

5385-2 – 1989

5862-2 – 1995-1996

5586-2 – 1995

Ezekről sincs infó:

1991 2 db 280,

1992 5 db 260,

1993 6 db 415,

1994 5 db 415,

1999 1 db 260.

 

Cseh:

??? – 1966-1967, 1974, 1976-1983 A kihagyott években nem készültek ilyen nyelvterületre.

595-3 – 1984-1988

5385-3 – 1989-1991

5586-3 – 1992-1993, 1995

Ezekről nincs infó:

1994 2 db 405 és 2 db 435,

1996 15 db 412,

1997 3 db 412,

1998 2 db 412,

2000 1 db 417 és 1 db 412,

2001 1 db 412.

1999 és 2002-ben nem készültek ilyen nyelvterületre.

 

Lengyel:

??? – 1966-1982, 1985-1987, 1990, 1998

595-4 – 1983-1984, 1988

5385-4 – 1991-1997

??? – 1998 1 db 412.

1996-ban és 2002-től nem készültek ilyen nyelvterületre.

 

Szovjet/orosz:

??? – 1966-1971

143-5 – 1972-1981

111-5 – 1974-1975, 1978

1062-5 – 1979-1982, 1985-1986, 1991-1992

595-5 – 1981-1988, 1991

5385-5 – 1990-1991

5586-5 – 1987, 1992-2002

1209-5 – 1992-2000

 

Innentől több nyelv is homályos, csak 1-1 évből van meg.

Angol:

5476-6 – 1991

5586-6 – 1993, 1998

6103-6 – 2001

 

Francia:

1350-7 – 2002

 

Görög:

5586-8 – 1997

 

Bolgár:

595-13 – 1988,1991

1966-1992 között a fenti két év kivételével semmit sem tudni, továbbá 1993 után már csak 1995-ben volt 1 db 396-os.

 

Arab:

5420-15 – 1991

 

Román:

??? - 1970-1978, 1981, 1990-1993, 1996, 1998-1999, 2001-2002

A kihagyott években nem készültek, kivéve ezek:

5586-16 – 1997, 2000

 

Szlovák:

5586-20 – 1997-1998

??? – 1993 2 db 435

??? – 1995 12 db 435

??? – 1996 18 db 435

??? – 2000 2 db 412

 

A kuvaitiakról pedig ennyit tudok:

1209-? – 1989, 1993

??? – 1995

 

Az Irisbus korszakról (2000-2002) pedig egy következő post-ban írok, sajnos ott is nagyon sok hiányzó adat van.

D 20 Creative Commons License 3 napja 0 1 110349

Random közléskényszer: BAR-330 https://platesmania.com/hu/foto18686905

riezaK Creative Commons License 3 napja 0 1 110348

2010-es BKV sztrájk idején jópár BKV vonalon járt E95 (az egész országból volt szinte) 

Előzmény: Ormoz (110344)
f_k Creative Commons License 3 napja 0 6 110347

Ormoz Creative Commons License 3 napja 0 0 110346

Bocs úgy értettem az a néhai 435 ös ami Karlovy Varyban járt.

Azt nem mondta hogy melyik városban járt.

De a salgótarjani proto,DuA 460 is tesztelték Lengyelben,(1995 Ben került Salgótarjánba, 7 évig ki tudja mi volt vele, a BKV is csak tesztelte)amúgy lehet hogy ez is csak teszt volt.

Előzmény: Ködszitálás (110345)
Ködszitálás Creative Commons License 3 napja 0 1 110345

Néhai Karlovy Vary?? Már nincs, vagy mi történt a várossal?

Melyik lengyel városban közlekedett évekig?

Előzmény: Ormoz (110343)
Ormoz Creative Commons License 4 napja 0 0 110344

Az necces lenne...De a történelem során biztos előfordult ilyen.Ikarus 255 a 7 es vonalon vagy egyáltalán helyijáraton.Nagyon nem illik oda.Érdekességnek viszont elmegy

 

Előzmény: trizs77 (110321)
Ormoz Creative Commons License 4 napja 0 1 110343

A néhai Karlovy Varyban járt proto ikarus 435.05 ös (2000 Ben lett selejt) évekig járt Lengyelországban és kevés ideig még itthon is magánbuszként.Persze ez a 2000 es selejtezése előtt volt.Ezt múltkor hallottam

Hogy az ex. Angarszki proto 435-ös meglehet e valahol azt nem tudom.

Más: A  80, 90 es években mennyire volt gyakori hogy egy buszsofőr jogsi nélkül vezetett, esetleg részegen ,szerintem jóval gyakrabban fordult elő mint most.Ezt takilaci bá tudta akkor hiszen gyanítom volt bőven ilyen kollégája.Ma jóval inkább ellenőrzött.(Nyilván helyesen)

f_k Creative Commons License 6 napja 0 0 110342

2016.7.09 Borsod megye szerintem Bükkzsérc FLM-553 miatt...

Előzmény: trizs77 (110341)
trizs77 Creative Commons License 6 napja -1 0 110341

Dátum?

helyszín?

Előzmény: f_k (110339)
BSF-127 Creative Commons License 6 napja 0 5 110340

f_k Creative Commons License 6 napja 0 4 110339

f_k Creative Commons License 6 napja 0 4 110338

 

MCA-001 Creative Commons License 2024.04.21 0 7 110337

CCG-705 IK211.01 még gurul:)
Ma futottam össze vele Székesfehérváron.

pumukli89 Creative Commons License 2024.04.16 0 0 110336

Köszönöm.

 

Előzmény: nohab (110330)
riezaK Creative Commons License 2024.04.16 0 2 110335

"b@zmeg itt van egy megálló????" :D 

Előzmény: f_k (110333)
trizs77 Creative Commons License 2024.04.16 -1 3 110334

ilyen faluban a 45 fok is lehet párhuzamos.

Ha pedig 8-11 métere áll meg a táblától akkor falusi értelemben pont a táblánál áll meg...................:-)))

Előzmény: f_k (110333)
f_k Creative Commons License 2024.04.16 -1 4 110333

Ez nem a 1,5 órás városi" vezetési vizsga volt, vagy a kb. 50 perces GKI vezetési vizsga "KPM-es vizsgabiztossal" :))))

Szegéllyel párhuzamosan tőle max 20-30 centire a megállótáblával egyvonalban tőle kb. 30 centire.

Előzmény: trizs77 (110332)
trizs77 Creative Commons License 2024.04.16 -3 4 110332

Olyan falusias a megoldás.

 

Falusiasan párhuzamosan állt meg a járdához.

Falusiasan ott állt meg ahol a megálló tábla van.

Előzmény: f_k (110331)
f_k Creative Commons License 2024.04.16 0 11 110331

GC 20 21 "falusi hangulat"

Forrás: Facebook

nohab Creative Commons License 2024.04.15 0 3 110330

Ennek két 266-os féltestvére van, 255-öse az utóbbi mondjuk egy évtizedben csak ez az egy volt a TEDEJ-nek.

Előzmény: pumukli89 (110325)
Obus Creative Commons License 2024.04.14 0 0 110329

De

Előzmény: torqmatic (110328)
torqmatic Creative Commons License 2024.04.14 0 0 110328

Az nem 266-os?

Előzmény: pumukli89 (110325)
Komlósfecskés Creative Commons License 2024.04.13 -1 5 110327

Betalált? :)

Előzmény: riezaK (110326)
riezaK Creative Commons License 2024.04.13 -4 0 110326

Bárki miegmutathatja, hogy jobban csinálja. 

Előzmény: Komlósfecskés (110324)
pumukli89 Creative Commons License 2024.04.13 0 0 110325

Ebből kettő is lehet? Mert egy a MÉTA utcában várja a feltámadást.

Előzmény: Komlósfecskés (110324)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!