Keresés

Részletes keresés

zdcmchy Creative Commons License 5 órája 0 0 436059

Lehet használni, de a norvégok nem használják valami okból, legalábbis benzint nem tankolnak csak 10% al kevesebbet mint amikor még egyáltalán nem, vagy a mainál sokkal kevesebb volt.

Előzmény: FRANKYE (436058)
FRANKYE Creative Commons License 1 napja 0 0 436058

Ezt nem tudom értelmezni. "380-340." 

 

Bocsánat, hogy írok olyannak aki sohasem használt EV-t de lehet nem is ült olyanban, hogy lehet használni akár viszonylag sokat is

Előzmény: orgonatündér (436057)
orgonatündér Creative Commons License 3 napja 0 0 436057

2014 november decemberben meg 380-340.
És?

Előzmény: FRANKYE (436047)
zdcmchy Creative Commons License 3 napja 0 0 436056

Semennyit se használtam, nem is tudtam volna arra amire a zasztvaát. Most megfelelne.

De ez a magyar gazdaságnak nem bíztató, hogy hobby autó gyártásba kapcsolódva arra alapozni. A cikk szerint a norvégok csak úgy vették, de továbbra is ugyan annyi benzint használnak.

Előzmény: FRANKYE (436054)
marslako1 Creative Commons License 3 napja 0 1 436055

Alapvetőleg abból indulok ki, hogy az emberek értetlenek és képtelenek lemondani arról a kényelmi szintröl, amit már  egyszer megszoktak. A fejlődő országokkal az a baj, hogy sokkal többen vannak mint amekkora népességet megengedhettek volna, kb 5-10X-vel. A fejlett tőkés országokkal az a baj, hogy túlfogyaszt, kb 2X-esen biztosan.

Nem hiszek a csodákban, pedig ide most az kellene. Egyszerűen semmi reményt nem látok. Ez az elektromos jármű téma, ez vakítás.

Jelen pillanatban, lehet készülni lelkiekben meg minden, mert úgy látom a gyérítés elkerülhetetlen.

FRANKYE Creative Commons License 5 napja 0 0 436054

Sok EV-t   használtál életedben. :) Nekem évi 15-20E km bele megy. :) 

Előzmény: zdcmchy (436053)
zdcmchy Creative Commons License 5 napja 0 0 436053

Pardon? Norvégiában a sok elektromos autó ellenére minimálisan csökkent csak a benzin fogyasztása. Passzióból vették, amúgy ebben az adovacatusnak van igaza, jelen állapotában lényegében használhatatlan. Hobby autó mint egy oldtimer.

 

https://utajovobe.eu/hirek/varos-kozlekedes/10290-norvegiaban-rengeteg-e-autot-adtak-el-megsem-csoekken-a-benzin-ertekesitese?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2yPMPBLgt6-rjmyUuEWKyD2wGI3UiG-jfOpeyC0rAMXEzkCq9rYCPcKdA_aem_Ab1B7rYeyCFPZxv4Ls79E-lZlS1ENGvJH7T91DJ2wt6zhWmkbObY5EYtxNMtxXSVGKDM-DSEaWBSvhjfqAFCmEBW

,m,1710 Creative Commons License 5 napja 0 0 436052

Nem te

csak ami itt jejeb folytatnak a üzemanyag árakrol reagáltam

igenis a kanyér ára jutott eszembe

hátakkor vehetnek akuautot 

amugy lényegtelen a egész van más problémája enek a országnak

sötét idök várnak

de a ha a magyar igy akarja akkor tegye, itt a Uniora gondoltam.

Előzmény: zdcmchy (436050)
,m,1710 Creative Commons License 5 napja 0 0 436051

Nem te

de ey a benyindi

Előzmény: zdcmchy (436050)
zdcmchy Creative Commons License 5 napja 0 0 436050

Nem szó szerint a kenyérre gondoltam, hanem általában a "kenyérre". Persze világos, lehet egyes dolgok áráról önmagában is beszélni. Annyit fűztem hozzá, hogy ne tévesszük össze az életszínvonallal ha esetleg olcsóbb az üzemanyag. Azt írtam, hogy olyan értelemben drágult is az üzemanyag mert többen többet kénytelenek vásárolni belőle.

Előzmény: ,m,1710 (436049)
,m,1710 Creative Commons License 6 napja 0 0 436049

A benzin ára  nem a életszinvonalhoz tartozik, a kenyér ára viszont igen

Oroszba mindeg fontos volt, hogy a kenyér olcso legyen meg a vodka is

szoval a kenyér ára volt a fontos nemis változot harminc évig

 (csak egy érdekesség) aszem 50 kopek volt.

Előzmény: zdcmchy (436048)
zdcmchy Creative Commons License 6 napja 0 0 436048

Értelmetlen dolgon vitáztok, mindegy lenne ha a benzin ingyen is lenne ha a kiló kenyér meg 10 000.
De én se akartam megérteni, 40 évvel ez előtt, hogy nyugaton drágább a benzin pedig kevesebbet fizetnek érte munkabér arányosan.

Előzmény: FRANKYE (436047)
FRANKYE Creative Commons License 6 napja 0 1 436047

HAZUDSZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Benzin 2014  májusban

 

417ft !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=000G0000.APE&txtreferer=00000003.TXT

 

 

 

Átlagkereset 2014-ben 155 700 ft netto!   415l benzin átlagkeresetből  155 700ft/375f/l= 415 liter

 

https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=00000003.min&txtreferer=A0300080.TV

 

2024 május  452 700ft/600ft/l=753l 

 

 

 

 

Mennyire kell  h...,nek lenni, hogy   olyan ostobaságot írni mint te?

 

NAGYON????????????????????????????????????????????????????????

Előzmény: Platon (436037)
,m,1710 Creative Commons License 6 napja 0 0 436046

 

 

A Nortvolt akugyára németbe már két éve üzemel

 

Tesla Gigafactory Berlinbe (brandenburg) szintén gyárt ami belefér

Előzmény: S=k*logW (436039)
,m,1710 Creative Commons License 6 napja 0 0 436045

Nem rosz

aki keres az talál mamár ez nem probléma

 

"A nyugat lélegzögében vegetál"  szoval van minden szájizre

Előzmény: S=k*logW (436043)
,m,1710 Creative Commons License 6 napja 0 0 436044

Nyugi

elöszöris, a németek Nem estekel semitöl

 

mert minden akugyárto a világon "sorbaál" akugyárat épiteni németbe

És teszik is

Söt már üzemelnek is páréve  a Tesla Gigafactory meg a Northvolt   és nemcsak németbehogy csak a "nagyokat" hozam fela kinaiaknak konkurálni kell ezekkelmongyuk magyarba még elmegy

Előzmény: S=k*logW (436039)
S=k*logW Creative Commons License 2024.06.02 -1 0 436043

A  MULTINACIONÁLIS VÁLLALATI IMPERIALIZMUS korába léptünk:

 

https://www.bitchute.com/video/Wfh3MJG7e8jB/

 

 

 

zdcmchy Creative Commons License 2024.06.01 0 0 436042

Ez nem így működik, az autók nem annyira kevesebbet fogyasztanak inkább kényelmesebbek, biztonságosabbak, ezért általában nagyobb lett a tömegük. Bonyolultabbak is, jelentősen megemelkedett a fenntartás üzembentartás szervíz költsége is.

Előzmény: S=k*logW (436040)
zdcmchy Creative Commons License 2024.06.01 0 0 436041

Magyarországon lehet megvenni az elitet. Kb.... vagy nem is kb. hanem nagyon pontosan a csauseszku kori románia esete valósult itt meg. Nem csak a kínai, hanem a barátság Izraellel, az is olyan csauseszkus. A nemzeti szuverenitás hangsúlyozása is arra volt a jellemző, annak is lényegesen másmilyen volt a politikai rendszere mint a többi szocialista országnak.

Szerintem általában az akkumulátoros autók terjedése ami látszik megtorpanni. Fog az növekedni de közel se olyan tempóban mint nem rég méd várhatónak látszott.

Előzmény: S=k*logW (436039)
S=k*logW Creative Commons License 2024.06.01 -2 0 436040

Ellenben AKKOR   többet  fogyasztottak a kocsik 100 kilométeren,  szemben a maival.

És nyilván  az összehasonlításnál  EGYFORMA  kocsikat  KELL  összehasonlítani,  nem pedig  egy 1200 kg-os  saját tömegűt  egy   2000 kg-os  SUV-val...

Előzmény: Platon (436037)
S=k*logW Creative Commons License 2024.06.01 -2 0 436039

Ennyit arról, amikor a ZÖLDkommunisták olyan szinten szétbarmolnak egy államot, hogy oda a BEFEKTETŐK  egyre  ritkábban mennek, és még akik terveztek is valamit, azok is hátat fordítanak:

 

Csak volt a SVolt: újabb gigaberuházástól estek el a németek

 

 

Mégsem épít gyárat Németországban a SVolt kínai vállalat. A zöldenergia-tároló rendszerek gyártásában utazó cég befektetési szempontból teljesen bizonytalannak találja a környezetet, így nemes egyszerűséggel hátat fordított az egész tervnek.

A napokban jelentette be a kínai SVolt akkugyártó vállalat, hogy mégsem kezd tömeggyártásba Németországban, és annak ellenére lemondja tervezett nagyberuházását Brandenburg tartományban, hogy már jelentős összeget áldozott üzemének kivitelezésére. Pedig maga a beruházás is olcsóbban jött volna ki, a németek ugyanis felajánlották Launchhammerben a szélturbinákat gyártó, szintén csapot-papot otthagyó Vestas ingatlanjait, amelyeknek az átalakítása kevesebbe került volna, mint egy új üzem építése.

A cég szerint Németország egyszerűen nem tűnik jelenleg megbízható befektetési területnek, így átgondolta a stratégiáját, és a hátra arc mellett döntött.

zdcmchy Creative Commons License 2024.05.30 0 0 436038

De a lényegesebb amit írtam, hogy többet kell venni belőle.

Előzmény: Platon (436037)
Platon Creative Commons License 2024.05.30 -1 0 436037

Hát nem azért de 2015 januárjában 314 Ft volt a benzin átlagosan, míg ma 620, az átlag kereset meg 330 , míg ma 605.  

 

Ez nem éppen téged igazol. Nagyjából ugyanaz ma 975 litert tudsz venni egy brutto átlagkeresetből, akkor meg 1050-et.

 

Persze az üzemanyag árak nagyon sokat tudnak mozogni, szóval biztos lehet találni olyan időpontiot is a múltban amikor éppen relatíve sokkal drágább volt.

Előzmény: FRANKYE (436018)
zdcmchy Creative Commons License 2024.05.29 -1 0 436036

De értem, már értem, akkor 1985. körül nem értettem amikor egy belgával kiszámoltam, hogy ők sokkal több üzemanyagot tudnak venni egy órai munkával, nem értettem, hogy többet is kell vegyenek.

Előzmény: FRANKYE (436035)
FRANKYE Creative Commons License 2024.05.29 0 0 436035

Nem érti meg. :) 

Előzmény: S=k*logW (436027)
zdcmchy Creative Commons License 2024.05.28 -1 0 436034

Lehet, nem tudom, így mondta a gyerek, a márka nevet nem tudtam megjegyezni.

Előzmény: ,m,1710 (436026)
zdcmchy Creative Commons License 2024.05.28 -1 0 436033

Te fuss neki és értelmezd! Arról van szó mennyi üzemanyagot lehet venni átlagkeresetből. Mindkettő emelkedett a keresetek jobban.

 

Az üzemagyag ár emelkedett, az egység ára ami csökkent, de többel kell többet venni belőle a megélhetéshez.

Az autó legtöbb embernek nem szórakozás hanem a nélkül nem tud megélni, megvenni pl a kenyeret.

Ezt nem értettem meg amikor belga ismerősökkel vitatkoztunk ezen, hogy ott mi mennyibe kerül és itt. Ez nem fogtam fel, hogy ott az autó egészen más értelmű volt mint akkor itt.

Előzmény: FRANKYE (436025)
,m,1710 Creative Commons License 2024.05.25 0 0 436032

A Gelly Holding nemjo a Volvonak ahogy  ellemzök mondják (De még nemmost)

De Ha Kina megtámadná Taiwant vagy Még nyilvánossaban  támogatná putyi háboruját

akor osszemosnák a Volvo jo hirnevéz ezekkel

és ez nem lenne jo papiroknak

szoval vannak spekuláciok, de ez a jövöre vonatkozik, ezt a Gelly Holding is tudja

Előzmény: ,m,1710 (436031)
,m,1710 Creative Commons License 2024.05.25 0 0 436031

Aki keres az talál csak kérdés, hogy mit?

 

A Kinai Gelly Holding  78% tulaj a Volvo tözsde papiroknak

 

A Gelly Holding Nem gyárt autot azt a Volvo teszi töbhelyen a világon europába, a gonosz usába

meg kinába is van gyára

Géteborgba van a széhelye

most 7 fajta  elektromos hibridet gyártanak

a benzinest meg a dizelt lefogják álittani harminc körül, mind a többi europai és beköszönt a csööööd

info, akit érdekel

 

Előzmény: S=k*logW (436029)
,m,1710 Creative Commons License 2024.05.25 0 0 436030

Aki keres ay tal

Előzmény: S=k*logW (436029)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!