Keresés

Részletes keresés

S=k*logW Creative Commons License 6 órája -1 0 436040

Ellenben AKKOR   többet  fogyasztottak a kocsik 100 kilométeren,  szemben a maival.

És nyilván  az összehasonlításnál  EGYFORMA  kocsikat  KELL  összehasonlítani,  nem pedig  egy 1200 kg-os  saját tömegűt  egy   2000 kg-os  SUV-val...

Előzmény: Platon (436037)
S=k*logW Creative Commons License 6 órája -1 0 436039

Ennyit arról, amikor a ZÖLDkommunisták olyan szinten szétbarmolnak egy államot, hogy oda a BEFEKTETŐK  egyre  ritkábban mennek, és még akik terveztek is valamit, azok is hátat fordítanak:

 

Csak volt a SVolt: újabb gigaberuházástól estek el a németek

 

 

Mégsem épít gyárat Németországban a SVolt kínai vállalat. A zöldenergia-tároló rendszerek gyártásában utazó cég befektetési szempontból teljesen bizonytalannak találja a környezetet, így nemes egyszerűséggel hátat fordított az egész tervnek.

A napokban jelentette be a kínai SVolt akkugyártó vállalat, hogy mégsem kezd tömeggyártásba Németországban, és annak ellenére lemondja tervezett nagyberuházását Brandenburg tartományban, hogy már jelentős összeget áldozott üzemének kivitelezésére. Pedig maga a beruházás is olcsóbban jött volna ki, a németek ugyanis felajánlották Launchhammerben a szélturbinákat gyártó, szintén csapot-papot otthagyó Vestas ingatlanjait, amelyeknek az átalakítása kevesebbe került volna, mint egy új üzem építése.

A cég szerint Németország egyszerűen nem tűnik jelenleg megbízható befektetési területnek, így átgondolta a stratégiáját, és a hátra arc mellett döntött.

zdcmchy Creative Commons License 1 napja 0 0 436038

De a lényegesebb amit írtam, hogy többet kell venni belőle.

Előzmény: Platon (436037)
Platon Creative Commons License 2 napja 0 0 436037

Hát nem azért de 2015 januárjában 314 Ft volt a benzin átlagosan, míg ma 620, az átlag kereset meg 330 , míg ma 605.  

 

Ez nem éppen téged igazol. Nagyjából ugyanaz ma 975 litert tudsz venni egy brutto átlagkeresetből, akkor meg 1050-et.

 

Persze az üzemanyag árak nagyon sokat tudnak mozogni, szóval biztos lehet találni olyan időpontiot is a múltban amikor éppen relatíve sokkal drágább volt.

Előzmény: FRANKYE (436018)
zdcmchy Creative Commons License 2 napja -1 0 436036

De értem, már értem, akkor 1985. körül nem értettem amikor egy belgával kiszámoltam, hogy ők sokkal több üzemanyagot tudnak venni egy órai munkával, nem értettem, hogy többet is kell vegyenek.

Előzmény: FRANKYE (436035)
FRANKYE Creative Commons License 2 napja 0 0 436035

Nem érti meg. :) 

Előzmény: S=k*logW (436027)
zdcmchy Creative Commons License 3 napja -1 0 436034

Lehet, nem tudom, így mondta a gyerek, a márka nevet nem tudtam megjegyezni.

Előzmény: ,m,1710 (436026)
zdcmchy Creative Commons License 3 napja -1 0 436033

Te fuss neki és értelmezd! Arról van szó mennyi üzemanyagot lehet venni átlagkeresetből. Mindkettő emelkedett a keresetek jobban.

 

Az üzemagyag ár emelkedett, az egység ára ami csökkent, de többel kell többet venni belőle a megélhetéshez.

Az autó legtöbb embernek nem szórakozás hanem a nélkül nem tud megélni, megvenni pl a kenyeret.

Ezt nem értettem meg amikor belga ismerősökkel vitatkoztunk ezen, hogy ott mi mennyibe kerül és itt. Ez nem fogtam fel, hogy ott az autó egészen más értelmű volt mint akkor itt.

Előzmény: FRANKYE (436025)
,m,1710 Creative Commons License 6 napja 0 0 436032

A Gelly Holding nemjo a Volvonak ahogy  ellemzök mondják (De még nemmost)

De Ha Kina megtámadná Taiwant vagy Még nyilvánossaban  támogatná putyi háboruját

akor osszemosnák a Volvo jo hirnevéz ezekkel

és ez nem lenne jo papiroknak

szoval vannak spekuláciok, de ez a jövöre vonatkozik, ezt a Gelly Holding is tudja

Előzmény: ,m,1710 (436031)
,m,1710 Creative Commons License 6 napja 0 0 436031

Aki keres az talál csak kérdés, hogy mit?

 

A Kinai Gelly Holding  78% tulaj a Volvo tözsde papiroknak

 

A Gelly Holding Nem gyárt autot azt a Volvo teszi töbhelyen a világon europába, a gonosz usába

meg kinába is van gyára

Géteborgba van a széhelye

most 7 fajta  elektromos hibridet gyártanak

a benzinest meg a dizelt lefogják álittani harminc körül, mind a többi europai és beköszönt a csööööd

info, akit érdekel

 

Előzmény: S=k*logW (436029)
,m,1710 Creative Commons License 6 napja 0 0 436030

Aki keres ay tal

Előzmény: S=k*logW (436029)
S=k*logW Creative Commons License 2024.05.25 -4 0 436029
Előzmény: ,m,1710 (436026)
S=k*logW Creative Commons License 2024.05.25 -4 0 436028

Vagyis   PÉNZrabszolgaságban élnek.

Előzmény: zdcmchy (436023)
S=k*logW Creative Commons License 2024.05.25 -3 1 436027

Hát persze hogy független.

Éppen ezért  van az , hogy  MA  KÉTSZER  annyi  üzemanyagot  tudsz venni  a  KERESETEDBŐL, mint 10 évvel ezelőtt.

MÁS  szóval:   Ma  FELEANNYI  IDŐ  alatt keresed meg az üzemanyag árát, mint 10 évvel ezelőtt.

 

Előzmény: zdcmchy (436022)
,m,1710 Creative Commons License 2024.05.24 -1 0 436026

A Volvo nemgyárt kina hibridet

a Volvo saját koncepciokat gyárt, pont ez a lényege a egésznek

ámen.

Előzmény: zdcmchy (436023)
FRANKYE Creative Commons License 2024.05.24 -1 0 436025

Te fuss neki és értelmezd! Arról van szó mennyi üzemanyagot lehet venni átlagkeresetből. Mindkettő emelkedett a keresetek jobban. 

Előzmény: zdcmchy (436022)
,m,1710 Creative Commons License 2024.05.23 0 0 436024

Hát ezt jol megmondtad

ha usa nem lenne ki kéne találni.😎

Előzmény: S=k*logW (436020)
zdcmchy Creative Commons License 2024.05.23 -1 0 436023

Egyik fiam Hollandiában már ilyesféle. Autója nincs hanem bérel valami volvonál gyártott kínai hibridet havi 600 euro az összes költsége, de pl mosógépük sincs, azt is bérlik. A házat azt megvették, bank kölcsön 30 éves futammal. De valóban jól érzi így magát.

Előzmény: S=k*logW (436021)
zdcmchy Creative Commons License 2024.05.23 -1 0 436022

Szerintem Laoszban is, vagy valószínűleg ott többel is. Mi oda tartozunk, legalábbis a cikk szerzője összeszedett párhuzamosságokat. 

 

10 éve fele annyi üzemanyagot tudott venni egy dolgozó a keresetéből -de még a minimálbéren lévő is - mint ma

 

Ez hülyeség, az üzemanyag egységára független a keresettől.

Tehát:

 

Ennek fuss neki még egyszer. :) 

Előzmény: FRANKYE (436018)
S=k*logW Creative Commons License 2024.05.23 0 0 436021

 

 

Ez a cél.

 

KLAUS  SCHWAB  már megmondta a NAGY RESET AGENDA  alapján:

 

"2030-ra  semmid nem lesz, de boldog leszel."

 

https://www.bitchute.com/video/jJpoEYiFTXMA/

 

https://www.bitchute.com/video/EFS8sLIlhuGN/

 

 

Előzmény: zdcmchy (436014)
S=k*logW Creative Commons License 2024.05.23 0 0 436020

Amerika amikor a saját  érdekeit  kell védeni az IMPORTáruk ellen, akkor qrvára  szeret  vámokat kivetni, de  baxottul föl van háborodva, ha más  is  ugyanezt teszi az amerikai áruk ellen a saját  gazdaságát  védendően.

 

Na, most  az USA  emberére  akadt KÍNÁval,  mert  KÍNA  a  Nyugat-Európai  AUTÓEXPORT  közel 32 %-át  kitevő  nagy hengerűrtartalmú  kocsikra  25 %  vámot vet ki,  ami már  olyan drága lesz a kínaiaknak, hogy nem lesznek hajlandóak nyugati kocsikat venni...

Innentől már  csak idő kérdése, és a nyugati autógyártás behúzhatja a féket.....

 

És mindez a kibebaxott  AMERIKÁNAK, aki  képtelen beismerni, hogy már nem a világ ura,  és inkább mindenkit  magával ránt, csak nehogy a Nyugat egyes országai jól jöjjenek ki belőle....

,m,1710 Creative Commons License 2024.05.22 0 0 436019

Ha már felhoztad a Uniot?

A Maygar ugy könyveki a Unio mind elsöszámu bolasztö, vagyis kihasználja a Unio demokratikus egyenlöségét  a véto jogokat Saját érekeiér, a huszonhat tagállam ellen

 

de a unio rájött és csak idöbe tellik, mig fogást talál

a Fejlesztési pénzeket sikerült befagyasztani potom Husz Ezer Milio kemény Eurot

A Politika pénzbe kerül a magyar támogatja is.

Előzmény: zdcmchy (436016)
FRANKYE Creative Commons License 2024.05.21 0 0 436018

10 év alatt több mint 1 millióval nőtt a személygépkocsik száma. 

10 éve fele annyi üzemanyagot tudott venni egy dolgozó a keresetéből -de még a minimálbéren lévő is - mint ma. 

 

Ennek fuss neki még egyszer. :) 

Előzmény: zdcmchy (436017)
zdcmchy Creative Commons License 2024.05.20 -1 0 436017

... de a cikk szerzője nem tudom szándékosan e, de azt sugalja, hog mi oda tartozunk ahová pl. Laosz. Na most viszont van esély ezen változtatni.

Előzmény: FRANKYE (436015)
zdcmchy Creative Commons License 2024.05.20 -1 0 436016

Románia se feltétlenül volt az, de a magyarnál, k-németnél, csehszlováknál sokkal szegényesebbb az biztos. A szovjeúnión belül se lett volna összemérhető moszvával vagy leningráddal. kb azt a szerepet töltjük be az eu.-ban amit románia akkor a kgst-ben, valami általános szabály lehet ebben.

Előzmény: FRANKYE (436015)
FRANKYE Creative Commons License 2024.05.19 0 0 436015

HAZUDSZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nem Magyarország a legszegényebb!!!!!!!!!!!!!!!

Előzmény: zdcmchy (436014)
zdcmchy Creative Commons License 2024.05.19 0 0 436014

https://infostart.hu/gazdasag/2024/05/14/szakerto-el-fogunk-jutni-oda-hogy-az-autozas-a-gazdagok-kivaltsaga-lesz

 

Nem biztos. 30 éve körül egy haverral mentünk az idodájába ami kb. 2km, közben arról beszélgettünk, hogy de jól megy nekünk, még ezt is megengedhetjük magunknak, hogy gyalog járunk.

A kicsiket nem számítva mondjuk Hollandia a leggazdagabb az EU. ban, Magyarország a legszegényebb, de szerintem a hollandok többet járnak gyalog és kerékpárral.

zdcmchy Creative Commons License 2024.05.18 -1 0 436013

A kínai az befektetésnek látszik, de nem az mert nagyjából fedésben van kölcsönnel. Mint ha mondom egy havernak, hogy hívjál már meg egy sörre, ha nincs pénz nálad adok kölcsön.

Mért kell jöjjön hozzá a kínai társadalmi és politikai rendszer is, azt viszont egy zöldkomcsi se érti.

Előzmény: Igazmondó Juhé! (436008)
zdcmchy Creative Commons License 2024.05.18 -1 0 436012

Érdekes történelmi párhuzam ui. a csuseszku romániában is mentek a kínai befektetések, azt nem tudom milyen logikával, szrintem így valahogy. Az a kína kb. úgy aránylott az akkori kgst-hez mint most ehhez a globalizált világhoz, növekedett de sok egyébbel együtt. De az a románia szövetségese volt izraelnek is. Egyéb hasonlóságok a többitől eltérő politikai rendszer, a nemzeti szuvereintás fontosságának a hangoztatása is és a szabadságharc.

Az általános szabály az lehet, hogy minden nagyobb birodalom jellegű tömb perifériáján keletkezik egy ilyen.

Előzmény: ,m,1710 (436006)
zdcmchy Creative Commons License 2024.05.18 -1 0 436011

De, de neofeudalizmus, de ez most még a rabszolga társadalom.

Előzmény: marslako1 (436010)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!