Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kraz 677 Creative Commons License 12 órája 0 2 138863

zeti02 Creative Commons License 18 órája 0 0 138862

Az egyik legjobban sikerült lett ez a Csepel szerintem. Részletes, jól kidolgozott, minden fixen a helyén van, és nagyjából jól is áll (a plató nekem egy picit görbe, de nem vészes). A színe kicsit világosabb, mint a fotókon, a felső narancssárgás rész a modellen inkább rózsaszínes beütést kelt.

 

Az újság messze a legjobb az eddigiekhez képest. Nincs benne sok rizsa, érdekes tények vannak magáról a lemodellezett darabról, a képek persze lehetnének jobbak. Ehhez képest a HC Volvo újságja papírszemét, nem pazaroltak karaktert arra, hogy a modell vonatkozásáról is írjanak.

 

A választás tényleg furcsa, ennél ismertebb változatot is tudtak volna kiadni, de én ennek is nagyon örülök!

Előzmény: Nogo (138860)
retro82 Creative Commons License 18 órája 0 0 138861

13. szám ZIL-130 MMZ, a jó öreg kék ZIL fehér pofával, mint ami a lengyeleknél is megjelent.

Nogo Creative Commons License 23 órája 0 0 138860

Megjelent a Csepel D710 billencs. Ez az első csak magyar piacos modell, ha jól tudom ez nem jelent meg máshol, a cseh és lengyel tervek között sem szerepel.

Nagyon szép lett, jól sikerült. Érdekes a modellválasztás, még az újság is elismeri, hogy az eredetiből is csak egy létezett, a neten látható egyetlen kép arról van. Annak a piros/narancs fényezését viseli a modell.

retro82 Creative Commons License 2 napja 0 0 138859

 

Az oldalra tett video felett van.

m_and_m Creative Commons License 2 napja 0 0 138858

Ezt hol látod?

Előzmény: retro82 (138856)
Stetten Creative Commons License 2 napja -1 2 138857

Érkezik az Ikarus 255.70 (Demprice) 

retro82 Creative Commons License 2 napja 0 0 138856

Frissült a Teherautós weboldal:

  • 11 Magazin + A legendás teherautó Csepel D710 tipper 2024. jún. 7.
  • 12 Magazin + A legendás teherautó VOLVO F12 2024. jún. 21.

a 12. szám is egyezik a korábban belebegtetett listával.

BU1048 Creative Commons License 3 napja 0 1 138855

Hú, nagyon jó. Remélem a magyar sorba is benne lesz. Nem kell más csak egy P-50 pótkocsi hozzá, rá egy T-72 és szép lesz. :)

Előzmény: Kraz 677 (138853)
narancssárga oroszlán Creative Commons License 3 napja -1 1 138854

Eladva. Köszönöm az érdeklődéseket!

Előzmény: narancssárga oroszlán (138852)
Kraz 677 Creative Commons License 3 napja 0 5 138853

narancssárga oroszlán Creative Commons License 5 napja -3 0 138852

Mivel az előző hsz-ekben érintőlegesen említve volt...

 

Van egy új, dobozos, PC "BKV" IK280-asom, amitől megválnék. 32e Ft-szeretnék érte.

 

Budapesti személyes átadás-átvétel preferált, melyet belvárosi helyszín esetén igyekszem rugalmasan kezelni.

  

E-mail címem publikus.

A210 820 08 21 Creative Commons License 6 napja 0 0 138851

jav.: a rögzítőcsapok FELÉT.

Előzmény: A210 820 08 21 (138850)
A210 820 08 21 Creative Commons License 6 napja 0 0 138850

A futóművek 4-4 bekötési pontjánál az átmenő furatokban felülről lefúrtam a rögzítőcsapok felé, majd a maradékra felülről egy illeszkedő tüskét téve, az arra mért koccintással engedett a rögzítésük törés nélkül.

Az apróbb alkatrészek többségénél eltörik a rögzítés. Itt vagy önmagában a felületre cseppentett pillanatragasztóval lehet őket majd összerakni, erősítésnek a csonkokba bele lehet fúrni 0.3-as furatokat és egy darabka vékony drótszál mehet bele teherviselőnek ragasztás előtt.

Előzmény: m_and_m (138849)
m_and_m Creative Commons License 6 napja 0 0 138849

A ragasztott részeket miképp bontottad? 

Előzmény: A210 820 08 21 (138824)
Controlman Creative Commons License 2024.06.01 -1 2 138848

Kicsit sikerült belehúzni. 55-ig kész. Még holnap lesz időm megcsinálni egyet vagy kettőt, aztán megint pihi.

Előzmény: Controlman (136646)
zeti02 Creative Commons License 2024.05.30 0 0 138847

Valószínű, hogy ezek közül valamelyik 450-es változat lesz az újságos sorozatban is nyár közepén, csak más színben. Már várom!

Előzmény: A210 820 08 21 (138842)
7-es troli Creative Commons License 2024.05.30 0 0 138846

Köszi a linket.

 

Ja, értem, a kék 280, oke.

Előzmény: A210 820 08 21 (138845)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.05.30 -2 1 138845
Előzmény: A210 820 08 21 (138844)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.05.30 0 2 138844

Itt a link.

A 280-assal a már ismert, kiadott és jórész el is fogyott kék békávés Ikarus 280-ra gondoltam.

Előzmény: 7-es troli (138843)
7-es troli Creative Commons License 2024.05.30 0 0 138843

A webshop linkjét be tudnád tenni?

hiába kerestem, nem találtam a neten.

Az a 280 kivancsivá tett, hogy fog kinézni.

Előzmény: A210 820 08 21 (138842)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.05.30 0 3 138842

Már a küszöbön a Premium ClassiXXs 1:43 Csepel sorozata. Ugyan még csak egy-egy gyártói képpel, de már bekerültek a webáruházak "hamarosan érkezik" ajánlataiba ugyanennek a gyártónak az Ikarus 280-asával eurocentre megegyező, 74,95 €-s árával, azaz itthon a várható ár 30 000 forint.

 

   

 

   

BU1048 Creative Commons License 2024.05.29 0 0 138841

Előzmény: BU1048 (138840)
BU1048 Creative Commons License 2024.05.29 0 0 138840

A képek lemaradtak...

Előzmény: BU1048 (138839)
BU1048 Creative Commons License 2024.05.29 0 4 138839

Én egyetértek az általad leírtakkal. Az, hogy mi olcsó vagy drága, szerintem mindenkinek a saját pénztárcájától függ. Kerül, amibe kerül, de elvárható, hogy a felsorolt hibák ne legyenek. Az oroszoknál létezik egy hasonló sorozat, Legendás szovjet teherautók címmel. Hasonló megjelenéssel, újságmelléklettel, 1500 rubel (6000Ft). Mielőtt kapok egymillió mínuszt, mert idehaza elérhetetlen, vagy megfizethetetlenül drága az egyéb költségek miatt. Igen tudom, hogy drága a posta és a magyar posta még egyszer megfizetteti a költségeket +ÁFA…stb. Csak és kizárólag a minőség miatt hoztam fel példának, tehát lehet valamit hasonló ár fekvéssel jól is csinálni. Pár kép csak szemléltetésnek. Azt is tudom, hogy a magyar sorozat sok mindenben hiánypótló és köszönet érte, de ha egy modell ferde, görbe, nem érnek le a kerekei minden oldalon, az igen is ront az összhatáson.

 

 

Előzmény: zeti02 (138837)
Controlman Creative Commons License 2024.05.29 -1 1 138838

Lassan, de bizonytalanul haladok. 

 

41. számig kész.

Előzmény: Controlman (136646)
zeti02 Creative Commons License 2024.05.28 -1 6 138837

Én pedig soha nem fogom megérteni, hogy miért ne lehetne véleménye a modellről bárkinek. Azért, mert viszonylag olcsó, még nem kell selejtes darabokat eladni. Nem, nem arról beszélek-beszélünk, hogy nagyítóval keresünk rajta egy aprócska hibát, hanem amikor megveszed X forintért, kiteszed a vitrinbe, és szúrja a szemed. De lehet neked így is jó, te dolgod, én nem szeretnék hibás modelleket nézegetni!

Különbség van aközött, hogy valami selejt vagy gyenge minőségű. A minőség általában minden darabon megmutatkozik, a selejt jó esetben csak néhányon.

 

Ne hibás termékek eladásával olcsósítsanak, van rá jobb módszer is, mint a festetlen beltér (pont a Rábánál erre külön odafigyeltek, hisz az olaszok barna ülésekkel kapták, nekünk csak a műszeregység lett megszínezve), vagy egyes tamponnyomások lehagyása (pl. HC Volvo esetében az ajtókról hiányzó logók).

Előzmény: tracia_trade (138833)
apron64 Creative Commons License 2024.05.28 -4 6 138836

Előre bocsátom, hogy én is vásárolom ezt a sorozatot!

 

Ezt is figyelembe véve:

"Soha nem fogom megérteni azokat , akik egy relative olcsó modell minősége miatt panaszkodnak."

 

Tehát ha olcsó, akkor lehet sz*r minőségben összeszerelt kivitel?

A kiadó bevállalta, hogy olcsóbb árért gyárt normál minőségű, nem pedig hibás modelleket.

Az olcsóbb legyen azért olcsóbb, mert kevésbé részletesen vannak kidolgozva a részletek!

De a minőségben hozzák azt amit kell, amit tulajdonképpen bevállaltak! Az olcsóbb árért sem kellene rossz minőségű modellt gyártani, csak egy kicsit egyszerűbbet.

Valamit rendesen megcsinálni -adott feltételek mellett- csak kicsit több odafigyelést igényelne!

És ugyan ez kellene vonatkozzon a kor- és típushűségre is.

 

Az "olcsósítás" egyik példája (bár nem újságos árfekvés) pl. a nemrég megjelent TATRA-815 (mindegy, hogy a billencsről, vagy a platósról beszélünk) az olcsóbb AIST-s és a drágább Premium ClassiXXs kiadások összehasonlítása.

Mindkét modell összeszerelése megfelelő, akár az olcsóbb, akár a drágább változatról beszélünk. A különbség csak a modellek festésének részletességében van. Az olcsóbbnak egyszerűbb a festése. Már pl. a rendszámtábla elhagyása is elég nagy megtakarítást jelenthet nagy darabszámnál.

Azt azért még hozzátenném, hogy a prémium minőségnek számító SSM, vagy Classicbus modelljeimen is találtam már hibát, pedig ezek aztán egyik sem az olcsó kategóriába tartoznak.

Előzmény: tracia_trade (138833)
m_and_m Creative Commons License 2024.05.28 -1 6 138835

Az egyszerű, nem extra, mert olcsó termék és a selejtes, hibás között nagy különbség van. Amiket itt olvasok, azok az utóbbiba tartoznak és az olcsósággal nem igazolható.

Az olcsó parizer se lehet pl se nyers, se büdös, se túlsózott.

Előzmény: tracia_trade (138833)
Oldbear52 Creative Commons License 2024.05.28 -6 2 138834

Szia ! Teljes mértékben igazat adok neked !!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: tracia_trade (138833)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!