Hello!
Nekem az OTPnél van számlám, de nagyon nem vagyok megelégedve velük. Gondoltam, hogy átmegyek a CIBhez, mert róluk még nem hallottam rosszat, igaz lehet, hogy ez csak véletlen...
Aki esetleg használ CIB bankot az mondja meg, hogy mennyire jó, jobb-e az OTPnél, magyarul nem esek-e csöbörből vödörbe, ha bankot váltok? Ja, lakossági számlám van.
Kösz!
A CIB Eco és Eco plus fél százalék jutalékkal indít és akár lehet 15 ezer forint is egy utalás.. "Akcióban" a 20 ezer alatti összegeknél "0".
Még online csomagom van. Ott ha alkalmazásból, netről utalok, nincs díja. Viszont brutál akkor, ha telefonos ügyintézőnél vagy fiókban tenném ugyanezt. Azt nem látom, mennyi, mert rossz a link az oldalon :) Tavaly mikor néztem, egy nagyobb utalás, pl. ingatlanvásárlásnál, lehetet volna 45 ezer is.
Az elmúlt néhány évben csak a Bankmonitoron nyitott számla éri meg náluk. Ha most kellene folyószámlát nyitni, nézve a kondíciókat elkerülném a CIB-et. Még akár az OTP-nél is találni kedvezőbb csomagokat, ha a havi több utalás fontos.
Ma két bankból is leutaltam ugyanazt az összeget, a cibes kb. duplája volt a másik bank utalásánál. Mikor lett ez ennyire drága, pedig jelentős problémák vannak a netbankban?
" vagy figyelmeztetésnek vagy számlálónak lennie kéne"
Igen, egyetértek. A versenytársaknál találkozni mindkettővel. Vagy ketyeg az óra a jobb felső sarokban, vagy felugrik egy ablak, hogy x-idő után kiléptet.
Még fantasztikusabb lenne, ha 4 perc 20 másodperc után nem hajintaná ki az embereket kérdés nélkül.
Se számláló, se rákérdezés, se semmi, csak kidob.
Arra még nem jöttem rá, hogy egyik esetben miért csak 5 perc után dob ki, a másik esetben meg miért 4 perc 20 mp után.
De vagy figyelmeztetésnek vagy számlálónak lennie kéne, hogy az ember tudja, hogy mi van, mert nem fogom mérni, hogy az utolsó kattintástól kezdve hány percem van még tranzakciós adatok keresgélésére meg gépelésre.
Ezt már leírtam itt, hogy egyszerűen megoldható. Sablont kell csinálni, és a sablon viszi a megjegyzést. Nem az utolsó megjegyzést, hanem amit a sablonba írt az ember. Az összeg is ugyanígy. Mikor utalok, azonnak a sablonra kattintok és listázza őket.
a nagy okosok megszüntették azt a lehetőséget, hogy ha kiválasztok egy partnert, akkor a megjegyzés rovat is megjelent a legutóbbi utaláshoz hozzáfűzött információval. ( ... drága jó régi JAVA).
Ez egy állati nagy kiszúrás, hogy a közleményrovatot nem menti a partnerhez! Pl. adóutalásnál mindig ugyanaz a közlemény, tehát átírni se kell.
Kínomban úgy oldottam meg, hogy ne kelljen bepötyögni és ne lehessen hibázni, hogy a partner nevébe beleraktam, ami a közleménybe kell, meg az összeget is, ahol az állandó. Tehát pl. "szocho_adószámom_összeg". Ez a címzett neve. Így amikor partner kijelölve, neve megjelent, akkor onnan CTRL-C CTRL-V a közlemény és az összeg, és go.
Amúgy meg essen ki a foga annak, aki kitalálta, hogy a közleményt nem menti a partnerhez.
Sok minden becsukódott. Kamat még nincs, mint az Erste HK-knál.
A Revolut is március elejétől változtatta a feltételeit és kinyitotta a lehetőséget a hitelkártyás befizetések elutalásakor a szankcióra (cash recycling). Eddig ott volt a “lehetőség” a fordulónapon a befizetésre, majd kiutalásra, így kamatmentesen hozzá lehetett férni a hitelkerethez. A WISE már jó ideje a kártyás feltőltésért is díjat számol. A Revolut még nem.
Kétségtelen, hogy minden ilyen tranzakciónál merülnek fel költségek.
"Nem minősülnek bankkártyával történő vásárlásnak a készpénzfelvételek, illetve az egyéb, bankkártyához kapcsolódó szolgáltatások díjai, továbbá fogadási / szerencsejáték típusú tranzakciók, tőzsdén és tőzsdén kívül kereskedett pénzügyi instrumentumok: értékpapírok (pl. a Magyar Államkincstár), tőzsdei indexek, árupiaci termékek (pl. arany, olaj stb.), devizák vételére vonatkozó vásárlási tranzakciók és bármely pénzügyi szolgáltatást nyújtó intézmény által kibocsátott prepaid kártya (pl: Revolut kártya) feltöltés."
De miért kell ezzel a sablon izével külön szarakodni?
Ha egyszer mód van arra, hogy a partnerlistában már szereplő ügyfél részére történő utolsó utalás adatai a sablon esetén (?) megmaradjanak miért törlődik a többieknél?
Miért kellett ezt a korábbi lehetőséget megszüntetni?
Ezek még soha nem használták a saját torzszülöttjüket ügyfélként?
A sablonoktól függetlenül, a kidobálást igazán megoldhatnák.. mondjuk pl. úgy, mint a Gránitnál.
Először is van számláló, nem tudom mennyit ad, asszem 10-15 percet. Bizonyos idő elteltével amúgy is megkérdez, hogy ott vagy-e még és ki akarsz-e lépni.
Gondolom az utolsó 1 percben is jön figyelmeztetés, hogy ki leszel dobva és csak ezután dob ki. Nem csak úgy minden előzetes értesítés nélkül!
Sőt! Hiába van a partnerlista, a nagy okosok megszüntették azt a lehetőséget, hogy ha kiválasztok egy partnert, akkor a megjegyzés rovat is megjelent a legutóbbi utaláshoz hozzáfűzött információval. ( ... drága jó régi JAVA).
Ez nagyon hasznos segítség volt, mert az aktuális utalás esetén általában elég volt néhány számot, vagy a hónapot, napot módosítani. És mehetett is ...
Most minden áldott alkalommal be kell pötyögni egy halom karaktert, számsorokat, úgy, ahogy éppen a szolgáltató rendszere az azonosítást megkívánja.
Ez felesleges időpocséklás! Ráadásul ez az átok, képes írás közben is kidobni, ha épp letelt szerinte valamilyen időkorlát.
Igen, hasznos a script, de vajon át lehet írni úgy, hogy meglévő mezőkből kimentse az adatot és visszaírja, amikor újratölti... ja de nem jó, mert asszem a kezdőlapot tölti újra. Ááá!
LOL Akkor még azt is meg kéne jegyeztetni, hogy melyik aloldalon jártál, amikor reloadolt.
Engem az is idegesít, hogy ezt a kidobást megelőzendő, menteni sem lehet a már adatokat tartalmazó utalásokat. Mert bár el tudom menteni, de semmi értelme, mert elküldeni már nem tudom, mert a második adat egyszerűen nem jelenik meg, ami kéne ahhoz, hogy el tudjam küldeni. Szóval szánalmas.