Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

masterflash Creative Commons License 4 órája 0 0 220156

 

Köszi!

Megnéztem újra a karokat és az a meglátásom, hogy nem a karoknál van a probléma a mozgásuk alapján, de a motortól nyöszörgő hang jön, valami biztosan erőlködik benne.

Előzmény: Capt.IQ229 (220116)
409 Creative Commons License 8 órája 0 0 220155

Nissan, Toyota. Némelyik Ford Tranzit is.

Előzmény: Capt.IQ229 (220154)
Capt.IQ229 Creative Commons License 11 órája 0 0 220154

Ja, meg 20,8mm-es kerékanyákat.

Erre mondasz példát?

Előzmény: 409 (220143)
Paco155 Creative Commons License 12 órája 0 0 220153

"A ford pl, az M8-hoz előszeretettel használ 10mm-es hatszöget, az M10-hez meg 13mm-est."

A méretek alapján azok egészen bizonyosan peremes csavarok. Azoknak egészen más a szabványa (Európában DIN6921), de természetesen attól is el tud térni a gyártó valamilyen belső szabvány ( vagy USA ha már Ford) alapján.

 

Előzmény: 409 (220143)
hekitomi. Creative Commons License 19 órája 0 0 220152

Opel pollen szűrő fedél 5,5

Előzmény: Bmrenault (220131)
409 Creative Commons License 20 órája 0 0 220151

 

 Majd vizsga után visszacserélik......... eszem, faxom  :))

Előzmény: Airbag. (220149)
cam aro Creative Commons License 23 órája 0 0 220150

regi nissan..  10-12-14-17..

uj nissan 8-9-10-11-12-13-14-15-16-17..

 

masfel kobmeter kezi szerszamom van. 

es van hogy keves mindenre :) 

Előzmény: 409 (220143)
Airbag. Creative Commons License 23 órája 0 0 220149

és ezért a vérprofik a vizsga elött a tartályból leszivják a régit,és feltöltik újjal

:-)

Előzmény: 409 (220144)
Bmrenault Creative Commons License 24 órája 0 0 220148

Azon zexel elektromos adagoló van. Nem cr motor.

Nem hinné hogy belekötnek.

Előzmény: csoppika (220141)
mica-r Creative Commons License 24 órája 0 1 220147

Olyan helyre nem járok :-)
Na meg most olyan több hetes giga torlódások vannak vizsgaügyben, szerintem nincs energiájuk extra hülyeségekre.

Előzmény: 409 (220144)
Bmrenault Creative Commons License 24 órája 0 0 220146

Bringaváltókon találkozok vele.

Nekem gyengébbnek tűnik. 

Mikor a hajósba voltam akkor volt ebből sok probléma mert úgy kellett válogatni a csavarokat. Nem lehetett felszerelni különböző fej átmérőkkel a dolgokat.

Jött oda minden szar ami volt a nagykerben.

Előzmény: Quattroman (220139)
409 Creative Commons License 24 órája 0 0 220145

 

 Valamennyi az új motornak is van!  (a kompressziómérés erre alkalmatlan)

Előzmény: s.adam90 (220138)
409 Creative Commons License 24 órája 0 0 220144

 

 Újabban a fékfolyadékot is megmérik.

Előzmény: mica-r (220142)
409 Creative Commons License 24 órája 0 0 220143

 

 Az usa helyett legyen inkább francia...  :))  Az usa inches méreteket használ, inkább 12.7mm az a 12-es. (vagy 11.11, ha van 7/16-os szerszám, én nem láttam olyat)

 

A ford pl, az M8-hoz előszeretettel használ 10mm-es hatszöget, az M10-hez meg 13mm-est.

A japánok a mai napig 14mm-t az M10-es csavarokon. Ja, meg 20,8mm-es kerékanyákat.

Előzmény: Quattroman (220139)
mica-r Creative Commons License 25 órája 0 0 220142

Gondolod nézegetik a motorteret?

 

Előzmény: csoppika (220141)
csoppika Creative Commons License 25 órája 0 0 220141

Sziasztok.

2002 körüli pajero 3.2 dízel. Jól sejtem, hogy normál műszakiztató helyen a cr rendszer helyett mechanikus adagolóval nem megy át???

Quattroman Creative Commons License 25 órája 0 0 220140

a kompresszió mérés nem mutatja hogy lejut a dugattyú mellett a nyomásból

Előzmény: s.adam90 (220138)
Quattroman Creative Commons License 25 órája 0 0 220139

M8 asból van olyan amihez 12 es vagy 14 es kell

 

a 12mm fej csavarban az japán, usa és orosz szabvány,

a 14 mm az nagyon rég kifuttatott, anyánál használja az orosz

M10 17mm kulcsnyílású még mindig együtt fut a 16mm-el csavarban és anyában egyaránt

az M5 9mm spec csavarnak számít szabványon kívüli(?)

Előzmény: Bmrenault (220131)
s.adam90 Creative Commons License 25 órája 0 0 220138

Sziasztok!

Nemrégiben került hozzám egy Hyundai Matrix (1.6 benzin, G4ED). Valamennyi kartergázt tapasztalok (130 e km van benne). Volt kompresszió mérésen, ahol gyakorlatilag a gyári értékeket hozza. Akkor mitől lehet mégis kartergáz?

Köszönöm szépen!

Bmrenault Creative Commons License 1 napja 0 0 220137

Nekem nincs 🤣. 

Állithatoból meg ilyen kéne.

https://youtube.com/shorts/W_Mj4931IMM?si=1i-UGyWMjSFWAxod

Előzmény: Paco155 (220136)
Paco155 Creative Commons License 1 napja 0 0 220136

37-es nálad sincs vagy rosszul raktad be őket :P

Előzmény: Bmrenault (220134)
Paco155 Creative Commons License 1 napja 0 0 220135

Ha találkoztam is akkor állítható kulccsal oldottam meg a dolgot, nem jegyeztem meg.

Előzmény: bnorci71 (220132)
Bmrenault Creative Commons License 1 napja 0 0 220134

Még van is🤣.

Na 37 es nincs...

 

Előzmény: bnorci71 (220132)
Paco155 Creative Commons License 1 napja 0 0 220133

"8-32-ig 1mm lépésben és utána 36 létezik fej "

 

Jonneswaynél 34-35 is van a rövid félcolos fejből a 36 alatt, a 33 meg náluk is kimarad. :)   Mondom, létezhet nem szabvány szerinti fej amennyit csak a tervező/gyártó akar.   Csak ritka.

Előzmény: bnorci71 (220132)
bnorci71 Creative Commons License 1 napja 0 0 220132

na én is ezt mondtam, hogy nincs, de mégis van

https://pumatools.hu/keziszerszam/kezi-dugokulcsok/1-2-6-lapu-hosszu/dugokulcs-crowafej-1-2-6-lap-hosszu-31-mm-genius.html

 

8-32-ig 1mm lépésben és utána 36 létezik fej

 

ahogy Paco155 írja ahol szopatni akarnak vagy azt, hogy sima mezei szerviz ne tudja megbontani mint a különféle E/Torx/Spin fejek.

 

Ezért kérdeztem tőletek valaki találkozott már ilyen mérettel?

Előzmény: cam aro (220129)
Bmrenault Creative Commons License 1 napja 0 0 220131

M8 asból van olyan amihez 12 es vagy 14 es kell.

M10 esből is van 17 es fejjel.

M5 ös kerékpáron 9 es fejjel...

 

 

Kocsinál az a bónusz mikor egyik fele metrikus másik meg "birodalmi"...

Előzmény: Paco155 (220130)
Paco155 Creative Commons License 1 napja 0 0 220130

Létezik a szabványos méretsor  (DIN 931) ami a csavar átmérője alapján adja meg annak fő méreteit, közte a hatlapfej méreteit is.  Ebben található a 24-27-30-32  hatlapfejek, és értelmezhetően ehhez gyártják a szerszámokat. 

Alább egy részlet, a sor folytatódik messze a végtelenbe... meg lefelé is M1-től biztosan. 

 

 

Magánmegjegyzés: Aki valahova 31-es hatlapfejet tervezett az szopatni kívánja a népet, kifejezetten azért csinálta, hogy célszerszám kelljen hozzá.  

Előzmény: cam aro (220129)
cam aro Creative Commons License 1 napja 0 0 220129

 

 nincs 31 mert a sor 27-30-32 ""

 

ha ezt megmagyarazod, nem kell tobbet tanulnod. :) 

Előzmény: bnorci71 (220128)
bnorci71 Creative Commons License 1 napja -1 0 220128

nem tudom nálunk teljesen máshova derült ki, hogy 31-es hatszög kel.

Én mondtam kollégának nincs 31 mert a sor 27-30-32 31 nincs erre linkelt egyet én meg pislogtam, gondoltam aki napi szinten kulcsol biztos találkozik vele, valami idióta helyen

 

 

cam aro

nem mondod, sose jövök rá, ma is tanultam valamit

Előzmény: Quattroman (220126)
cam aro Creative Commons License 1 napja 0 1 220127

ahova kicsi a 30-as, nagy a 32-es.. oda pont jo a 31-es.. :)

Előzmény: bnorci71 (220125)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!