Keresés

Részletes keresés

TorzónBorzAlom Creative Commons License 5 órája 0 0 110485

Több, mint húsz éve újították fel azt a kocsit.

Előzmény: rezgaras (110481)
Takszi55 Creative Commons License 6 órája 0 1 110484

Szerintem nem csak az EAG-ok, hanem a névre vett ARC-k, és a székesfehérvári villanybuszok is benne vannak ebben a számban.

 

A 200/Classic szériás kocsik száma olyan 110-130 között lehet valahol, ezek nagy része dolgozik is.

Előzmény: trizs77 (110483)
trizs77 Creative Commons License 6 órája 0 0 110483

A Volánbusznál mg 242 db IKARUS busz van állományban.

Közülük 16 csuklós, a többi szóló.

 

Azután, hogy mennyi megy naponta az más kérdés.

Ha jól gondolom akkor az EAG (ha van még) is IKARUS-nak számít.

 

 

 

trizs77 Creative Commons License 8 órája 0 0 110482

Ez egy kaposvári fantázia színezés, sok évtizeddel a tényleges használat után.

 

Előzmény: rezgaras (110481)
rezgaras Creative Commons License 9 órája 0 0 110481

Az egyik képen látható egy Ik-630-as érdekes festéssel. Alul a díszlécig homokszürke, fölötte a tetővel együtt fehér. Tényleg létezett ilyen festésű 630-as?

Előzmény: Aron_son (110480)
Aron_son Creative Commons License 13 órája 0 1 110480
Előzmény: LSU 106 (110479)
LSU 106 Creative Commons License 24 órája 0 1 110479

Fura, hogy az Indexen nem nagyon esett szó a tegnapi napról.

 

bpi-397 Creative Commons License 2024.06.02 0 3 110478

Sajnos nagy része igen,de 1-2 busz megmenekült.

Előzmény: trizs77 (110476)
riezaK Creative Commons License 2024.06.01 -1 1 110477

igen el lettek bontva. 

Előzmény: trizs77 (110476)
trizs77 Creative Commons License 2024.06.01 0 0 110476

bontó ?

Előzmény: riezaK (110475)
riezaK Creative Commons License 2024.06.01 0 1 110475

Ezek már rég nem léteznek sajnos. 

Előzmény: trizs77 (110473)
trizs77 Creative Commons License 2024.05.29 0 0 110473
serekorsógéptűz Creative Commons License 2024.05.28 0 0 110472

Takraf  targonya?

Előzmény: Ep128 (110467)
Ep128 Creative Commons License 2024.05.28 0 0 110471

Szóval...? :-)

Előzmény: D 20 (110470)
D 20 Creative Commons License 2024.05.28 0 2 110470

Homlokára csapó szmájli nincs. 

Előzmény: Alexander Pistoletov (110469)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2024.05.27 0 1 110469

Én inkább házon belül keresném a megoldást, a mostanihoz egészen hasonló célú eredettel ;)

Előzmény: D 20 (110468)
D 20 Creative Commons License 2024.05.27 0 0 110468

Random tippem valószínűleg bAROmság. 😁

Előzmény: Ep128 (110467)
Ep128 Creative Commons License 2024.05.27 0 0 110467

... meg a díszléc oldalt... :-) (De amúgy nagyon jópofa! Minek az alapjaira készült vajon...?)

Előzmény: D 20 (110466)
D 20 Creative Commons License 2024.05.27 0 0 110466

Azon a pöttöm jószágon kihúzhatták volna szürkével a kerékív peremét. 🙃

Előzmény: siófoki35 (110464)
Komlósfecskés Creative Commons License 2024.05.27 0 0 110465

Azt hiszem megtaláltam a konkrét munkát, a Bács megyei MEZŐGÉP épített gabonatárolókat ekkor Algériában, az ő alvállalkozójuk volt 1981-ben a 9-es.

"A 9-es Volán hat gépkocsivezetője — akik egy autóbuszt, két ZIL-billencset, két Skoda billenős pótkocsis szerelvényt, egy ZIL fixplatós gépkocsit vezetnek"

 

Előzmény: siófoki35 (110459)
siófoki35 Creative Commons License 2024.05.27 0 9 110464

Ikarus 60, és a kisöccse :D 

 

 

trizs77 Creative Commons License 2024.05.27 0 0 110463

Igen a kinti kb. 30 évből egy iciri szeletét bemutatta.

Előzmény: pitz75 (110462)
pitz75 Creative Commons License 2024.05.27 0 0 110462

Ha nem csal az emlékezetem, ezt írta meg Moldova a Pénz szagában. Egy sofőrbeszélgetésben elég részletesen kibontják a témát.

Előzmény: trizs77 (110461)
trizs77 Creative Commons License 2024.05.26 0 2 110461

Még Ben Bella-val alakított ki Magyarország igen jó kapcsolatot.

 

A vele megkötött keret egyezmények alapján kb. 1963-tól több tízezer magyar dolgozott Algériában.

Persze nem egyszerre.

vizet kutattak, építettek, kórházban voltak, reptéri kiszolgálók voltak, stb.

 

A 18.számú Volán Tatabánya majd kettő tucat TATRA 148 billenős kocsival dolgozott kint vagy 6-8 évet.

Stb.

 

Amikor egy katonai puccs megbuktatta az aktuális helyi diktátort akkor a magyarokkal megkötött munka szerződéseket általában nem mondták fel.

Dolgoztunk ott, tovább.

 

Majd (szűk) 30 évig ment ez az üzlet.

 

 

 

 

 

Előzmény: siófoki35 (110459)
Tomsz85 Creative Commons License 2024.05.26 0 1 110460

Asszem kőolajfinomitot építettek magyar cégek Algériaban, de erről nem sokat tudok. 

Előzmény: siófoki35 (110459)
siófoki35 Creative Commons License 2024.05.26 0 0 110459

Hogy került Algériába? Valami bérmunkát (pl. kőolajvezeték építés munkásszállítása) végeztek ott? 

Előzmény: Komlósfecskés (110458)
Komlósfecskés Creative Commons License 2024.05.26 0 4 110458

Szóval a GF 27-24-ből azért nem lett BZ 45-11, mert még 2 éves kora előtt összetörték Algériában.

Tomsz85 Creative Commons License 2024.05.25 0 0 110457

Én is ezt írtam.  :)

Előzmény: riezaK (110456)
riezaK Creative Commons License 2024.05.25 0 0 110456

A volt vagongyári is megvan az Árkád mellett. 

Előzmény: Tomsz85 (110455)
Tomsz85 Creative Commons License 2024.05.25 0 1 110455

A Rábánal én kettő légókockát tudok, mindkettő megvan még, egyik az egykori törzsgyar területén, a másik a szerszámgépgyárban. A szerszamgepgyariban voltam is. 

Előzmény: riezaK (110454)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!