Nem vagyunk rákényszerülve, hogy szelephézagot állítsunk házilagosan...
Annyi esze azért a többségnek van, hogy ne igya meg azt, amit az autóba kell beönteni, az viszont nem árt, ha tudod, hogy mit csinálj, ha a lötty a szemedbe fröccsen ...
Gondolkozz velem egy kicsit kérlek : szerintem ez az eltúlzott mennyiségű emberi jogból következik.
Mert akiknek ennyi emberi joguk van, azokat nem lehet kényszeríteni semmire, azok csak azt csinálják amit a kedvük tartja. (vagy rákényszerülnek, mint a pénzkeresésre)
De akiknek nincsenek kötelességei, azoknak nem lesz tudásbázisa sem.. mert jól tanulnia nem kötelező. És minél több tanulatlan lesz a felnőttek között is, annál kevesebb ösztönző marad az ifjúság előtt.
És már csak a jogszabályok maradnak.. a gyártók előtt, hogy ha ráírták a papírra hogy macskaszárításra nem ajánljuk, akkor nem kell milliókat kifizetni szegény Mircike után.
Nem az emberi jogtulajdonosoknak kell tanultaknak lenniük - hanem a vállalati jogászoknak.
A kimérés? Máshol is probléma. -pékségek,-tejtermék gyártók (itt elsősorban a kisegitő iskolákból válogatnak )Húsfeldolgozás......
Én pékségben tapasztaltam; -Azt értem, hogy 5 lapát ,de mi az a %-k ?
S a vizforgató medencék ? Na itt se tudják, hogy mi micsoda ;" valami ppm ről hadováltak "
Hypo és akkumlátor kénsav ,egyikkel fertőtlenitenek a másikkal közömbösitik. Ha elromlik a PLC vezérelt keverőszelep--akkor olvassuk az ujságban ; klórmérgezés történt.
De tudod a LADA korszakban leirták az auto kezelési könyvében a szelephézag állitást.
Ma meg? Ne idd meg a vizhűtő,ablakmosó folyadékot.......S ha a szemedbe kerülne....
Egyre jobban ezirányba haladunk, mint a macska száritása a mikróban ?
A himalájai lúdnak nagyon komoly turbófeltöltője van. Símán átrepüli a himaláját, olyan nagy a szolgálati csúcsmagassága. Persze a repülőgép ablakán nem tud benézni, de símán feltünhet a repülő mellett repülve. A repülő sokkal gyorsabb. A vándorsólyomnak a legnagyobb a max. sebessége, zuhanásban 350 km/h körül van.
Annak szerintem túlságosan is egyféle magasságban kényelmes.
Gyümölcs van félmagasságban is, de ezen ott csak kényelmetlen létrafokok vannak - a "lakótér" szint viszont nemcsak padlónak, hanem pad-deszkának is helyet ad.
Nem szemétkedsz, beismerem én, hogy fogalmam sincsen így a számok alapján hogy ez milyen ténykedést takar.
Az biztos hogy már van annyi gyakorlatom az ugrókötéllel, hogy utasításpontok citálása helyett inkább lelépek a gépről, szíjjelkapom a kábelt és lenézem a mandinkát. Nincs azzal semmi baj hogy nekem kell a két gép között kialakítani a kapcsolást, és azzal se hogy nekem kell forgalomba helyezni a gépmenetet..
Egy tollvonás után ssimán kérek engedélyt és adok visszajelentést is, bezárom az ajtókat és elmenesztem magam élőszóval akár Kelenföldről is ha valahol egy zöldet látok a sok vörös között.. csak legyen odaírva az utasításmódosítás aljára hogy ki hozta ezt a döntést, és ki engedélyezte.
Hogy tudjam kit kell fölkeressek, miután letöltöttem a felelősségem alapján nekem járó büntetést.