Keresés

Részletes keresés

éjszakás tartalék Creative Commons License 2013.09.14 0 0 86339

Néhányan. De direkt kérte a tulaj, hogy ne reklámozzuk sehol.

Előzmény: Törölt nick (86336)
pumukli89 Creative Commons License 2013.09.14 0 0 86338

Mind az?

Előzmény: Scatty29 (86337)
Scatty29 Creative Commons License 2013.09.14 0 0 86337

Egyik régi DVD-men találtam ezeket:

GA-80-42 & GA-80-43.  IK 55-ösök.

Törölt nick Creative Commons License 2013.09.14 0 0 86336

Az Ik 66-osról tudott bárki? Csodaszép jármű lett, tisztelet a tulajdonosnak!

harajukushinobi Creative Commons License 2013.09.14 0 0 86335

On téma.: Ikarus 601 is található benne :)

cat5409 Creative Commons License 2013.09.13 0 0 86334

persze érteni nem igen értem miért, a napokban kaptam "ajánlatot", hogy vegyek tűzoltó autókat - Prága V3S, IFA W50,Csepel D-352,Dennis F12, Magirus-Deutz Mercur.......

Előzmény: cat5409 (86333)
cat5409 Creative Commons License 2013.09.13 0 0 86333

Te kaptál 311-est ???  -  én csakk tollat......

Előzmény: Köny (86328)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.13 0 0 86332

Nincs olyan, hogy soha, főleg ha ki sem mondták! Ami a Csepelt illeti, nagyszerű átalakítási alap lehetne! 

Előzmény: krepsz_zoltan (86331)
krepsz_zoltan Creative Commons License 2013.09.13 0 0 86331

Tehát ezek szerint van még remény, hogy elindul (pontosabban folytatódik) ez a magyar sorozat.

Mondjuk, az a tartályos Kázmér eléggé torznak tűnik a fotón, de lehet, csak egy grafikus kevésbé sikerült PS terméke :-)

Előzmény: Törölt nick (86330)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.13 0 0 86330

Nem egészen így fogalmaztak hogy nem lesz folytatás, hanem hogy komoly előkészítői munka előzi meg, és köszönik ameddig a sorozat nem jelenik meg, addig egy toll a fájdalomdíj! :) 

Előzmény: Köny (86328)
Votom Creative Commons License 2013.09.13 0 0 86329

A csuklós Ik 280  meg a sínbusz érdekelt volna

Előzmény: RIKA424 (86326)
Köny Creative Commons License 2013.09.13 0 0 86328

Ez a sorozat végül nem indult el, az első modell (Ikarus 311) után csak egy tollat küldtek és sűrű elnézést, amiért mégsem lesz folytatás...

Előzmény: Törölt nick (86325)
pancserzoli Creative Commons License 2013.09.13 0 0 86327
Előzmény: RIKA424 (86323)
RIKA424 Creative Commons License 2013.09.13 0 0 86326

Mi érdekel ?

 

 

Előzmény: Törölt nick (86325)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.13 0 0 86325

Sziasztok!

 

 

Ezekről tud valaki valamit?

RIKA424 Creative Commons License 2013.09.13 0 0 86324

Stimmel.

Előzmény: krepsz_zoltan (86319)
RIKA424 Creative Commons License 2013.09.13 0 0 86323

A Ferihegyi úton a GA 05-83 zuhant le, ami nem Tr-5 hanem IK-60-as volt.

 

----------------

 

Azért írtam Ikarus-60-at.

 

 

Előzmény: Törölt nick (86318)
RIKA424 Creative Commons License 2013.09.13 0 0 86322

Ha már itt tartunk, a két A19-es mennyire biztos? Mert a legtöbb forrás csak egyet említ. Esetleg van olyan fotód, amin mind a kettő látható? :-))

 

---------------

 

Semennyire.

 

Én egyről tudtam.

De beírás előtt megnéztem az "Ikarus évszázados története" című könyv 337. oldalát és ott 2 db-ot írnak.

Ráadásul eddig úgy tudtam az A19 1949-es a könyv meg 1950-nek írja .

 

 

??????????????

 

 

Előzmény: P.stephenson (86317)
BPO-105 Creative Commons License 2013.09.13 0 0 86321

LPZ? Ez furcsa.

Előzmény: Törölt nick (86316)
krepsz_zoltan Creative Commons License 2013.09.13 0 0 86320

Ahhoz képest, hogy az a 60-as mekkorát zuhant, a jobb oldalon az összes üvege egyben maradt!

Előzmény: Törölt nick (86318)
krepsz_zoltan Creative Commons License 2013.09.13 0 0 86319

Egészen pontosan a régi, szűkebb ívű kanyarral épített felüljáróról, amelynek utolsó maradványát valamikor a 2000-es évek legeljén bontották el (ha jól emlékszem).

Előzmény: RIKA424 (86314)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.13 0 0 86318

Ikarus A-19-ből egy darab készült. Dél-amerikai exportra szánták a modellt, de végül nem lett belőle semmi, már a második példány sem készült el.

 

A Ferihegyi úton a GA 05-83 zuhant le, ami nem Tr-5 hanem IK-60-as volt.

Ezt építették be később a négytengelyű 400-as psz-ú troliba.

Előzmény: RIKA424 (86314)
P.stephenson Creative Commons License 2013.09.13 0 0 86317

Ha már itt tartunk, a két A19-es mennyire biztos? Mert a legtöbb forrás csak egyet említ. Esetleg van olyan fotód, amin mind a kettő látható? :-)

Előzmény: RIKA424 (86314)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.13 0 0 86316

Ezt   is  hamar  megunták,  ha  már  hírdetik:

 

http://www.omoma.de/detail.php?anz=71213

 

 

 

L.Tomi Creative Commons License 2013.09.13 0 0 86315

Sziasztok!

 

Még nem irtam a fórumra eddig. Ma találtam a neten egy szerintem ritka Ikarus 553-ast.

Ő lenne az : http://www.hasznaltauto.hu/autobusz/ikarus/ikarus_553-7114632

Hát ha valakit érdekel, szerintem nem régen kerülhetett fel.

 

Üdv:L.Tomi

RIKA424 Creative Commons License 2013.09.13 0 0 86314

Nekem valahonnan az rémlik, hogy az Engels térről Ferihegyre anno pótos Ik630 járt, de lehet, hogy tévedek......?

 

----------------

 

Igen.

Tévedsz.

 

Ferihegyre NEM az Engels térről jártak a buszok hanem a Dorottya utca 2.szám elől.

 

1949-1959 között a MALÉV ( Maszovlet) saját buszai jártak a belvárosból Ferihegyre.

 

 - Ikarus A19*

 - MÁVAG Tr5,

 - Ikarus 30,

 - Ikarus 55,

 

1959-től a FAÜ (BKV) járt ugyanonnal 193 magy 93gy jelzéssel Ferihegy 1-re kb. (,,) 1975-ig

 - Ikarus 60,**

 - Ikarus 630 (kék színben) 1963-tól.***

 

Kb. 1975-től Volánbusz járt a Dorottya utcából Ferihegyre

 - Ikarus-55,

 - Ikarus-250,

 - Ikarus-Steyer

buszokkal kb. 1980-ig.

 

Kb. 1980-ban került át a Dorottya utcai végállomás az Engels térre ahonnan már a Volánbusz által felújított és átépített (ikarus-260-as) speciálisan reptéri buszok jártak Ferihegyre.

 

* = 2 db készült belőle pont a Ferihegyi forgalomra,

** = Ebből esett le egy db a KÖKI felüljáróról sok halált okozva.

*** = A BKV sok száz Ik-620 mellett üzemeltetett pár db Ik-630-t is, ezek közül 4-5 járt Ferihegyre.

Előzmény: jázminapja (86312)
Bzmot332 Creative Commons License 2013.09.12 0 0 86313

Valaki nem tud választ a kérdésemre? Látom a neten, hogy sokféle lakk meg módszer van (simán lefújás, előtte csiszolás meg alapozás...stb), de nem tudom, melyiket lehet ilyen esetben használni.

Előzmény: Bzmot332 (86296)
jázminapja Creative Commons License 2013.09.12 0 0 86312

Nekem valahonnan az rémlik, hogy az Engels térről Ferihegyre anno pótos Ik630 járt, de lehet, hogy tévedek...

Előzmény: P.stephenson (86311)
P.stephenson Creative Commons License 2013.09.12 0 0 86311

Sem. A fővárosban csak IK60 vontatott pótot üzemszerűen.

Előzmény: jázminapja (86310)
jázminapja Creative Commons License 2013.09.12 0 0 86310

Ik630-sal sem?

Előzmény: P.stephenson (86297)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!