Figyelj! Menj el vmi munkára. Vagy csak menj el vki hozzátartozódhoz dolgozni. Én pl. a nagypapámhoz mentem annó. Többször dolgoztam, kértem még mástól kölcsön egy kis pénzt, végül összejött egy nem is alsókategóriás gépre. Sőt, olyan helyzetbe kerültem, h egy év után egy másikat kellett vennem, így én kénytelen voltam kétszer is előteremteni rá az összeget. Hidd el, nem rosszból mondom: bánni fogod pár év múlva, amikor már leselejtezik a fél buszállományt, h nem fotóztál annó normális géppel. Ennél még egy filmessel is jobb volna, jobb híján én tuti azzal csinálnám ma.
Nem tudjuk ráerőltetni, hogy vegyen egy új gépet. Csak akkor fogja ezt abbahagyni, ha magától rájön.
Ami az eddigi évekből következtetve nemigen fog bekövetkezni. Vagy azért, mert nem fogja fel a dolgot, vagy azért, mert egy óriási troll, aki ezen élvezkedik.
Két módszer van ellene: az egyik után úgyis visszaszivárog más nicken, a másikért meg lecsukják az embert.
Ja tudom, am ez eddig használt telóm beszart (ami még elfogadható képet is tud csinálni) most egy még rosszabb alap fos van sajna és így jártam Szegeden. :(
Minden veterán jármüvel érkrző tulajdonos kap kaját, gázolajpézt.emlékplaketet,emléklapot.. A veterán jármüvel érkezőknek regiszrációs dij nincs. Mivel nincs lóvém rendezvényt szponzorálni és nincs segitség. igy ön erőből igy tudom megoldani.
Én meg sem próbálkoztam már vele, az elmúlt évek bukásai után, a kolléga aki mondta, hogy megpróbálja, minden sofőrtől azt a választ kapta, hogy ha nyáron lenne, talán.
Ja meg a Volán napunkkal is egybe esik, ez a másik ok ami miatt felejtős.
Valóban 006-os szám volt az első ajtó felett még kék-fehér korában. Akkor csak ezt a 260-as kocsit csinálták Miskolcon 2006-ban. Láttam lemezek nélkül, a hármas ajtó beépítve, a lépcső megvolt benne, narancssárga volt.
Azt olvastam hogy a 31-gyes oldalvizpumpás kisfuratos 413-mas motoral , szegecses Csepel kerekel, olajos-levegös kombinált fékel volt.Ijen potkeréktartot sem látam egy képen se.