Na ennek örülök, hogy Szegeden laksz. Bár ha privátban leszögezted volna nekem ezt akkor nem szólok bele így a témában. Én kérek alázatos elnézést tőled. De csak jobb tudni a dolgokat így pontosan most már! :)
Igen lehetséges a feltevésed miszerint a jó MAGYAR vas gyorsabban indul be. Az új technikák körülményesek, már láttam olyat is itt Szegeden, hogy a Mercedes Connectonak le esett a fordulat száma és vissza váltott, pedig határérték fölött volt a váltási zónának. Na meg rövidek az áttételek bennük, az Ikarus meg adja a frontot és halad, ha jól van beállítva.
Ma a reggeli nagy dugóban volt szerencsém megcsodálni az egyik 280-as elején az emblémát: "208"... A szerelők ennyire nem törődnek a dologgal, vagy csak kimerültségükben, fáradtság miatt sikerül így? Persze ennél nagyobb gondja senkinek ne legyen mint ez, főleg hogy a világon kb. senkit nem zavar, na de azért elég érdekes így...
Illetve az lehetséges, hogy az Ikarus buszok "gyorsabban" mennek a 7E vonalán, mint a Mercedes és a Volvo buszok? Valahogy gyorsabbnak érzem a megérkezésem a buszainkkal, mint a másik kettővel. Lehet, hogy csak bebeszélem magamnak, de esélyesnek látom hogy "jobban" gyorsítsanak és lassítsanak, mint a modernebbek.
meg mielott folytatnad ezt a kisse kioktato stilust, , szeretnem leszogezni,hogy cirka harmadik napja lakom szegeden, ig nem tudok pontosa meg mindent. persze, makoshazi korut ott mar, igazad van, de en ezt nem tudtam.
off vege
a 211esrol persze ha barki barmit tud, szivesen veszem...
Esély van rá, hogy Kecskeméten összefutsz egy 266-ossal. Pénteken 100%, mivel még fordásak is vannak, de hétvégén sem kizárt valamelyik tartalék. Úgy általában 200-as szinte mindig van kint 1-2.
Helyesbítek Makkosházi krt volt Média Mark parkolójában nem? Ott valóban áll egy kifakult fényezésű 211-es Ikarus. Az Europa Park az nem ott van hanem a Vértó mellett. Pár méterrel arrébb.
talan volt szo rola, de inkabb rakerdezek. szegeden az europa parkhoz kozeli penny parkolojaban all egy kifakult fenyezesu piros-feher 211-es, rendszam nelkul.
Közben sikerült képet is készíteni róla + jobban megnézni, most már biztos, hogy három ajtós volt eredetileg. A 20-as számot továbbra sem tudom, miből következik...
Mivel épp kecskeméten leszek sajnos, mikor a polgári busztalálkozó lesz, a következőket szeretném kérni attól, aki megy centivel és fényképezővel: ha jól tudom a következő méretek bármely 200-as sorozatú buszon egységesek.
- szeretném tudni a 200-as sorozat tetőhangszóró doboz méreteit.
- szeretném tudni az első szélvédő mögött lógó világító viszonylattábla tartó méreteit.
- szeretném tudni a lehúzható napellenző méreteit
a fotózás célpontja pedig egy 266-os lenne, bízom benne nem fog hiányozni:
- hátsó ablakpárkány és a sarokoszlopok az 5-ös ülés mögött
- első ajtó és a szélvédő, tető egy része - például a sofőr mögötti helyről fotózva leülve a bal oldalon.
- első léghengerdoboz (a rövidebbik)
- becsukott első ajtó belülről fotózva
- az első szélvédő mögött a világító viszonylat tábla tartó belülről fotózva.
Természetesen a 266-osról jöhet mindenféle más belső és külső fotó is.
Igen, úgy tudom, átépítették kétajtóssá (néha megesik az ilyen). Az illetékes topiktárs hátha emlékszik esetleg, hogy vastagabb volt-e az utolsó ablakköz vagy sem.