Közben sikerült képet is készíteni róla + jobban megnézni, most már biztos, hogy három ajtós volt eredetileg. A 20-as számot továbbra sem tudom, miből következik...
Mivel épp kecskeméten leszek sajnos, mikor a polgári busztalálkozó lesz, a következőket szeretném kérni attól, aki megy centivel és fényképezővel: ha jól tudom a következő méretek bármely 200-as sorozatú buszon egységesek.
- szeretném tudni a 200-as sorozat tetőhangszóró doboz méreteit.
- szeretném tudni az első szélvédő mögött lógó világító viszonylattábla tartó méreteit.
- szeretném tudni a lehúzható napellenző méreteit
a fotózás célpontja pedig egy 266-os lenne, bízom benne nem fog hiányozni:
- hátsó ablakpárkány és a sarokoszlopok az 5-ös ülés mögött
- első ajtó és a szélvédő, tető egy része - például a sofőr mögötti helyről fotózva leülve a bal oldalon.
- első léghengerdoboz (a rövidebbik)
- becsukott első ajtó belülről fotózva
- az első szélvédő mögött a világító viszonylat tábla tartó belülről fotózva.
Természetesen a 266-osról jöhet mindenféle más belső és külső fotó is.
Igen, úgy tudom, átépítették kétajtóssá (néha megesik az ilyen). Az illetékes topiktárs hátha emlékszik esetleg, hogy vastagabb volt-e az utolsó ablakköz vagy sem.
Gondolom valaki a tökére lépett végre a filmbusznak, mert hirtelen lettek új rendszámaik a buszoknak. Tegnap pl. az egyik fekete 260-as MJA-485 rendszámmal jelent meg a Városligetnél. (A másik kettő P-s, ill. AKD-510, amit valamikor orosz rendőrbuszként is alkalmazhattak a díszletesek egy röpke forgatás erejéig.)
CLH-685 háziszáma 214 azt hiszem 1980 as évjáratu és 2004 ben selejtezett és balatonfőkajáron van de az obis reklám még mindig nem rohadt le az oldaláról