Inkább doku jellegű mivel kolléga fordítva állt be hogy ne süttesse a műszerfalat mivel csak reggel dolgozott. itt már állt pár órát azért a pót billenése. Majd a napokban lesz egy forgalomban lévő kép is normális fényekkel.
Függöny még megy bele. Annyira friss hogy még pár méterre a busztól is festékszag volt.
Nagyon szerencsésnek tartom magam, amiért én is a barátomnak tudhatom a Mestert! Különben nem váltotta volna valóra egy sokéves álmomat és készítette volna el nekem a kedvenc buszom - DUD-998 - H0-ás modelljét. Ezúton is nagyon köszönöm neki!
Őróla írtam korábban. Tatán áll egy motorfelújító üzem udvarán. Néhanapján sikerül megcsodálni.
(Elnézést kérek, ha a tulajdonost bármilyen módon is megsértettem, hogy lefotóztam!! Minden nap elmegyek mellette, ha nincs nyitva a kapu akkor is bekukucskálok, ott áll-e még.Öröm látni...)
Az utolsó kép, az az i-re a pont: Világító tolatólámpák, kidörmögő füst, és a koszos, olajsaras hatású felnik, kis kosz az oldallemezen, gázolajfolyás a tanknál.
A modellek "sterilitását" végre megszegő megoldás!!!
Szívesen, bár amit írtam, csak egy tipp volt, hogy mi lehet igazából a szám. A másik technikailag korrekt szám, de a széria miatt alabpól kiesik. És sajnos ez sem lehet a buszé, mert ahogy a topiktárs írta és ami az én figyelmem is elkerülte aznap, a gép 1989-es.
Köszönöm szépen. A második számsor biztosan ez 260.43 1001 85 - elég kopott volt. És az elsőről semmi info? Ott is lehet egy-két elírás. És köszönettel ismételten. Hunor