Keresés

Részletes keresés

Blindmouse Creative Commons License 2013.08.25 0 0 86116

Meg előtte pár képpel az első lökősön az egyik elhagyott gumibaba, és a hiányzó ködlámpák :D

Előzmény: D 20 (86113)
dud998 Creative Commons License 2013.08.25 0 0 86115

Nagyon szerencsésnek tartom magam, amiért én is a barátomnak tudhatom a Mestert! Különben nem váltotta volna valóra egy sokéves álmomat és készítette volna el nekem a kedvenc buszom - DUD-998 - H0-ás modelljét. Ezúton is nagyon köszönöm neki!

Előzmény: bandikaikarus (86108)
saxi1982 Creative Commons License 2013.08.25 0 0 86114

Őróla írtam korábban. Tatán áll egy motorfelújító üzem udvarán. Néhanapján sikerül megcsodálni.

(Elnézést kérek, ha a tulajdonost bármilyen módon is megsértettem, hogy lefotóztam!! Minden nap elmegyek mellette, ha nincs nyitva a kapu akkor is bekukucskálok, ott áll-e még.Öröm látni...)

D 20 Creative Commons License 2013.08.25 0 0 86113

Az utolsó kép, az az i-re a pont:
Világító tolatólámpák, kidörmögő füst, és a koszos, olajsaras hatású felnik, kis kosz az oldallemezen, gázolajfolyás a tanknál.

A modellek "sterilitását" végre megszegő megoldás!!!

Szóval igen, kalapemelés, meg minden...

Előzmény: vt976 (86104)
BP-16-63 Creative Commons License 2013.08.24 0 0 86112

Remélem,hogy nem,tavaly a főbejárattal szemen lévő csarnokban állt.

Előzmény: ujfigura (86110)
BP-16-63 Creative Commons License 2013.08.24 0 0 86111

Ez nagyon ottvan a szeren,csodálatos példány.

Előzmény: bandikaikarus (86108)
ujfigura Creative Commons License 2013.08.24 0 0 86110

Az igaz, hogy a Vasi Volán megszabadult az AAT-310-től?

pumukli89 Creative Commons License 2013.08.24 0 0 86109

Az "Emberke",pedig nem bántás akart lenni.:)

Előzmény: bandikaikarus (86108)
bandikaikarus Creative Commons License 2013.08.24 0 0 86108
Bizony! A legszebb 260.06 makett evör. Ezen felül büszke vagyok arra, h Barátomnak tudhatom a Mestert! :)
Előzmény: pumukli89 (86105)
BPO-105 Creative Commons License 2013.08.24 0 0 86107

Szívesen, bár amit írtam, csak egy tipp volt, hogy mi lehet igazából a szám. A másik technikailag korrekt szám, de a széria miatt alabpól kiesik. És sajnos ez sem lehet a buszé, mert ahogy a topiktárs írta és ami az én figyelmem is elkerülte aznap, a gép 1989-es.

Előzmény: Magyari Hunor (86106)
Magyari Hunor Creative Commons License 2013.08.24 0 0 86106

Köszönöm szépen. A második számsor biztosan ez 260.43 1001 85 - elég kopott volt. És az elsőről semmi info? Ott is lehet egy-két elírás. És köszönettel ismételten. Hunor

Előzmény: BPO-105 (86067)
pumukli89 Creative Commons License 2013.08.24 0 0 86105

Itteni topikos Emberke építése.

Előzmény: vt976 (86104)
vt976 Creative Commons License 2013.08.24 0 0 86104
trlpx Creative Commons License 2013.08.24 0 0 86103
BHJ-962 Creative Commons License 2013.08.24 0 0 86102

Ja, én is jól ráhajoltam,azt hittem valami jószándékú buszrajongó,aki egy kicsit eltévedt.

Erre kiderül,hogy egy sz@ros TROLL,aki jobban tenné,ha beülne a "kékvillámjába" és elhúzna a f..zba.

Előzmény: M.VIII (86101)
M.VIII Creative Commons License 2013.08.24 0 0 86101

Egy 36 hozzászólásos fikanick...

Előzmény: jeff hill (86100)
jeff hill Creative Commons License 2013.08.24 -1 0 86100

KI AZ ISTEN EZ A HÜ""E?

Előzmény: Törölt nick (86088)
BHJ-962 Creative Commons License 2013.08.24 0 0 86099

Igazán sajnálom ami veled történt,örülök annak is,hogy szeretsz buszokat fotózni.

 

Légy itt köztünk,figyelj,tanulj és kerüld ezt a " másokat kioktatok " stílust.

(annál is inkább,mert jópáran közülünk párszor már letörölgettük a műhelyasztalt egy komolyabb javítás után! )

 

Előzmény: Törölt nick (86098)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.24 0 0 86098

Sajnos  testnevelésből   egészségügyi  okok  miatt  fel  voltam  mentve,  így  nem  végezhetek  fizikai  munkát sem. Ezért  lettem  informatikus.

De  szeretek  fotózni,  többek  között  buszokat  is.

 

Előzmény: BHJ-962 (86097)
BHJ-962 Creative Commons License 2013.08.24 0 0 86097

" Hozzáteszem, a motort "kerepelésre" bírni sem 5 perces munka, úgyhogy látszik, hogy te még életedben nem láttál felújítás alatt álló buszt. "

 

Az a sanda gyanúm,nemhogy felújítás alatt levőt,de buszt se nagyon látott még szétszedve,de copyzni azt legalább tökéletesen tud.:-)

 

Előzmény: Bzmot332 (86094)
M.VIII Creative Commons License 2013.08.24 0 0 86096

Jó, akkor nem restaurálás, és nem veterán. De cdjbatyo csak nem hiába áldozott rá 2 évet...

Előzmény: Törölt nick (86095)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.24 0 0 86095

Halvány,  lila   emlékek  helyett  konkrétan:

 

 

 

„MUZEÁLIS JELLEGÜ JÁRMŰ VIZSGÁLAT EREDMÉNYE" és „MUZEÁLIS JELLEGŰ JÁRMŰ IGAZOLVÁNY"- ba a jármű gyártási éve alapján az alábbi kategória osztályok egyikét kell beírni:

 

(A) antik 1905. év előtt gyártott jármű,

(B) veterán 1905. évben és azt követően 1919. év előtt gyártott jármű,

(C) klasszikus I. 1919. évben és azt követően 1931. év előtt gyártott jármű,

(D) klasszikus II. 1931. évben és azt követően 1946. év előtt gyártott jármű,

(E) nosztalgia I. 1946. évben és azt követően 1961. év előtt gyártott jármű,

(F) nosztalgia II. 1961. évben és azt követően 1971. év előtt gyártott jármű,

(G) nosztalgia III. 1971. évben és azt követően, de legalább 30 naptári évvel a
minősítés éve előtt gyártott jármű.

 

a  forrás  helye:

 

 

http://mavamsz.hu/muzealis_minosites/659/muzealis_minosites_szabalyzata

 

 

Előzmény: Bzmot332 (86094)
Bzmot332 Creative Commons License 2013.08.24 0 0 86094

Persze, mert egy 4-5 évtizedes jráművön nem tart ám hónapkig rendbe rakni a szétrohadt vázat, csak fel kell polírozni... Ha nagyon precízek akarunk lenni, azt hiszem valahol le van írva, hogy veteránjárműnek minősül az a jármű, ami elmúlt negyven éves, és van veterán vizsgája (ha jól emlékszem). Hozzáteszem, a motort "kerepelésre" bírni sem 5 perces munka, úgyhogy látszik, hogy te még életedben nem láttál felújítás alatt álló buszt.

Előzmény: Törölt nick (86088)
IKARUS 222 K 2-BX-46-80 Creative Commons License 2013.08.24 0 0 86093

Köszi,közben meglett a pontos típusa.

 

 

Előzmény: BHJ-962 (86080)
IKARUS 222 K 2-BX-46-80 Creative Commons License 2013.08.24 0 0 86092

*5-ös!

Előzmény: P.Box (86078)
Komlósfecskés Creative Commons License 2013.08.24 0 0 86091

Sajnos nem.

Előzmény: boz-021 (86089)
Komlósfecskés Creative Commons License 2013.08.24 0 0 86090

A jó öreg 933... erre egyik számsort se lehet ráhúzni.

Egyébként 1989-es gyártású 260.43, és egy tipikus kelet-európai pályaívet futott be. Eredetileg a Neisseverkehrnél dolgozott, Forstban.

1997 nyarán került vissza Magyarországra, a Körös Volánhoz. A nagykamarási sofőrök hajtották különböző dél-békési vonalakon, eleinte még sárgán, (és német matricákkal).

2000-ben átélt egy főjavítást, ekkor lett a ma is látható világosbarna, + kapott egy D10-es motort.

2006-ban feleslegessé vált, de a nagyszalontai vállalkozó látott még benne fantáziát, így megkezdhette 3. életét, a 3. országban.

Előzmény: Magyari Hunor (86057)
boz-021 Creative Commons License 2013.08.24 0 0 86089

Hoppá... :( Fotókat néztem össze. :(
Tudsz ennek az előéletéről valamit ?

Előzmény: Komlósfecskés (86087)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.24 0 0 86088

Egy  megviselt Munkácsy  vagy Csontváry  föstmény  helyrállítása  az  restaurálás,de  egy  4  vagy  5 évtizedes  járművön  kicserélni  tizen méter harmatát, pár  tábla síklemezt, felpolírozni az  aludíszléceket, egy  előkamrás  Csepzont kerepelésre  bírni ,összetúrni a szürke  vagy  fehér számlapos, krómkeretes  műszereket, az  csak felújítás , vagy esetleg retusálás.

Ha  nagyon  precízek  akarunk  lenni, a veterán  autók  az  I. Vh  előtt készültek, a többi   old timer, klasszikus ill. youngtimer.Szóval nem kell  kell  annyira (túl)misztifikálni a témát.

 

Előzmény: Törölt nick (86079)
Komlósfecskés Creative Commons License 2013.08.24 0 0 86087

Nem ugyanaz a két kocsi. A FIS-804 valóban SM 71 BAK, Nagykároly, ez viszont nagyszalontai, és régebben kint van.

Előzmény: boz-021 (86056)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!