Keresés

Részletes keresés

suraki1 Creative Commons License 2013.08.23 0 0 86068

Bontva a "témát", miskolciként érdekelne a kis Rába busz sorsa. Van még benne annyi anyag, hogy életre kelhessen? Tudom, a motorja is kérdés, az kb. fellelhetetlen, de hátha. Segíteni sajnos nem tudok leírással, képekkel, ami van, szerintem már mind kikerült a netre, elérhető.

Előzmény: cdjbatyo (86060)
BPO-105 Creative Commons License 2013.08.23 0 0 86067

Kötve hiszem, mert ez egy 260.43-as. Korábban GAU-933-ként szolgált, innen maradt meg a halványsárga felső fényezés, valamint a barna lökhárító is.

Ha viszont az egyik számod valójában 260.43 1001 85, akkor lehet, hogy nyert ügyed van.

 

Előzmény: Magyari Hunor (86057)
Scatty29 Creative Commons License 2013.08.23 0 0 86066

Na végre, Szép képek, egyik sem sárga beütésü :)

Előzmény: CLY-802 (86065)
CLY-802 Creative Commons License 2013.08.23 0 0 86065
GRY-569 Creative Commons License 2013.08.23 0 0 86064

Na...javítok.

*társa még közlekedik

Előzmény: GRY-569 (86062)
milcsi79 Creative Commons License 2013.08.23 0 0 86063

Sziasztok!

 

Ezekről a régi BKV buszokról keresek képeket:

 

Ikarus 260:

BU-01-08, BU-01-12 (mindkettő ex GE)

BU-16-26 (GC-98-25), BU-16-35 (GC-98-34), BU-16-00 (GC-97-99), BU-16-09 (GC-98-08)

 

Ikarus 280:

 

BU-17-49 (GC-99-66), BU-17-68 (GC-99-85)

Majd egy rakat ex GE-s:

 

BU-02-94, BU-02-97, BU-03-02, BU-03-14, BU-03-19, BU-03-22

 

Ha valakinek vannak archiv felvételei, megköszönném őket.

További szép napot mindenkinek!

 

GRY-569 Creative Commons License 2013.08.23 0 0 86062

Ezt öröm olvasni,hogy a nickem ex. társai még közlekednek :)

Előzmény: Cpt.Dave (86042)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.23 0 0 86061

Nem kötekedésképp, de feltételezhetőleg a 60-ast sokkal többen szerették és sokkal többen utaztak rajta, ergo sokkal többen ismerik.

Előzmény: cdjbatyo (86060)
cdjbatyo Creative Commons License 2013.08.23 0 0 86060


Mi saját pénzből csináljuk a buszt,nem támogatásokból.Ezért olyan buszt csinálunk,ami NEKÜNK tetszik.
Ha annyira 60-as Ikarust akartok,miért nem csináltok Ti??A lehetőség mindenki számára nyitott...

Ha pedig Ti nem álltok neki,akkor miért várnátok el a másiktól??
Mert annyia sok 31/311/55 van már?...lehet.
De kérdeznék valamit: Hány darab IGAZI 31-es van forgalomban kis hazánkban??

Más:Miért reptéri,miért nem 60-as?-Egyik sem egyedibb a másiknál... Egyik idősebb,másik fiatalabb. :D

Üdv

RIKA424 Creative Commons License 2013.08.23 0 0 86059

Működőképes Ikarus 60-as külföldön sincs?

Ennyire kevés roncs maradt fenn a típusból?

 

------------------

 

Tudtommal nincs.

 

Az NDK-ban (DDR) állítólag megmaradt egy jó állapotú (nem kíváló de jó állaptú) 601-es.

 

Mo.-n pedig ugye volt vagy talán van is még a dugdosott ex peresztegi világoskék 601-es.

 

 

Előzmény: saxi1982 (86037)
RIKA424 Creative Commons License 2013.08.23 0 0 86058

Elő kellene írni a retusátoroknak, hogy  milyen típusokat  csináljanak.

 

------------------

 

Milyen alapon ?

 

Ha Te előírhatod nekik, akkor Ők meg előírhatják neked milyen lekvárt egyél, milyen színű ingben járj, milyen filmeket nézhetsz meg.

 

1:1

 

 

Előzmény: Törölt nick (86043)
Magyari Hunor Creative Commons License 2013.08.23 0 0 86057

Köszönöm a gyors választ, kíváncsian várom a két számsorhoz tartozó gépek adatait is. Egyikhez, tán az alábbi képek tartoznak ha igaz...

Tisztelettel, Hunor

Előzmény: boz-021 (86056)
boz-021 Creative Commons License 2013.08.23 0 0 86056

Utolsó magyar rsz./cég : FIS-804/Gór Busz - Mályinka.
Tudtommal Nagykároly környékére adták el, és nem ez az első román rendszáma.

Előzmény: Magyari Hunor (86034)
norbee601 Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86055

Pont ugyanannyi példány maradt az emeletes reptéri csuklósból is mint az 556-osból.

 

Szerintem nem kevésbé érdemes a megmentésre. (Egyébként meg jobb állapotban is van mint az 556, sajnos az már csak mintának jó:( )

Előzmény: Törölt nick (86049)
ckg471 Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86054

Na, azt én nem tudhatom. De tényleg elég nagy megterhelés egy csuklós kocsi ferlújítása, kb. másfél-két busznyi munka, anyag és pénz kell hozzá (most a hasamra csaptam). A pótkocsis 620-asról se hallani semmit, pedig azt is mióta elkezdték már...

Előzmény: Blindmouse (86047)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86053

Na, az erre  szakosodott  cég munkájáról inkább semmit, mert  sok  jót nem lehet.

Előzmény: toto92 (86052)
toto92 Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86052

Huhú, látom kezd beindulni a más faszával csaláncsapkodás. Hozom a popcorn-t :)

 

Egyvalamit azért szögezzünk le. A RESTAURÁLÁS nem nyereséges*, és amíg Gipsz Jakab magánember csinálja, addig abba öli a pénzét, amibe ő akarja. Ha pedálos moszkivcsba, akkor abba, a Vityazba, akkor abba.

 

*Kivéve, ha erre szakosodott cég csinálja, de kötve hiszem, hogy sokan akadnak itt, akik képesek lennének kifizetni annyi pénzt a végtermékért, amennyit elkérnek érte.

Törölt nick Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86051

Én azt nem értem, Öregvas-ék, miért emeletes reptér buszt akarnak felújítani,  "

 

ezt  a kérdést hadd döntsék el   ők maguk, mire  ba...ák el a pénzüket, energiájukat.

 

 

akár üzleti szempontból is!  "  - a buszretusálásnál még a vásári vattacukor-árusítás is nagyságrendekkel jövedelmezőbb  tevékenység.

Előzmény: Törölt nick (86049)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86050

A retusátorok viszont nyugodtan csinálhatnak 620-as csuklóst ahelyett, hogy 31/311/55 retusálnak. A restaurátor meg azt kezd a pénzével, amit akar, olyan buszt újít fel, amilyet akar.

Előzmény: ckg471 (86045)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86049

Én azt nem értem, Öregvas-ék, miért emeletes reptér buszt akarnak felújítani,

 

 

(akkor inkább a Pécsi emeletes 556 lehetne jobb ötlet, nem?)  

(bár, gondolom nem az eladó..)

 

mikor igazán azt a magyarság olyan széles körben soha nem ismerte,

ellenben az egész országban elterjedt 60-asokat, 620-asokat.

 

Sokkal nagyobb népszerűségnek (akár üzleti szempontból is!) örvendhetne egy 60-as, úgy gondolom.

Előzmény: Törölt nick (86046)
FAV 20 Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86048

Az oroszoknál lehetne találni, mert sokat vettek.

Előzmény: Törölt nick (86043)
Blindmouse Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86047

Mintha 1-2  csuklós 620-hoz való pótot behúztak volna mostanában innen-onnan, nem?  vagy az 60hoz való?  már nem emléxem..

Előzmény: ckg471 (86045)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86046

Pedig  akad donor, csak keresni kell.

Előzmény: ckg471 (86045)
ckg471 Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86045

Azért nincsenek, mert ilyen roncsokat sehol sem találnak a restaurátorok.

Előzmény: Törölt nick (86043)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86044

Huhh, ez a hsz.-sod nagyon Like részemről. Köszönöm. És teljesen egyetértek vele.

Előzmény: Törölt nick (86043)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86043

Elő kellene írni a retusátoroknak, hogy  milyen típusokat  csináljanak. Mert  van értelme tucatnyi  farosnak, háromtizenegynek, mikor nincs se egy hatvanas se egy  csuklós hathuszas?

 

 

Előzmény: Törölt nick (86038)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86042

Az egyik helyközis csuklósunk BRF-923 kapott egy újabb esélyt, szinte új vázat kapott. A nyarat Gyöngyösön töltötte. A napokban fog kiszabadulni a forgalomba.  Nagyon csini lett.

Törölt nick Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86041

OFF Ha jól tudom, nincs működőképes állapotban ez a troli. ON

Előzmény: saxi1982 (86039)
D 20 Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86040

Anno, anno, még a cyber-kor hajnalán többek ELKezdhették ezeknek az összeírását is, akárcsak a néhai BU, BX, BY, BZ, stb... listák összeírását...

Több okból azok a listák sem lesznek sohasem teljesek... :(

 

Albához külhoni exrendszám nélkül még az alábbiakat írjad:

 

BPG-419, 605, 806, 949, 952, 987->GMY-337

CCP-305, 393, 394, 500, 797, 941, 960

CLY-015, 066

DPA-575

EUE-678

GKZ-106->GOX-122, GKZ-108

 

 

Ha valamit kihagytam, illetve egyéb sóhaj merülne fel, tudom ajánlani a főAlbás honlapot, ahonnan minimális altipus ismerettel kiszanálhatóak az exDajcs kocsik.

 

Előzmény: gabesz919_II (85995)
saxi1982 Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86039

Mondjuk Szegeden van egy gyönyörű troli. De mégis "csak" troli. Meghallgatnám a hangját, meg az egész hangulatát...(Jó látni olykor-olykor közlekedő farost, 620-ast.)

Előzmény: Törölt nick (86038)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!