Keresés

Részletes keresés

milcsi79 Creative Commons License 2013.08.23 0 0 86063

Sziasztok!

 

Ezekről a régi BKV buszokról keresek képeket:

 

Ikarus 260:

BU-01-08, BU-01-12 (mindkettő ex GE)

BU-16-26 (GC-98-25), BU-16-35 (GC-98-34), BU-16-00 (GC-97-99), BU-16-09 (GC-98-08)

 

Ikarus 280:

 

BU-17-49 (GC-99-66), BU-17-68 (GC-99-85)

Majd egy rakat ex GE-s:

 

BU-02-94, BU-02-97, BU-03-02, BU-03-14, BU-03-19, BU-03-22

 

Ha valakinek vannak archiv felvételei, megköszönném őket.

További szép napot mindenkinek!

 

GRY-569 Creative Commons License 2013.08.23 0 0 86062

Ezt öröm olvasni,hogy a nickem ex. társai még közlekednek :)

Előzmény: Cpt.Dave (86042)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.23 0 0 86061

Nem kötekedésképp, de feltételezhetőleg a 60-ast sokkal többen szerették és sokkal többen utaztak rajta, ergo sokkal többen ismerik.

Előzmény: cdjbatyo (86060)
cdjbatyo Creative Commons License 2013.08.23 0 0 86060


Mi saját pénzből csináljuk a buszt,nem támogatásokból.Ezért olyan buszt csinálunk,ami NEKÜNK tetszik.
Ha annyira 60-as Ikarust akartok,miért nem csináltok Ti??A lehetőség mindenki számára nyitott...

Ha pedig Ti nem álltok neki,akkor miért várnátok el a másiktól??
Mert annyia sok 31/311/55 van már?...lehet.
De kérdeznék valamit: Hány darab IGAZI 31-es van forgalomban kis hazánkban??

Más:Miért reptéri,miért nem 60-as?-Egyik sem egyedibb a másiknál... Egyik idősebb,másik fiatalabb. :D

Üdv

RIKA424 Creative Commons License 2013.08.23 0 0 86059

Működőképes Ikarus 60-as külföldön sincs?

Ennyire kevés roncs maradt fenn a típusból?

 

------------------

 

Tudtommal nincs.

 

Az NDK-ban (DDR) állítólag megmaradt egy jó állapotú (nem kíváló de jó állaptú) 601-es.

 

Mo.-n pedig ugye volt vagy talán van is még a dugdosott ex peresztegi világoskék 601-es.

 

 

Előzmény: saxi1982 (86037)
RIKA424 Creative Commons License 2013.08.23 0 0 86058

Elő kellene írni a retusátoroknak, hogy  milyen típusokat  csináljanak.

 

------------------

 

Milyen alapon ?

 

Ha Te előírhatod nekik, akkor Ők meg előírhatják neked milyen lekvárt egyél, milyen színű ingben járj, milyen filmeket nézhetsz meg.

 

1:1

 

 

Előzmény: Törölt nick (86043)
Magyari Hunor Creative Commons License 2013.08.23 0 0 86057

Köszönöm a gyors választ, kíváncsian várom a két számsorhoz tartozó gépek adatait is. Egyikhez, tán az alábbi képek tartoznak ha igaz...

Tisztelettel, Hunor

Előzmény: boz-021 (86056)
boz-021 Creative Commons License 2013.08.23 0 0 86056

Utolsó magyar rsz./cég : FIS-804/Gór Busz - Mályinka.
Tudtommal Nagykároly környékére adták el, és nem ez az első román rendszáma.

Előzmény: Magyari Hunor (86034)
norbee601 Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86055

Pont ugyanannyi példány maradt az emeletes reptéri csuklósból is mint az 556-osból.

 

Szerintem nem kevésbé érdemes a megmentésre. (Egyébként meg jobb állapotban is van mint az 556, sajnos az már csak mintának jó:( )

Előzmény: Törölt nick (86049)
ckg471 Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86054

Na, azt én nem tudhatom. De tényleg elég nagy megterhelés egy csuklós kocsi ferlújítása, kb. másfél-két busznyi munka, anyag és pénz kell hozzá (most a hasamra csaptam). A pótkocsis 620-asról se hallani semmit, pedig azt is mióta elkezdték már...

Előzmény: Blindmouse (86047)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86053

Na, az erre  szakosodott  cég munkájáról inkább semmit, mert  sok  jót nem lehet.

Előzmény: toto92 (86052)
toto92 Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86052

Huhú, látom kezd beindulni a más faszával csaláncsapkodás. Hozom a popcorn-t :)

 

Egyvalamit azért szögezzünk le. A RESTAURÁLÁS nem nyereséges*, és amíg Gipsz Jakab magánember csinálja, addig abba öli a pénzét, amibe ő akarja. Ha pedálos moszkivcsba, akkor abba, a Vityazba, akkor abba.

 

*Kivéve, ha erre szakosodott cég csinálja, de kötve hiszem, hogy sokan akadnak itt, akik képesek lennének kifizetni annyi pénzt a végtermékért, amennyit elkérnek érte.

Törölt nick Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86051

Én azt nem értem, Öregvas-ék, miért emeletes reptér buszt akarnak felújítani,  "

 

ezt  a kérdést hadd döntsék el   ők maguk, mire  ba...ák el a pénzüket, energiájukat.

 

 

akár üzleti szempontból is!  "  - a buszretusálásnál még a vásári vattacukor-árusítás is nagyságrendekkel jövedelmezőbb  tevékenység.

Előzmény: Törölt nick (86049)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86050

A retusátorok viszont nyugodtan csinálhatnak 620-as csuklóst ahelyett, hogy 31/311/55 retusálnak. A restaurátor meg azt kezd a pénzével, amit akar, olyan buszt újít fel, amilyet akar.

Előzmény: ckg471 (86045)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86049

Én azt nem értem, Öregvas-ék, miért emeletes reptér buszt akarnak felújítani,

 

 

(akkor inkább a Pécsi emeletes 556 lehetne jobb ötlet, nem?)  

(bár, gondolom nem az eladó..)

 

mikor igazán azt a magyarság olyan széles körben soha nem ismerte,

ellenben az egész országban elterjedt 60-asokat, 620-asokat.

 

Sokkal nagyobb népszerűségnek (akár üzleti szempontból is!) örvendhetne egy 60-as, úgy gondolom.

Előzmény: Törölt nick (86046)
FAV 20 Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86048

Az oroszoknál lehetne találni, mert sokat vettek.

Előzmény: Törölt nick (86043)
Blindmouse Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86047

Mintha 1-2  csuklós 620-hoz való pótot behúztak volna mostanában innen-onnan, nem?  vagy az 60hoz való?  már nem emléxem..

Előzmény: ckg471 (86045)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86046

Pedig  akad donor, csak keresni kell.

Előzmény: ckg471 (86045)
ckg471 Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86045

Azért nincsenek, mert ilyen roncsokat sehol sem találnak a restaurátorok.

Előzmény: Törölt nick (86043)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86044

Huhh, ez a hsz.-sod nagyon Like részemről. Köszönöm. És teljesen egyetértek vele.

Előzmény: Törölt nick (86043)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86043

Elő kellene írni a retusátoroknak, hogy  milyen típusokat  csináljanak. Mert  van értelme tucatnyi  farosnak, háromtizenegynek, mikor nincs se egy hatvanas se egy  csuklós hathuszas?

 

 

Előzmény: Törölt nick (86038)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86042

Az egyik helyközis csuklósunk BRF-923 kapott egy újabb esélyt, szinte új vázat kapott. A nyarat Gyöngyösön töltötte. A napokban fog kiszabadulni a forgalomba.  Nagyon csini lett.

Törölt nick Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86041

OFF Ha jól tudom, nincs működőképes állapotban ez a troli. ON

Előzmény: saxi1982 (86039)
D 20 Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86040

Anno, anno, még a cyber-kor hajnalán többek ELKezdhették ezeknek az összeírását is, akárcsak a néhai BU, BX, BY, BZ, stb... listák összeírását...

Több okból azok a listák sem lesznek sohasem teljesek... :(

 

Albához külhoni exrendszám nélkül még az alábbiakat írjad:

 

BPG-419, 605, 806, 949, 952, 987->GMY-337

CCP-305, 393, 394, 500, 797, 941, 960

CLY-015, 066

DPA-575

EUE-678

GKZ-106->GOX-122, GKZ-108

 

 

Ha valamit kihagytam, illetve egyéb sóhaj merülne fel, tudom ajánlani a főAlbás honlapot, ahonnan minimális altipus ismerettel kiszanálhatóak az exDajcs kocsik.

 

Előzmény: gabesz919_II (85995)
saxi1982 Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86039

Mondjuk Szegeden van egy gyönyörű troli. De mégis "csak" troli. Meghallgatnám a hangját, meg az egész hangulatát...(Jó látni olykor-olykor közlekedő farost, 620-ast.)

Előzmény: Törölt nick (86038)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86038

Nekem is ez a legnagyobb szívfájdalmam. És építeni/megmenteni/ stb. se akar senki. (finanszírozási problémák) sajnálom, hogy ez a sorsa ennek a szemet és lelket gyönyörködtető magyar autóbusztípusnak.

Előzmény: saxi1982 (86037)
saxi1982 Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86037

Működőképes Ikarus 60-as külföldön sincs? Ennyire kevés roncs maradt fenn a típusból?

Magyari Hunor Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86036

Magyari Hunor Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86035

Jó estét Mindenkinek! Ha jól látom korai, 5 ablakos 250-es. Lehet tudni valamit az előéletéről, illetve, hogy kb. hány darab is készült belőlük?

Volna egy kérdésem, még, vagyis kettő. Egy ismerősöm által vásárolt buszok számai, vagy legalábbis megközelítőleg pontosan leírva, szintén kéne mindkettő előélete, üzemeltetője, és ha lehet képek róluk.

 

Emitt a két szám: 260 02 1372 85

 

260 48 100 195

 

Remélem pontosak és nem hiányosak a számsorok, bár nem vagyok biztos benne.

Köszönettel, Magyari Hunor

Magyari Hunor Creative Commons License 2013.08.22 0 0 86034

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!