Keresés

Részletes keresés

GRY-569 Creative Commons License 2013.08.21 0 0 86026

:)

Előzmény: Bzmot332 (86025)
Bzmot332 Creative Commons License 2013.08.20 0 0 86025

Néztem már ezt is, sajnos sok kép már nem elérhető, de azért köszönöm!

Előzmény: GRY-569 (86022)
pumukli89 Creative Commons License 2013.08.20 0 0 86024

Szép.Abban azért bízom,nem az LPZ-485 van takarva.

Előzmény: cdjbatyo (86023)
cdjbatyo Creative Commons License 2013.08.20 0 0 86023

Kastély Parkban

GRY-569 Creative Commons License 2013.08.20 0 0 86022

Itt asszem le van írva.

http://iho.hu/hir/bontjak-az-ikarust

Előzmény: Bzmot332 (86021)
Bzmot332 Creative Commons License 2013.08.20 0 0 86021

Üdv!
Van arról az interneten infó (esetleg valami tákolt térkép), hogy az Ikarus mátyásföldi gyártelepén lévő épületeknek mi volt a funkciójuk? Gondolok itt arra, melyik volt a fényező műhely, a végszerelő csarnok, ilyenek.

BPO-105 Creative Commons License 2013.08.20 0 0 86020

http://fotobus.msk.ru/vehicle/542436/

Hm. Számomra új, hogy öten voltak.

Rospe Creative Commons License 2013.08.20 0 0 86019

Sziasztok !

 

Eladnám a következő műszereket:

 

Zöld számlapos levegőnyomás légfesz mérő óra / műszer : 1 db 3000 Ft ( jobb oldali, az üvege belülről poros) ; 
1 db 4500 Ft hibátlan, a képen a bal oldali az. Ezek a zöld órak sohasem voltak beépítve. 

 

további infó + kép :

http://aprod.hu/hirdetes/ikarus-csepel-raba-tgk-teherauto-levegonyomas-legfeszmero-ora-muszer-ID1j7GF.html

 

 

BPO-105 Creative Commons License 2013.08.20 0 0 86018

Simán lehet 211.52 befalazott hátsó ajtóval.

Előzmény: BP-16-63 (86017)
BP-16-63 Creative Commons License 2013.08.20 0 0 86017

Sziasztok!

 

Az előéletükre volnék kíváncsi,előző frsz pl?

 

Doku fotók!

 

IK211.52?

IK 546.02-0001-es!

Villámhetes Creative Commons License 2013.08.20 -1 0 86016

Eszembe jutott,Valkón volt a busz az IK-180-assal.

Előzmény: Villámhetes (86015)
Villámhetes Creative Commons License 2013.08.20 -1 0 86015

Ment már,járatták is,és volt valami fesztivál(aminek a neve most nem jut eszembe),ahol volt.

Előzmény: Ep128 (86014)
Ep128 Creative Commons License 2013.08.20 0 0 86014

Azóta meg lett javítva...?

Ment már újra?

(Nem láttam meghirdetve sehol...)

Előzmény: Villámhetes (86002)
LMB-706 Creative Commons License 2013.08.20 0 0 86013

Is.

Előzmény: BPO-105 (86012)
BPO-105 Creative Commons License 2013.08.20 0 0 86012

CLH-814 nem a 139-es volt Veszprémben?

Előzmény: LMB-706 (86011)
LMB-706 Creative Commons License 2013.08.19 0 0 86011

CLH-814 és DZB-402 (mindkettő 260.02) kimaradtak. 

Előzmény: Scatty29 (86010)
Scatty29 Creative Commons License 2013.08.19 0 0 86010

Bakonyhoz:

BST-717 Ikarus 256.51

CJH-718 Ikarus 256.51

CKE-323 Ikarus 256.51

CLD-936 Ikarus 280.02

CLH-948 Ikarus 280.02

CLU-090 Ikarus 280.03

CTK-917 Ikarus 256.51

DUC-557 Ikarus 260.43

DUC-558 Ikarus 260.43

DUL-074 Ikarus 260.02

DUL-847 Ikarus 260.02

DUL-848 Ikarus 260.02

DZB-433 Ikarus 256.51

ELN-955 Ikarus 280.03

FKB-581 (ex CLH-844) Ikarus 256.51

HKY-882 (ex CJH-668) Ikarus 256.51

Előzmény: gabesz919_II (85995)
BPO-105 Creative Commons License 2013.08.19 0 0 86009

És még sokan mások.

Több száz busz került a Volánokhoz hosszú évek alatt, szóval aki egyben be akarná az összes forgalomba állt gépet írni, arra izzasztó percek/órák várnának.

Előzmény: harajukushinobi (86008)
harajukushinobi Creative Commons License 2013.08.19 0 0 86008

A DUE-850 kimaratd, igaz az SZKT-nál kezdte meg magyarországi pálya futását, de a Tisza Volánnál folytatta, most pedig úgy tudom Partiscum Kft tulajdonát képzi. Más nem jut eszembe.

Előzmény: gabesz919_II (85995)
Leszedált Utas Creative Commons License 2013.08.19 0 0 86007

Na, ma záporoznal belőlem a hülyeségek, viszont nem voltam ott, BKK facebook oldalára írták ezt sokan...

Előzmény: Villámhetes (86002)
boz-021 Creative Commons License 2013.08.19 0 0 86006

Megvan az elkövetkező két hét témája... :D

Előzmény: LMB-706 (86003)
FLR373IC12 Creative Commons License 2013.08.19 0 0 86005

A Kisalföldes JXZ-917 azóta sajnos már selejt....   :-(

Előzmény: BPO-105 (86000)
M41 2180 Creative Commons License 2013.08.19 0 0 86004

Borsodhoz jöhet a CKH-321 is. Emlékszek mikor megérkezett '93-ban a 320 és 319 mellett. Egymás mellett álltak az "indítóba".

320 később lett két ajtóssá alakítva.

Előzmény: Racilaci (85996)
LMB-706 Creative Commons License 2013.08.19 0 0 86003

Én ebbe nem szállok be, ha nem haragudtok. 

Előzmény: gabesz919_II (85995)
Villámhetes Creative Commons License 2013.08.19 -1 0 86002

Ezt is rosszul tudod,nem lett megfőzve,az egyik dugattyú volt a hibás.

Előzmény: Leszedált Utas (86001)
Leszedált Utas Creative Commons License 2013.08.19 0 0 86001

Hopp, ezt nem tudtam, de a lényeg ugyanaz, sikerült megfőzni az 1. útján, és ez azért elég gáz...

Előzmény: boz-021 (85998)
BPO-105 Creative Commons License 2013.08.19 0 0 86000

Üdv!

 

Természetesen tudok párat mondani még hozzá, szinte az összeset exrendszám nélkül (ez amúgy akár a netről is összejöhet), de ha a teljességre vágysz, sajnos nem én leszek a te embered...

 

Pár exrendszámos:

 

Agria:
BRF-187 ex. B-V 5478 (280.02)

CTG-990 ex. B-V 5120 (280.02)

DZA-835 ex. B-V 5094 (280.02)

GFY-792 ex. KÖT-VG 48 (280.03)

GJA-279 ex. Z-VZ 149 (280.03)

 

Alba:
BPG-952 ex. B-V 5041 (260.02, az egyedi ajtós)

 

Balaton:

CLY-930 ex. BRB-VK 33 ex. DBS 0-40 (250.67)

 

Borsod:

BPH-223 ex. L-RV 1037 (263.01)

DUH-539 ex. SHL-R 736 (263.01)

DUM-014 ex. DD-CY 526 (263.01)

DUM-117 ex. DD-D 7918 (280.03)

DUM-286 ex. L-RV 1024 (263.01)

DUM-992 ex. DD-CY 507 (250.67)

EZZ-251 ex. L-RV 1095 (280.03)

GEX-362 ex. HY-N 847 (280.03)

GEX-363 ex. HY-N 526 (280.03)

GEX-481 ex. QLB-NA 426 (280.03)

GEX-486 ex. WB-R 340 (263.01)

GFN-370 ex. QLB-NA 4 (280.03, GFN rendszámot máig nem tudom, miért kapott)

GJA-034 ex. HY-N 846 (280.03)

GJA-066 ex. HY-V 636 (280.02)

JOB-670 ex. DUM-281 ex. L-RV 1045 (263.01)

JOB-693 ex. EUB-583 ex. BZ-RS 153 (280.02)

JOB-696 ex. CCX-734 ex. L-RV 1070 (250.67)

JOB-699 ex. GEX-487 ex. WB-R 328 (280.03)

JOB-708 ex. DUM-078 ex. L-RV 1013 (280.03)

 

Kisalföld:

JXZ-917 ex. DUL-402 ex. BIW-RS 51 (280.03)

 

Volánbusz:

CDC-696 ex. L-RV 1076 (260.43)

 

Zala:

CTK-509 ex. MAB-EZ 19 (280.03)

DZC-950 ex. MAB-EZ 5 ex. XY 19-76 (260.02)

ELL-954 ex. AU-CY 32 ex. TBY 4-08 (280.03)

 

Ennyit tudok jelenleg.

Előzmény: gabesz919_II (85995)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.08.19 0 0 85999

Agriának van még a

CTG-990 Ik280 (selejt)

CTG-991 Ik280

CTG-992 Ik280

DZA-826 Ik280 (selejt)

DZA-825 Ik260

A 777,778 már jó pár éve selejtezve lett.

de helyközisből rémlik a DZA-824, DZA-835.

Előzmény: gabesz919_II (85995)
boz-021 Creative Commons License 2013.08.19 0 0 85998

Ne áruld el senkinek, hogy külsős cégnél készült hozzá a motor, nem kelenföldön.

Előzmény: Leszedált Utas (85997)
Leszedált Utas Creative Commons License 2013.08.19 0 0 85997

Szigetelés, meg nyilván a tetőlemezeléssel sincs minden rendben... (Itt gondolok arra, hogy nem illesztették rendesen egymáshoz, lásd 213-as psz-ú GVM teljes dekoritcserét kapott a VJSz-nél, és ahol a tetőlemezek vannak összeillesztve szépen ázik, 219, 206 dettó)

És szerintem csak karban kellett volna tartani az 556-ot, nem értem, ha ingyen megcsinálták volna, nyilván mert "nem csinálták volna meg rendesen". De mindegy, mert már így nincs túl sok értelme, ahogy mondtad, kell a vázjav., stb.

De nagyon sok járművel van ez így: havonta ránéztek volna, és most nem lenne semmi baja (pl. 600, 1 hónap alatt észreveszik az 1. beázást, az 556-oson az 1. repedést, ahol betörték a lökhárítót, még anno be kellett volna kamerázni az egész mindenséget, ahogy egy rendes múzeumban szokás). Viszont, az 556-os sajnos már nem igen fog menni, ha így folytatják :(

De hasonló a BPO-671 is. Az 1. nosztalgiaúton sikerült megfőzni a motorját. Ez mit jelent? Nyilván nem csinálták meg rendesen a kelenföldiek.

Előzmény: Ep128 (85993)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!