Keresés

Részletes keresés

harajukushinobi Creative Commons License 2013.08.19 0 0 86008

A DUE-850 kimaratd, igaz az SZKT-nál kezdte meg magyarországi pálya futását, de a Tisza Volánnál folytatta, most pedig úgy tudom Partiscum Kft tulajdonát képzi. Más nem jut eszembe.

Előzmény: gabesz919_II (85995)
Leszedált Utas Creative Commons License 2013.08.19 0 0 86007

Na, ma záporoznal belőlem a hülyeségek, viszont nem voltam ott, BKK facebook oldalára írták ezt sokan...

Előzmény: Villámhetes (86002)
boz-021 Creative Commons License 2013.08.19 0 0 86006

Megvan az elkövetkező két hét témája... :D

Előzmény: LMB-706 (86003)
FLR373IC12 Creative Commons License 2013.08.19 0 0 86005

A Kisalföldes JXZ-917 azóta sajnos már selejt....   :-(

Előzmény: BPO-105 (86000)
M41 2180 Creative Commons License 2013.08.19 0 0 86004

Borsodhoz jöhet a CKH-321 is. Emlékszek mikor megérkezett '93-ban a 320 és 319 mellett. Egymás mellett álltak az "indítóba".

320 később lett két ajtóssá alakítva.

Előzmény: Racilaci (85996)
LMB-706 Creative Commons License 2013.08.19 0 0 86003

Én ebbe nem szállok be, ha nem haragudtok. 

Előzmény: gabesz919_II (85995)
Villámhetes Creative Commons License 2013.08.19 -1 0 86002

Ezt is rosszul tudod,nem lett megfőzve,az egyik dugattyú volt a hibás.

Előzmény: Leszedált Utas (86001)
Leszedált Utas Creative Commons License 2013.08.19 0 0 86001

Hopp, ezt nem tudtam, de a lényeg ugyanaz, sikerült megfőzni az 1. útján, és ez azért elég gáz...

Előzmény: boz-021 (85998)
BPO-105 Creative Commons License 2013.08.19 0 0 86000

Üdv!

 

Természetesen tudok párat mondani még hozzá, szinte az összeset exrendszám nélkül (ez amúgy akár a netről is összejöhet), de ha a teljességre vágysz, sajnos nem én leszek a te embered...

 

Pár exrendszámos:

 

Agria:
BRF-187 ex. B-V 5478 (280.02)

CTG-990 ex. B-V 5120 (280.02)

DZA-835 ex. B-V 5094 (280.02)

GFY-792 ex. KÖT-VG 48 (280.03)

GJA-279 ex. Z-VZ 149 (280.03)

 

Alba:
BPG-952 ex. B-V 5041 (260.02, az egyedi ajtós)

 

Balaton:

CLY-930 ex. BRB-VK 33 ex. DBS 0-40 (250.67)

 

Borsod:

BPH-223 ex. L-RV 1037 (263.01)

DUH-539 ex. SHL-R 736 (263.01)

DUM-014 ex. DD-CY 526 (263.01)

DUM-117 ex. DD-D 7918 (280.03)

DUM-286 ex. L-RV 1024 (263.01)

DUM-992 ex. DD-CY 507 (250.67)

EZZ-251 ex. L-RV 1095 (280.03)

GEX-362 ex. HY-N 847 (280.03)

GEX-363 ex. HY-N 526 (280.03)

GEX-481 ex. QLB-NA 426 (280.03)

GEX-486 ex. WB-R 340 (263.01)

GFN-370 ex. QLB-NA 4 (280.03, GFN rendszámot máig nem tudom, miért kapott)

GJA-034 ex. HY-N 846 (280.03)

GJA-066 ex. HY-V 636 (280.02)

JOB-670 ex. DUM-281 ex. L-RV 1045 (263.01)

JOB-693 ex. EUB-583 ex. BZ-RS 153 (280.02)

JOB-696 ex. CCX-734 ex. L-RV 1070 (250.67)

JOB-699 ex. GEX-487 ex. WB-R 328 (280.03)

JOB-708 ex. DUM-078 ex. L-RV 1013 (280.03)

 

Kisalföld:

JXZ-917 ex. DUL-402 ex. BIW-RS 51 (280.03)

 

Volánbusz:

CDC-696 ex. L-RV 1076 (260.43)

 

Zala:

CTK-509 ex. MAB-EZ 19 (280.03)

DZC-950 ex. MAB-EZ 5 ex. XY 19-76 (260.02)

ELL-954 ex. AU-CY 32 ex. TBY 4-08 (280.03)

 

Ennyit tudok jelenleg.

Előzmény: gabesz919_II (85995)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.08.19 0 0 85999

Agriának van még a

CTG-990 Ik280 (selejt)

CTG-991 Ik280

CTG-992 Ik280

DZA-826 Ik280 (selejt)

DZA-825 Ik260

A 777,778 már jó pár éve selejtezve lett.

de helyközisből rémlik a DZA-824, DZA-835.

Előzmény: gabesz919_II (85995)
boz-021 Creative Commons License 2013.08.19 0 0 85998

Ne áruld el senkinek, hogy külsős cégnél készült hozzá a motor, nem kelenföldön.

Előzmény: Leszedált Utas (85997)
Leszedált Utas Creative Commons License 2013.08.19 0 0 85997

Szigetelés, meg nyilván a tetőlemezeléssel sincs minden rendben... (Itt gondolok arra, hogy nem illesztették rendesen egymáshoz, lásd 213-as psz-ú GVM teljes dekoritcserét kapott a VJSz-nél, és ahol a tetőlemezek vannak összeillesztve szépen ázik, 219, 206 dettó)

És szerintem csak karban kellett volna tartani az 556-ot, nem értem, ha ingyen megcsinálták volna, nyilván mert "nem csinálták volna meg rendesen". De mindegy, mert már így nincs túl sok értelme, ahogy mondtad, kell a vázjav., stb.

De nagyon sok járművel van ez így: havonta ránéztek volna, és most nem lenne semmi baja (pl. 600, 1 hónap alatt észreveszik az 1. beázást, az 556-oson az 1. repedést, ahol betörték a lökhárítót, még anno be kellett volna kamerázni az egész mindenséget, ahogy egy rendes múzeumban szokás). Viszont, az 556-os sajnos már nem igen fog menni, ha így folytatják :(

De hasonló a BPO-671 is. Az 1. nosztalgiaúton sikerült megfőzni a motorját. Ez mit jelent? Nyilván nem csinálták meg rendesen a kelenföldiek.

Előzmény: Ep128 (85993)
Racilaci Creative Commons License 2013.08.19 0 0 85996

Borsodhoz (a teljesség igénye nélkül, mert azért ez egyébként igen szép feladat-:)

 

250-esek:

EZZ-261, EZZ-270, GKZ-595, JOB-696, CJT-170, BHP-420, DUM-015, DUM-023, DUM-110, DUM-992

 

256-osok:

BPG-691, BPG-693, CKH-425, BPH-390, BPH-391, DUH-537

 

260-asok:

JOB-719, CCX-868, CCX-870, CCJ-148, DUM-254, CKH-386, CKH-246, CKH-320, GKZ-561, JSZ-001, CKH-916, CKH-319, KPX-981 (BPH-395),

 

263-asok:

DUH-996 (JOB-666), DUM-281 (JOB-670), DUM-286, GEX-486, BPH-223, GKZ-537 (JOB-700), DUH-539, DUM-014

 

280-asok:

JOB-708 (DUM-072), BPH-293 (JOB-713), JOB-717, GEW-934, CKH-504, GEX-481,BPH-157, GMX-684, EUB-583 (JOB-693), CCX-873, GJA-066, GEX-362, DUN-079 (JOB-694), ELP-601, GKZ-550, GEW-918, EUB-598, GEW-916, GEX-385

 

Voltak selejtezések is, pl. ESZ-018-as csuklós.

gabesz919_II Creative Commons License 2013.08.19 0 0 85995

Elkezdtem gyűjtögetni, hogy mely ex-NDK-s 200-asok kerültek Volán társaságokhoz. Ki tudná egészíteni valaki ezt a listát?

 

Agria:

BPC-777 ex SLF-AD 245, 280.02
BPC-778 ex SLF-AD 249, 280.02
CTG-972 ex B-V 5021, 260.02
DUC-095 ex SHL-R 703, 280.03
DUM-747 ex CB-CV 434, 260.43
EUA-317 ex DUM-756 ex CB-CV 387, 280.03
GEZ-023 ex EJV-195 ex CB-CV 430, 260.43

Alba:

GKZ-107 ex MEI-L 261, 263.01

Bakony:

CLD-938 ex C-LZ 202, 280.02
CLD-978 ex CB-CV 414, 256.51

Balaton:

CJH-539 ex DD-VK 414, 250.67
CJH-540 ex CB-CV 417, 256.51
CJH-541 ex DD-VK 417, 256.51
CJH-542 ex DD-VK 418, 256.51
CLU-087 ex CB-CV 224, 260.02
CLY-947 ex BRB-VK 79, 260.02
DUC-526 ex DD-VK 359, 260.02
DUL-057 ex DD-VK 355, 260.02
DUL-176 ex DD-VK 354, 260.02
DUL-177 ex DD-VK 356, 260.02
DUL-186 ex DD-VK 357, 260.02
DUL-199 ex DD-VK 358, 260.02
ELN-921 ex BZ-RS 114, 260.43
EUE-613 ex NOL-D 484, 260.43
FKB-224 ex DUC-533 ex DD-VK 352, 260.02
GFX-945 ex MEI-J 803, 260.43
GFX-946 ex MEI-DD 55, 260.43

Borsod:

CCJ-147 ex CB-CV 351, 280.03
DUM-023 ex MD-JW 57, 250.67
DUM-110 ex MD-JW 59, 250.67
DUN-073 ex CB-CV 386, 280.03
DUN-080 ex CB-CV 383, 280.03
GEW-918 ex L-RV 1058, 280.03
JOB-694 ex DUN-079 ex CB-CV 388, 280.03

Hajdú:

CTC-416 ex CB-CV 357, 280.03
DUA-717 ex CB-CV 385, 280.03

Hatvani:

?

Jászkun:

CLU-820 ex WE-SW 120, 280.02
DUL-911 ex GRS-KW 60, 250.67

Kapos:

?

Kisalföld:

?

Körös:

CJD-761 ex CB-CV 671, 260.02
CKG-953 ex CB-CV 376, 280.03
CKG-963 ex CB-CV 437, 260.43
CKG-994 ex CB-CV 375, 280.03
CTC-110 ex CB-CV 377, 280.03
CTC-143 ex CB-CV 373, 280.03
CTC-197 ex CB-CV 415, 256.51
CTH-396 ex CB-CV 374, 280.03
DZD-979 ex GAU-810 ex CTC-196 ex CB-CV 416, 256.51

Mátra:

?

Somló:

?

Szabolcs:

CTB-690 ex CB-CV 441, 263.01
DUC-714 ex DD-VK 370, 260.02
FKF-575 ex ELJ-430 ex WB-R 324, 260.43

Tisza:

BSE-386 ex CB-CV 254, 280.02
BSE-387 ex CB-CV 279, 280.02
BSE-388 ex CB-CV 280, 280.02

Vasi:

?

Vértes:

DUE-068 ex B-V 5835, 280.02
EUF-640 ex BNA-CK 51, 280.03

Volánbusz:

EUE-760 ex CB-CV 381, 280.03
GAS-168 ex CB-CV 380, 280.03
GAS-189 ex CB-CV 378, 280.03

Zala:

DZC-940 ex MER-LW 12, 280.02
DZC-999 ex ANA-DD 42, 260.02

norbee601 Creative Commons License 2013.08.19 0 0 85994

MB Travel akarta megjavítani, valóban ingyen, azaz bizonyos mennyiségű használatért cserébe.

Előzmény: Ep128 (85993)
Ep128 Creative Commons License 2013.08.19 0 0 85993

A 600-assal az a gond, hogy az valahonnan ÁZIK! Ha kicseréled újra, az is ázni fog!

Előbb a beázás forrását kellene megtalálni, megszüntetni. (Gondolom valami szigetelés valahol döglődik...)

Az 566 -ost pedig sokan nem értjük. A 180 -as sikeréből kiindulva már réges régen annak is működnie kellene!

Ha jól tudom, egy csapat anno fel is ajánlotta, hogy ingyen és bérmentve megjavítja, (nincs végzetes hibája állítólag) de "nem kellett".

Ok, most már a vázon is lenne mit csinálni, itt-ott pattogzik le a festék, meg ugye a konkrét "lukak", sérülések...

Előzmény: Leszedált Utas (85992)
Leszedált Utas Creative Commons License 2013.08.18 0 0 85992

Itt vannak a jó régen megígért képek:

 

Ik 556:http://indafoto.hu/leszedalt_utas/image/19367883-92bca502/user

           http://indafoto.hu/leszedalt_utas/image/19367881-7a7d47bd/user

           http://indafoto.hu/leszedalt_utas/image/19367879-eac10250/user

260T (kicsit rossz kép, de a váz meglepően jó állapotban van:

           http://indafoto.hu/leszedalt_utas/image/19367873-732701bc/user

a többi: http://indafoto.hu/leszedalt_utas/image/19367871-a04ce99f/user

             http://indafoto.hu/leszedalt_utas/image/19367869-6d91876f/user

             http://indafoto.hu/leszedalt_utas/image/19367865-9c6fdd45/user

             http://indafoto.hu/leszedalt_utas/image/19367863-0a37af42/user

             http://indafoto.hu/leszedalt_utas/image/19367859-fdc92910/user

             http://indafoto.hu/leszedalt_utas/image/19367855-3803f5df/user

             http://indafoto.hu/leszedalt_utas/image/19367853-16201840/user

             http://indafoto.hu/leszedalt_utas/image/19367849-a271dd41/user

             http://indafoto.hu/leszedalt_utas/image/19367847-46611347/user az oldalán és a lökhárítóján van a retek

             http://indafoto.hu/leszedalt_utas/image/19367843-2eac216f/user

 

Azért a 600-ast meg az 573-ast illene megcsinálni (utóbbin csak néhány helyen válik le a festék az utastérben), mert a 600-as biztos, hogy nem mehet így a nyílt napra. Van 1 hónap, azalatt csak meg lehet csinálni, elvégre nem kell nagyon vázjavítás csak a dekoritokat kell kicserélni, 2 ülés huzatát szintén cserélni, a retkes részt (nem tudom, szerintem ez nem lemosható, az tavaly óta lejött volna már, főleg, hogy egy ideig kint tárolták) újrafényezni. 

 

 

norbee601 Creative Commons License 2013.08.18 0 0 85991

Itt off, de az az S1-es se piskóta ;)

Előzmény: KPK-299 (85982)
Mikkk Creative Commons License 2013.08.18 0 0 85990

Gyárilag fényesebb fém hatás volt. Vagy bevonat, vagy simán felpolírozták.

Szerintem 400-asokon, vagy újabb 2-eseken lehet még találkozni vele.

Előzmény: BPI-145 (85960)
pumukli89 Creative Commons License 2013.08.18 0 0 85989

Szegényt,jól elintézték.

 

Előzmény: KPK-299 (85987)
IKARUS 398 (GDK-107) Creative Commons License 2013.08.18 0 0 85988

Esküszöm van benne fantázia :D

Előzmény: KPK-299 (85984)
KPK-299 Creative Commons License 2013.08.18 0 0 85987
KPK-299 Creative Commons License 2013.08.18 0 0 85986

Csodálom, hogy van rendszáma, ma Magyarországon egy jármű átépítése egyenlő egy saját tervezésű járműével.

Előzmény: BPO-105 (85985)
BPO-105 Creative Commons License 2013.08.18 0 0 85985

Első pillantásra úgy néz ki, mintha egy 1984-es könyvtárbuszból alakították volna át, de ettől függetlenül akármi lehet, mert a buherálások határa a csillagos ég.

Előzmény: KPK-299 (85982)
KPK-299 Creative Commons License 2013.08.17 0 0 85984

Van egy beütése. :D

Előzmény: IKARUS 398 (GDK-107) (85983)
IKARUS 398 (GDK-107) Creative Commons License 2013.08.17 0 0 85983

Nagyon kemény!!

Előzmény: KPK-299 (85982)
KPK-299 Creative Commons License 2013.08.17 0 0 85982
cat5409 Creative Commons License 2013.08.17 0 0 85981

lehetne, viszont gyakorlatilag már minden hídon középen záróvonal van, igy a tiltás külön okafogyottá vált.....

Előzmény: Mwin (85980)
Mwin Creative Commons License 2013.08.17 0 0 85980

Én még úgy tanultam. Lehet, hogy nem vagyok korszerű....

 

Más

 

 

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=126593860&t=9166659

Előzmény: John Howard (85978)
cat5409 Creative Commons License 2013.08.17 0 0 85979

igazad van, de régebben nem lehetett..........változnak az idők, meg a szabályok, még én is úgy tanultam anno, hogy tilos........

Előzmény: John Howard (85978)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!