Azért a 600-ast meg az 573-ast illene megcsinálni (utóbbin csak néhány helyen válik le a festék az utastérben), mert a 600-as biztos, hogy nem mehet így a nyílt napra. Van 1 hónap, azalatt csak meg lehet csinálni, elvégre nem kell nagyon vázjavítás csak a dekoritokat kell kicserélni, 2 ülés huzatát szintén cserélni, a retkes részt (nem tudom, szerintem ez nem lemosható, az tavaly óta lejött volna már, főleg, hogy egy ideig kint tárolták) újrafényezni.
Első pillantásra úgy néz ki, mintha egy 1984-es könyvtárbuszból alakították volna át, de ettől függetlenül akármi lehet, mert a buherálások határa a csillagos ég.
A KRESZ melyik paragrafusa tiltja? Mert én nem találtam ilyet, hogy hídon tilos lenne. A záróvonalon, az más, de pl. akadály (útfelbontás, elakadt jármű) kikerülése esetében átléphető, s mivel hídon nem tilos megfordulni, hát ez is szabályos a betű szerint. Még ha szokatlan is...
Azt szerettünk volna.Csak sajnos olyan országban élünk,ahol nem mennek egyszerűen a dolgok... Nem volt rajta rendszám,az udvarból nem tudtunk vele hivatalosan kimenni.Kérdeztük az okmányirodát,hogy milyen lehetőség van arra,hogy egyáltalán műszakira el tudjuk vinni.Közölték,hogy van tréler...Aztán a sok macera után úgy döntöttünk,hogy most elsőre elvisszük sima műszakira,kapunk rendszámot,meg minden papirja meglesz.Így 2 nap alatt rendszáma lett a busznak.
Kérni bármit lehet. ;) 500 km élményéről nem tudok mit mondani,mert a buszba összesen van 23 km. :) De az eddigi dolgok:Motor töltésén kellet állítani,váltója nagyon nehéz neki(főleg megtalálni,h mi hol van),első fékje kicsit fogott még.De ez mind olyan,ami javítható.Összességébe véve jól megy a gép. :D