Ha elereszti a levegőt akkor nem, fogja a rögzítőfék. Addig talán gurult volna, de a szervó hiánya miatt nehezen lett volna irányítható, balesetveszélyes.
Az új szegedi trolira meg amblokk az új IKARUSokra miért nem lehet ezt a logót rakni? Miért kell azt az egyszínű gagyit amin ki sincs emelve a felirat? Ez a mai napig megállja a helyét.
A véleményeteket vagy a tanácsotokat szeretném kérni. Van egy 1982-es évjáratú Ikarus 255-ös buszom amitől sajnos hosszú idő után lehet hogy meg kell válnom. Abban szeretném a segítségeteket kérni hogy mennyért lehet egy ilyen buszt eladni?Az elmúlt években a lehetőségekhez képest próbáltam rá elég sokat költeni pl.9 éve kapott egy teljes motorgenerált,azóta ment kb. 50000 km-t,egy hátsó híd és váltófelújítást,egy teljes fékfelújítást,nem szabályozott hanem vadonatúj fékdobokkal(30000 km-t ment),tavaly egy első híd felújítást,valamint a folyamatos karosszériajavítások(tavaly az egész hátsó doblemez valamint felette a négyszögprofilok),kapott 6 db vadonatúj gumit (3-4 ezret futottak).Volna még javítani való rajta természetesen hiszen nem mai darabról van szó kisseb karosszériajavítás még ráférne. Vannak hozzá tartalék alkatrészeim is pl.Váltó,ajtó ablakok stb.4 éve a hátsó ablakkeret ki lett cserélve és vele együtt az egész tető át lett festve.A leírtak alapján szerintetek mennyiért lenne érdemes meghirdetnem.