A véleményeteket vagy a tanácsotokat szeretném kérni. Van egy 1982-es évjáratú Ikarus 255-ös buszom amitől sajnos hosszú idő után lehet hogy meg kell válnom. Abban szeretném a segítségeteket kérni hogy mennyért lehet egy ilyen buszt eladni?Az elmúlt években a lehetőségekhez képest próbáltam rá elég sokat költeni pl.9 éve kapott egy teljes motorgenerált,azóta ment kb. 50000 km-t,egy hátsó híd és váltófelújítást,egy teljes fékfelújítást,nem szabályozott hanem vadonatúj fékdobokkal(30000 km-t ment),tavaly egy első híd felújítást,valamint a folyamatos karosszériajavítások(tavaly az egész hátsó doblemez valamint felette a négyszögprofilok),kapott 6 db vadonatúj gumit (3-4 ezret futottak).Volna még javítani való rajta természetesen hiszen nem mai darabról van szó kisseb karosszériajavítás még ráférne. Vannak hozzá tartalék alkatrészeim is pl.Váltó,ajtó ablakok stb.4 éve a hátsó ablakkeret ki lett cserélve és vele együtt az egész tető át lett festve.A leírtak alapján szerintetek mennyiért lenne érdemes meghirdetnem.
DUM-747 nálam 260.02-es, viszont a képeken nem látszik, hogy a hátsó rész utólagos átépítés lenne, szóval most tényleg elbizonytalanodtam. Kaphatok valakitől egy vázszámot, ami egyértelműsíti a dolgot?
Nagyon régen adták le, legalább 10-12 éve, hogy VHS-en rögzítettem.
Ahogy FAV 20 is írta, a film címe: A 78-as autóbusz útvonala, kis kitérővel.
1976-ban készült tévéfilm, a GA-95-14 frsz-ú Ikarus 620 szerepel benne, amit még ebben az évben, októberben selejteztek.
A nyitó jelenetet - ahol a főszereplő felszáll - Kispesten, a wekerlei piacon, a Pannónia út - Gutenberg krt. sarkon vették fel.
Videó megosztó oldalakon tudomásom szerint nem található meg a film, a MaNDA archívumot javaslom, itt találsz információt, hogyan nézheted meg náluk egyedi vetítéssel, és hogyan kérhetsz másolatot. Vedd fel velük a kapcsolatot, régen vettem már igénybe a szolgáltatásukat, nem merek azokra az árakra, illetve feltételekre hivatkozni.
A MATARKA adatbázisa szerint a Filmvilág 1977/22 számában jelent meg kritika a filmről (31-32. oldal), ha érdekel, könyvtárban ki tudod kérni, vagy akár a honlapról rendelhetsz másolatot a cikkről.
Az EUA-317-esen (ex. DUM-756, Agria Volán, 280.03, ex. CB-CV 387) és a CTB-690-esen (Szabolcs Volán, 263.01, ex. CB-CV 441) kívül mely 200-asok kerültek még Volán társaságokhoz Cottbusból?
Gyerekkoromban láttam egy filmet, nem tudom, játékfilm volt-e, vagy milyen műfaj. A főszereplő Sinkó László, ő alakítja a buszsofőrt, és egy buszon rosszul lett utast kell kórházba vinnie. Egy IK 620-ast vezet, és meg is sérti a hűtőrácsot... Nem tudom, jól emlékszem-e a címére, talán "A 75-ös autóbusz útvonala" ?
Valakinek nincs eteleg meg, vagy nem tud linket/oldalt, ahonnan letölthető? Ha esetleg valaki átküldené, a címem: saxi1982@gmail.com
Az autóbusz „C” hajtás miatt egyedi forgózsámollyal és igen alultervezett hajtáslánccal is rendelkezett, amit a gyárilag 5 hengeres - egyenletlen járású - MAN motor még tovább is fokozott.
Ezután kapott Rába D-10 190 kWos motort.
Gyakori volt a megbibásodása ezért rengeteget is állt, amig az egyedi, ritka és főleg drága alkatrészek megérkeztek hozzá.
Valami mindig rossz volt benne, így nem is kapott annyit a minden napok során, és ez lehetett az oka a hihetetlen állapotának, mikor a bontóba került...
Aki szeretne idén jönni a Polgári Ikarus találkozóra az ezeken az elérhetőségeken érdeklődhet jelentkezhet. Különjárat indul Debrecenből 2013. szeptember 14-én Polgárra, a VI. Ikarus-találkozóra. Az autóbusz egy Ikarus 256-os lesz, amit a Komáromi és társa Kft. biztosít. Indulás reggel 7:30-kor Debrecenből, a Segner térről. Útvonalterv egyelőre nincs, a járat megpróbál egyfajta gyűjtőjáratként funkcionálni, ezáltal megpróbál felszállási lehetőséget biztosítani akár Balmazújvárosban, Hajdúböszörményben, Hajdúhadházon, vagy Hajdúnánáson, ha igény van rá. Az utazás ára debreceni indulással 1500 HUF/fő, amely tartalmazza az oda- és visszautazás költségeit, de nem tartalmazza a belépőjegy árát. Máshonnan csatlakozóknak ennél olcsóbb.
Jelentkezni és érdeklődni lehet a balintka006@gmail.com e-mail címen, vagy a 06-20/919-8906-os telefonszámon.
Azért van rajta Ifa felni,mert mi használni szeretnénk a buszt.Több helyről is azt mondták,hogy jobb/biztosabb az Ifa felni,mint a Csepel. Van nekünk Csepel felnink...(Amikor megvettük,akkor az összes kerék rajta volt Csepel felnivel) De azért köszi a felajánlást. :)