Keresés

Részletes keresés

norbee601 Creative Commons License 2013.08.08 0 0 85868

Pedig akadna itthon is 66-os...

Előzmény: pamutkutya (85867)
pamutkutya Creative Commons License 2013.08.08 0 0 85867

Ezt az 55-öst hozta haza a BKV, és a jó szokáshoz híven szétvágják és 66-ost építenek belőle. /gyömrői stílus/

Előzmény: ik255.70 (85859)
P.stephenson Creative Commons License 2013.08.08 0 0 85866

A fácsén átküldtem.

Előzmény: jázminapja (85865)
jázminapja Creative Commons License 2013.08.08 0 0 85865

Németh László elérhetőségében tud valaki segíteni?

BPO-105 Creative Commons License 2013.08.07 0 0 85864

Sok-sok Skoda-Jelcz...

Előzmény: Subaruwrxsti (85863)
Subaruwrxsti Creative Commons License 2013.08.07 0 0 85863

Leginkább a sor vége az érdekes... persze semmi extra, de legalább szépek, és jól vannak - megvannak... :)

zil130g Creative Commons License 2013.08.07 0 0 85862

A képen szereplő személyek a rokonaim, a buszsofőr is a rokonom volt, szegény már elhunyt. Ő volt a busz sofőre elég hosszú időn keresztül.

Előzmény: BPO-105 (85860)
cdjbatyo Creative Commons License 2013.08.07 0 0 85861

BPO-105 Creative Commons License 2013.08.07 0 0 85860

Hm, szép kis gép.

Van hozzá esetleg valami történet is?

Előzmény: zil130g (85858)
ik255.70 Creative Commons License 2013.08.07 0 0 85859
Előzmény: saxi1982 (85856)
zil130g Creative Commons License 2013.08.07 0 0 85858

Tegnap találtam pár képet a családi fotók között:

 

BPI-145 Creative Commons License 2013.08.06 0 0 85857

Csak baromira nem mindegy, hogy mikor volt az a bizonyos utolsó forgalom.

Előzmény: Blindmouse (85848)
saxi1982 Creative Commons License 2013.08.06 0 0 85856

Kedves Ikarus-barátok!

 

Munkahelyemről gyalogolva Tatán, egy kapurésbe bepillantva egy aggcsont Ikarus 55-re lettem figyelmes. Egy karosszériajavító-motorjavító cég udvarán áll. Kopottas bordó az oldala, de szemből nagyon szép állapotban van a korához képest. Cirill betűkkel van valami a viszonylatjelzőjébe írva.

Lehet tudni valamit róla, hogy Ő esetleg egy újabb szerzemény, felújításra váró stb?

daveszka Creative Commons License 2013.08.06 0 0 85855

Valóban, összekveredtem.

Köszi azért.

Előzmény: GRY-569 (85845)
Leszedált Utas Creative Commons License 2013.08.06 0 0 85854

Lehet, hogy keverem... (Buszokhoz, trolikhoz jobban értek, pláne, ha Ikarus...)

Előzmény: Blindmouse (85852)
Leszedált Utas Creative Commons License 2013.08.06 0 0 85853

Bocsánat síncsiszoló :P

Előzmény: BPO-105 (85849)
Blindmouse Creative Commons License 2013.08.06 0 0 85852

Hát. szerintem annyira nem UV, de én nem értek hozzá :D

 

 

 

Előzmény: Slam Jr. (85850)
BPO-105 Creative Commons License 2013.08.06 0 0 85851

Az eredetileg egy Mukiból átalakított síncsiszoló, melyet Füzesi-egységvázzal áldott meg az Isten az FVV.

Előzmény: Slam Jr. (85850)
Slam Jr. Creative Commons License 2013.08.06 0 0 85850

Síncsiszoló, nem az van ráírva? Most nem ugrik be, hogy pontosan melyik típusú villamos, de valami UV jellegű. :)

Előzmény: BPO-105 (85849)
BPO-105 Creative Commons License 2013.08.06 0 0 85849

UV síntisztító?

Előzmény: Leszedált Utas (85846)
Blindmouse Creative Commons License 2013.08.06 0 0 85848

Lehet ezt jelenti az "utolsó forgalmi állapot" kifejezés..

Előzmény: BPI-145 (85847)
BPI-145 Creative Commons License 2013.08.06 0 0 85847

Kezdem:

 

Előzmény: Leszedált Utas (85846)
Leszedált Utas Creative Commons License 2013.08.06 0 0 85846

Éppen ez a baj!

Én is most szombaton voltam lent (majd az idetartozó képeket fellövöm), és siralmas volt a helyzet.

Néhány: a 600-as psz-ú troli 2 üléshuzata is szétszakadt a varrásnál (volt említve), az oldaldekoritról mindenhol le van szedegetve az a barna réteg, amitől olyan jól néz ki (...), a tetődekorit meg majdnem mindenhol beázott, az akkumulátor dobozának az ajtaja nincs lezárva, ergo a fényképezésen kívül akárki csinálhat vele akármit (még a végén nem jöhet el a troli nyíltnapra), az oldala össze-vissza van karcolgatva. Az 556-os Ikarus lökhárítói szarrá vannak törve, az eleje az IKARUS feliratnál meg van karcolva, kint a 801-es psz-ú HÉV-ről meg b@szott nagy darabok esnek ki a festékből (nem mind magától), az UV síntisztót eszi a rozsda, a Bengálit is, stb. 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Előzmény: Papined (85833)
GRY-569 Creative Commons License 2013.08.06 0 0 85845

Biztos hogy nem. Mivel JGD a Kréberé,még LYP a Kékesbuszé volt. 

Előzmény: daveszka (85837)
csillagvölgyi Creative Commons License 2013.08.06 0 0 85844

Kár ha külfödre kerülne ez a busz.

Előzmény: Mwin (85843)
Mwin Creative Commons License 2013.08.06 0 0 85843

Igen.

a mailcímben meg ott a tulaj neve is.

Előzmény: csillagvölgyi (85842)
csillagvölgyi Creative Commons License 2013.08.06 0 0 85842
ckg471 Creative Commons License 2013.08.05 0 0 85841

Ennek még 5 sebességes ASH váltója volt, ha jól emléxem.

Előzmény: nemeza (85840)
nemeza Creative Commons License 2013.08.05 0 0 85840

Egyébként működőképessé lehetne tenni, amíg van Rába motor és ZF licensz Csepel váltó, nem?

Vagy a főegységeken kívül sok más is hiányzik belőle?

Előzmény: Törölt nick (85835)
BPI-145 Creative Commons License 2013.08.05 0 0 85839

1: Na, pont ez az évelő retek (zil 130g topiktárs már leírta, hogy mocskos az eleje és az oldala). Ha nem volt érthető, akkor elnézést.

2: Még valami: az 556-osban a plafonról az összes táblácska szabályosan le van feszítve. Ez egyszerű tahóság, semmi más! 

Előzmény: Leszedált Utas (85829)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!