Keresés

Részletes keresés

saxi1982 Creative Commons License 2013.08.06 0 0 85856

Kedves Ikarus-barátok!

 

Munkahelyemről gyalogolva Tatán, egy kapurésbe bepillantva egy aggcsont Ikarus 55-re lettem figyelmes. Egy karosszériajavító-motorjavító cég udvarán áll. Kopottas bordó az oldala, de szemből nagyon szép állapotban van a korához képest. Cirill betűkkel van valami a viszonylatjelzőjébe írva.

Lehet tudni valamit róla, hogy Ő esetleg egy újabb szerzemény, felújításra váró stb?

daveszka Creative Commons License 2013.08.06 0 0 85855

Valóban, összekveredtem.

Köszi azért.

Előzmény: GRY-569 (85845)
Leszedált Utas Creative Commons License 2013.08.06 0 0 85854

Lehet, hogy keverem... (Buszokhoz, trolikhoz jobban értek, pláne, ha Ikarus...)

Előzmény: Blindmouse (85852)
Leszedált Utas Creative Commons License 2013.08.06 0 0 85853

Bocsánat síncsiszoló :P

Előzmény: BPO-105 (85849)
Blindmouse Creative Commons License 2013.08.06 0 0 85852

Hát. szerintem annyira nem UV, de én nem értek hozzá :D

 

 

 

Előzmény: Slam Jr. (85850)
BPO-105 Creative Commons License 2013.08.06 0 0 85851

Az eredetileg egy Mukiból átalakított síncsiszoló, melyet Füzesi-egységvázzal áldott meg az Isten az FVV.

Előzmény: Slam Jr. (85850)
Slam Jr. Creative Commons License 2013.08.06 0 0 85850

Síncsiszoló, nem az van ráírva? Most nem ugrik be, hogy pontosan melyik típusú villamos, de valami UV jellegű. :)

Előzmény: BPO-105 (85849)
BPO-105 Creative Commons License 2013.08.06 0 0 85849

UV síntisztító?

Előzmény: Leszedált Utas (85846)
Blindmouse Creative Commons License 2013.08.06 0 0 85848

Lehet ezt jelenti az "utolsó forgalmi állapot" kifejezés..

Előzmény: BPI-145 (85847)
BPI-145 Creative Commons License 2013.08.06 0 0 85847

Kezdem:

 

Előzmény: Leszedált Utas (85846)
Leszedált Utas Creative Commons License 2013.08.06 0 0 85846

Éppen ez a baj!

Én is most szombaton voltam lent (majd az idetartozó képeket fellövöm), és siralmas volt a helyzet.

Néhány: a 600-as psz-ú troli 2 üléshuzata is szétszakadt a varrásnál (volt említve), az oldaldekoritról mindenhol le van szedegetve az a barna réteg, amitől olyan jól néz ki (...), a tetődekorit meg majdnem mindenhol beázott, az akkumulátor dobozának az ajtaja nincs lezárva, ergo a fényképezésen kívül akárki csinálhat vele akármit (még a végén nem jöhet el a troli nyíltnapra), az oldala össze-vissza van karcolgatva. Az 556-os Ikarus lökhárítói szarrá vannak törve, az eleje az IKARUS feliratnál meg van karcolva, kint a 801-es psz-ú HÉV-ről meg b@szott nagy darabok esnek ki a festékből (nem mind magától), az UV síntisztót eszi a rozsda, a Bengálit is, stb. 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Előzmény: Papined (85833)
GRY-569 Creative Commons License 2013.08.06 0 0 85845

Biztos hogy nem. Mivel JGD a Kréberé,még LYP a Kékesbuszé volt. 

Előzmény: daveszka (85837)
csillagvölgyi Creative Commons License 2013.08.06 0 0 85844

Kár ha külfödre kerülne ez a busz.

Előzmény: Mwin (85843)
Mwin Creative Commons License 2013.08.06 0 0 85843

Igen.

a mailcímben meg ott a tulaj neve is.

Előzmény: csillagvölgyi (85842)
csillagvölgyi Creative Commons License 2013.08.06 0 0 85842
ckg471 Creative Commons License 2013.08.05 0 0 85841

Ennek még 5 sebességes ASH váltója volt, ha jól emléxem.

Előzmény: nemeza (85840)
nemeza Creative Commons License 2013.08.05 0 0 85840

Egyébként működőképessé lehetne tenni, amíg van Rába motor és ZF licensz Csepel váltó, nem?

Vagy a főegységeken kívül sok más is hiányzik belőle?

Előzmény: Törölt nick (85835)
BPI-145 Creative Commons License 2013.08.05 0 0 85839

1: Na, pont ez az évelő retek (zil 130g topiktárs már leírta, hogy mocskos az eleje és az oldala). Ha nem volt érthető, akkor elnézést.

2: Még valami: az 556-osban a plafonról az összes táblácska szabályosan le van feszítve. Ez egyszerű tahóság, semmi más! 

Előzmény: Leszedált Utas (85829)
Scatty29 Creative Commons License 2013.08.05 0 0 85838

Ez az egyetlen 556-os?

Előzmény: Törölt nick (85835)
daveszka Creative Commons License 2013.08.05 0 0 85837

Javítás: A JGD-626 után még nem az LYP-598 volt azon a fordán?

Előzmény: daveszka (85836)
daveszka Creative Commons License 2013.08.05 0 0 85836

A JGD-626 még nem az LYP-598 volt azon a fordán?

Előzmény: JLA160 (85815)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.05 0 0 85835

Évek  óta  dög.

 

Előzmény: Scatty29 (85834)
Scatty29 Creative Commons License 2013.08.05 0 0 85834

Az 556-os müködőképes?

Előzmény: Subaruwrxsti (85830)
Papined Creative Commons License 2013.08.05 0 0 85833

Kb. leszarom miért rongálódtak meg a műzeumi járművek, de aki volt már ott, az tudja hogy van amikor a lélek sincs a buszok körül, teremőr meg egyáltalán, így akárki akármit megtehet ott, anélkül hogy észrevennék...

Előzmény: Törölt nick (85832)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.05 0 0 85832

Valoszinüsíthető, hogy nem az  iskolás csoportok törték  össze az 556 első és  hátsó lökhárítóját. Sőt, az enyelgő  fiatal pár sem tett kárt a műbőrüléseken.

Előzmény: Papined (85831)
Papined Creative Commons License 2013.08.05 0 0 85831

Két éve voltam ott, tavasszal. Pont egy osztálykiránduló csoport szabadult be oda... hát azok amit leműveltek ezzel a szerencsétlen busszal... megint máskor, nagyi elmegy a 2-3 unokával, utol sem éri őket, az egyikre rászól, akkor a másik csinálja, közben a harmadikat nem is látja hol van. Egyik alkalommal 6-7 éve amikor a 180-as is épen bent állt, felszálltam rá, egy fiatal pár ott enyelgett a hátsó üléseken, mit sem zavartatva magukat, amikor közelebb mentem akkor került vissza a nadrágba a srác farka........ kellene oda valami kamera, vagy őrök. Bezzeg a villamosok körül a másik csarnokban a nyanya koslat utánad...

Előzmény: Subaruwrxsti (85830)
Subaruwrxsti Creative Commons License 2013.08.05 0 0 85830

Biztosan, csak nem értem hogy ez hogy jön ide? :) Nem voltam tavaly és az előtt sem ott, ettől függetlenül a kérdés az volt, hogy hol az évelő retek, amire azóta se jött válasz. (bocs, ha kicsit bunkó a stílus)

Az mindenesetre biztos, hogy egy kis karbantartás ráférne az ottani járművek egy részére, pl. az Ikarus 556-os ilyenből lett ilyen:
Az egy dolog, hogy az ablaktörlők úgy állnak ahogy, de hogy az első lökhárítók nagyon nincsek rendben, az is biztos. A hátulján ugyanez, csak ott épp egy nagy "betört" rész van. A kereikeit sem nagyon fújják, jó hogyha a fele meg van töltve levegővel.

Előzmény: Leszedált Utas (85829)
Leszedált Utas Creative Commons License 2013.08.05 0 0 85829

Fura, hogy nem vetted észre, már tavaly is rajta volt... (Bocsánat, ha kicsit bunkó a stílus)

Előzmény: Subaruwrxsti (85757)
BPO-105 Creative Commons License 2013.08.05 0 0 85828

Való igaz, hogy abból a megyéből származik, de Volán-gép valószínűleg nem volt.

Előzmény: GRY-569 (85827)
GRY-569 Creative Commons License 2013.08.05 0 0 85827

Én csak ez miatt mertem ezt írni: 

"csaba kósa 1 year ago

sziasztok ezt a buszt én építettem újra 1997-ben. Nyíregyházán vettem 96-ban magánszemélytől romokban. mezei 260-as volt, nem exportkivitel. nálam kapott új kasznit, ajtókat, 56-os lökháítót, magasüléseket. nálam kapta a GLZ-013-as rendszámot. metákék-krém szinben, négy kocka elsőlámpával közlekedett Budapest-Érd között szerződéses járatban. sajnálom, hogy így lepusztult, tudtommal elbontották, kár érte! egyébként buszok teljes felújítását, átépítését, restaurálását vállaljuk. üdv: Kósa Csaba" 

Előzmény: BPO-105 (85825)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!