Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 3 órája 0 0 219916

nezz bele egy doboz gyufaba.. 

kb ez a helyzet a hasznalt auto piacon is.

 

tok mindegy mit veszel egy adott savban, mind egyforman lehet jo is ,es szar is. 

azt kell venni ami tetszik. 

 

 

Előzmény: MárRégenTöröltNick (219912)
cam aro Creative Commons License 3 órája 0 0 219915

a legtobb ilyen persely/gombcsuklo  onkenos. 

nyilvan utanpotlas az kell neki, de szerintem az mindegy mi. 

kenjen, de inkabb vizet taszitson, arra meg barmi zsir jo. 

Előzmény: Paco155 (219911)
JAMIE222 Creative Commons License 5 órája 0 0 219914

Nem adsz pénzt ilyen szarokért, inkább mész és átgondolod az életed....:)))

Előzmény: MárRégenTöröltNick (219912)
Astra1999 Creative Commons License 6 órája 0 0 219913

99-es F Astra kombi x14nz motorkód 1389cm 60lovas.

Azt írja nekem hogy ezek jók a kocsimhoz, de a dobnál 230mm-t ír, a fékpofáknál meg 228-at. Vagy az így lenne jó hogy beleférjen?

 

3859B0044 RIDEX Fékpofa hátsótengely, Munkahengerrel, Tartozékokkal ▷ AUTODOC ár és vélemények

 

123B0031 RIDEX Fékdob 265mm, hátsótengely ▷ AUTODOC ár és vélemények

 

meg ezt a kötelet találtam, jó lehet hozzá?

 

8140 24141 TRISCAN Kézifék bowden bal, jobb, 1288/710, 1398/822mm, Dobfék ▷ AUTODOC ár és vélemények

MárRégenTöröltNick Creative Commons License 10 órája 0 0 219912

 

Sziasztok Mindenki, Qashqai+2 -ről mit lehet (kell) tudni vásárláshoz?
A 2010-2013 körüli évjárat érdekel (pénzben), inkább benzines(, de dízelről is szabad beszélgetnünk). Szabad abból 1,2-es motorost venni, vagy teljesen felejtős (olajban járó szíj, meg ilyenek)?

 

Többet már megnéztem, az egyik vallatáskor C1130 és U1000-es hibakódot dobott, de nem ég a motorhibalámpa. Extra vélemény a Google keresési találatai mellett?

 

 

Paco155 Creative Commons License 18 órája 0 0 219911

Sebességváltó bowden perselyek és sebességváltó kar gömbcsuklója. 

Katalógus szerint ISECO MOLYKOTE Longterm 2    kellene oda de az fekete az adatlapja szerint én meg mindenütt ezt a sárgás taknyot látom.

Előzmény: cam aro (219910)
cam aro Creative Commons License 26 órája 0 0 219910

szerintem egy oregedo/kemenyedo  lithium zsirt latsz. 

esetleg ptfe.

 

celterulet ? 

 

en bekenem azzal ami epp van. 

van specim, de tiz ev alatt nem fogyott el a 150ml? -s doboz.

(nem merek hozza nyulni mert nem lehet lemosni. :) 

Előzmény: Paco155 (219909)
Paco155 Creative Commons License 26 órája 0 0 219909

Szerelő urak. (Vagy legalábbis akinek van benne tapasztalata. )

 

Más országokat nem tudom, de az olasz autókban néhány helyen ahol lassú mozgások találhatóak meg van kenve egy kb. okkersárga zsírral. Olyan sűrű mintha stiftes ragasztó lenne odakenve de természetsesen nem az. Szerelésnél tisztítás után mit szoktatok oda használni, hogy ismételten meglegyen a kenés?  

 

bnorci71 Creative Commons License 29 órája 0 0 219908

megeshet, Megane II esetén is volt, hogy csak a tankba volt szűrő

Előzmény: Sunny65 (219907)
Sunny65 Creative Commons License 29 órája 0 0 219907

Ma kerestem a Sanderoban az üzemanyag szűrőt, hát nem találtam.

Kisoórolták belőle???

 

Sunny65 Creative Commons License 1 napja 0 0 219906

Köszi most már képben vagyok. :-) 

Eddig a családban csak német autók voltak, nem találkoztam vele.

Előzmény: Dorka 57 (219905)
Dorka 57 Creative Commons License 1 napja 0 0 219905

50+ éve volt ilyen porvédő a pl a FIAT127-en. 

A csapágy tartja a gumiharangot a helyén, kívül a szimmering tud folyni, ha elkopott.

A váltóház felé nincs tömítve, a belső csuklót a váltóolaj keni.

Előzmény: Sunny65 (219892)
Sunny65 Creative Commons License 1 napja 0 0 219904

Gondolom axiális irányról van szó a préselés tekintetében, mint ahogyan egy csapágyat illik egy tengelyre préselni.

Nem lesz gond, van néhány lehetőségem megoldani.

A kocogtatás csak véletlen elírás volt és a hozzászólásom után sejtettem, hogy nem lesz ez így jó. :-)

Előzmény: 409 (219903)
409 Creative Commons License 2 napja 0 0 219903

"az ott olyan jól illeszkedik a tengelyre, hogy nem szivárog át rajta??"

 

Igen. Túlfedéssel van a tengelyre préselve !! a csapágy. Ergo ez nem úgy van, hogy lehúzom a régit és rátolom az újat azt mehetünk tovább.

Előzmény: Sunny65 (219902)
Sunny65 Creative Commons License 2 napja 0 0 219902

Ja még annyit, hogy annak a görgős cuccnak köszörült felülete van ami a tengelyre megy, az ott olyan jól illeszkedik a tengelyre, hogy nem szivárog át rajta??:-)

Akkor óvatosan fel kell a tengelyre kocogtatni vagy ilyesmi, okosan, nehogy a görgők sérüljenek.

Előzmény: Quattroman (219900)
Sunny65 Creative Commons License 2 napja 0 0 219901

A fene egye meg a pofájukat.:-)

Akkor berakom az új gumiharangot mindenestől.

 

Vendégem vagy pár italra!! Nem tudom hol laksz és Veszprém megyében.

Köszi a segítséget!!

Előzmény: Quattroman (219900)
Quattroman Creative Commons License 2 napja 0 0 219900

ez az idióta megoldás az olaszok és franciák bevett szokása

Előzmény: Sunny65 (219898)
Quattroman Creative Commons License 2 napja 0 0 219899

az a görgős cucc elméletileg a tömítőgyűrű is. az van kikopva.

az hogy zsírt adtak hozzá nem jelent semmit. vannak félrecsomagolások

Előzmény: Sunny65 (219895)
Sunny65 Creative Commons License 2 napja 0 0 219898

Na találtam videót, egyértelmű, ott nincs szimmering, tehát belekerülhet a gumiharangba az olaj.

Na de akkor mi tömíti a harang másik felén??? Ilyen egy megoldást...

A másik féltengelynél normális megoldás van. Valószínűleg a rövidebb féltengelynél a nagy szögelmozdulás miatt csinálták így, de ez a tömítés megoldás nem fér a fejembe. 

Az új belső gumiharang készlethez ( SKF ) adott zsír meg még úgysem...:-) 

 

https://www.youtube.com/watch?v=5NCIXDfqed8

sr1 Creative Commons License 2 napja -1 0 219897

Szerencsére 6 éve már elmentek a családból a PD-k.

A BXE meg volt is volt csippelve, 5 -ös kézi váltóval, olyan szűk fordulatszám tartományba húzott a motor, hogy egyfolytában kellett váltani.

O1 TDI-ről váltottam, annak egy álom volt a motorja. Vezettem pár napot egy BXE-vel és zavart a csúcsos nyomatéka. 

A csippet az átvétel után szinte azonnal megcsinálták (200km), a motor kapott vagy 25 lovat és 45-50Nm. A nyomatékának soha nem volt vége.

Váltásnál, csipp nélkül a motor kipörgött pár tizedmásodpercet, csippel csak akkor, ha vártam egy kicsit a felváltásnál, hogy essen vissza a fordulat.  

  

  

A CRTD 2.0 literesek jobban sikerültek. A feleségem 8 éves Skodája, 2 literes dízel, a víz pumpán kívül és még pár apróság, nulla probléma, igaz, hogy csak 129e km a futása. A belső se öregedik. 

Előzmény: mica-r (219865)
Sunny65 Creative Commons License 2 napja 0 0 219896

Vagy belül a váltóházban van egy szimmering ami elválasztja az olajteret? És akkor lehet megszívtam, mert macerás, jól szétszedős a cseréje? 

Ha valaki megmondja a tutit, annak fizetek egy két sört, vagy amit szeretne.:-)

Sunny65 Creative Commons License 2 napja 0 0 219895

Itt a házban nem lehet olaj, a gumiharang nagyobb átmérőjű peremét egy lemez szorítja be a fészekbe így az tömített.

No de a gumiharang másik végénél igazából nincs tömítés, csak a tűgörgős cucc és a porvédő. 

Az új gumiharanghoz amit azért ettem meg, hogy mielőtt kieszem a féltengelyt hátha okosabb leszek a tömítést illetően, de ugye nem lettem.

És ráadásul egy csomag zsírt is adtak a készlethez, ez is azt jelenti, hogy ott olaj nem lehet...

 

 

 

Sunny65 Creative Commons License 2 napja 0 0 219894

Ja és már lepucoltam az olajat, így a fotón már nem látszik.

Előzmény: Sunny65 (219892)
Sunny65 Creative Commons License 2 napja 0 0 219893

Az előző tulaj állítólag cseréltetett a váltóban olajat, lehet, hogy túltöltötték és csak emiatt keveredik oda olaj??

Előzmény: Sunny65 (219892)
Sunny65 Creative Commons License 2 napja 0 0 219892

Van még egy kérdésem a sanderoval kapcsolatban, corsa-n is ezt láttam.

A rövidebbik féltengelynél a váltó felöli gumiharang végénél van olajfolyásom. 

De micsoda egy hülye megoldás, a gumiharang végében ott van egy tűgörgős csapágy a féltengelynek, na de hogy kerül oda olaj?? Vagy ha odakerülhet a difiházból akkor ott mi tömít?? Vettem egy új gumiharangot, de nem lettem okosabb.

Nyíllal jelöltem az olajszivárgás helyét.

 

 

 

 

 

Sunny65 Creative Commons License 2 napja 0 0 219891

Ja mert ez egy stapway volt nem sandero.

De mindegy, rugót kell csinálni. Szerencsére hobbiórás vagyok, majd nézek valamilyen vekker, vagy egyéb óra rugót.:-)

Előzmény: Paco155 (219890)
Paco155 Creative Commons License 2 napja 0 0 219890

Ez alapján a kép alapján meg hiányzik egy alkatrész  :)

 

Előzmény: Sunny65 (219889)
Sunny65 Creative Commons License 2 napja 0 0 219889

Sikerült egyet fotóznom a parkolóban. Kell csinálni egy lemezrugót.

 

 

 

bnorci71 Creative Commons License 2 napja 0 0 219888

ezen a képen olyan mintha az a rugó nem megtámaszkodna hanem be lenne akasztva

a feketén Omega alakú a rugó a piroson inkább kérdőjel

lehet nem is egyezik a 2 ajtó.....

de a piroson látni ott kopást lehet tényleg csak kicsit hajlítani kel rajta

 

Előzmény: Paco155 (219887)
Paco155 Creative Commons License 2 napja 0 0 219887

Előzmény: bnorci71 (219886)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!