4 hengeres youngtimer-ekhez eladó 2 db kugelfischer mechanikus befecskendező pumpa, relével, indítószeleppel stb. pl bmw 02 tii
bmw e21 egylámpáshoz vadi új első hűtőrácsok, e12-höz új bal hátsó búra
2 db 13 zoll-os bbs e30 háromrészes versenyfelni, 4 x 100-as, 70-es évekből, 12 zoll extra szélesek, nagyon jó állapotúak, a good year pályagumik régiek rajtuk
Kivéve az örkényit, mert az gokartosoknak készült. Tulajdonképpen nincs is bukótér, ha kicsit nagyobb slunggal szállsz el és átesel a falon már kint is vagy az M5-ön. Na jó, nem minden kanyarban.
Ejnye-bejnye,a hátsókerekes Alfás-szekciónak úgy kell megtudnia,hogy youngtimer-es topik van... A múltkor is ezen dühöngtem,hogy a Retro magazin már jegyezte youngtimer-ként teszem fel a Lancia Integrale HF-et,meg a Golf(!) I cabrio-t, meg a 75-ös Alfát,minket meg egyszerűen átugrottak... Alkalomadtán nézz (nézzetek)be az Alfetta topikba,minden építő jellegű tanácsot szívesen veszünk,az alakuló koncepciók között található injektoros és dupla karbis kivitel (de ha itt zajlik a szakmai élet,akkor engedelmetekkel átjárunk ide is...:o))
lehet, hogy ez egy kicsit sok lenne egy 2300 méter hosszú, 8-12 méter széles pályára?
na jó, akkor ez egy kicsit szolídabb talán.
betegagyú angolok ilyenekkel kenik, kifejezetten xj6 cup is létezik. motor nem számít, a mezőnyben van xj6 4,2 és van xj12 is(az milyent szólhat úgy nyomatékból....).
Már régóta várjuk ezt a normális versenyzősdit, úgyhogy megsasoljuk aztán ha tényleg jó akkor uzsgyi, de a szervező gárdából ítélve jó lesz a dolog. Biztos indul néhány régi nagy arc is!
de előtte elmegyek és megnézem, mik az elvárások, mert a gép jelenleg kosárban van, a helyszíni szemlétől függ, mennyire rakjuk össze, mert a kiírás nekem nem teljesen egyértelmű, meg egyébként is, vizuális típus vagyok.
"Nemzetközi meghívásos Historic és Túraautóbajnokságot rendez a WPS Autó- és Motorsport Egyesület. A 2005. évi bajnokság kiírása és technikai szabályzata már elkészült, az ötfutamos sorozat helyszíne a tavaly elkészült örkényi versenypálya lesz. A fő szervező, Horváth Krisztián szerkesztőségünket arról tájékoztatta, hogy licences és licenc nélküli versenyzők egyaránt rajthoz állhatnak, más-más kategóriában természetesen. A versenyzési lehetőség sokakat fellelkesített, a várhatóan 30-40 nosztalgiajárműből álló mezőnyben egyebek között lesznek majd X1/9-es FIAT-ok, 02-es BMW-k, 635 CSI-k, Porsche 924-es és 944-es, Skoda 130 RS, 130 LR, sőt egy Trabant 601 RS is rajthoz áll majd. A májusban kezdődő sorozatra még lehet jelentkezni, további információk a 06 20/447-4381-es telefonon vagy a www.skodaklub.hu internetoldalon találhatók. " - Veteránból