a. Jussak el a gardróbig. b. Másszam meg a létrát. c. Vegyem le azt a k...rva nehéz kartondobozt. d. Túrjam fel a Taunus fotóalbumát. e. Miután túléltem a zuhanást a létráról, vánszorogjak el a szkennerig.
Huhh! Koszi!!! :-)))) Nincs idopont, de azert ez meg odebb van. A januar amugy is cinkes, mert meg ho van, meg hideg, meg ilyenek. Szerintem majd valamikor a tavasszal.
A veteran vizsga es a kotelezo nem ugyan az. Az elobbire (ie. muzealis minosites) akkor kerulhet sor, ha mar az auto betoltotte az elozo evben a 30. eletevet. Ez nalunk ugye 75-os autorol leven szo 2006 januar utan van. A kotelezo persze megvan ;-) Azert koszi!
Nagyon Szép a belső!!!! Figyi, ha elmúlt 25 éves, akkor már mehet veterán vizsgára, amennyiben ritkaság (pl egy 27 éves zsiguli valószinüleg hiába próbálkozna) és a képet elnézve érdemes volna. Az én idősebb Alfám, ami '73-as (papiron sajna '80-as)
januártól veterán biztosítást kap, az említett okokból.
Van egy barátom, aki tud esetleg segíteni, ha érdekel.
De miert ne mehetnek el? Azert, mert mar veteran vizsga van rajta, nem engeditek be egy Youngtimer talalkozora?! :-) Egyebkent 75 juliusi gyartasu, ugyhogy nagy buli lesz a nyaron, a 30 eves szulinapjan. Veteran vizsgara meg jovo januarban mehet. Szoval iden meg siman youngtimer!!! :-) Utana is az marad, mert lelekben fiatalok maradunk! :-)))
Megértem, hogy nem akarod módosítani, ez így jó, ahogy van. De szomorúan közlöm, hogy ha jól olvastam a gyártási évet, ha az év második felében lenne a tali te már el sem jöhetnél!;-))))))))))))) Megy veterán vizsgára?
Tali kapcsán van egy jó kis ötletem, de ha arra még várni is kell, előtte mindenképp lehetne csapni egy szolíd összeröffenést valahol.
Más kérdés, de teljesen barátilag kérdezem. Nem kicsi a motor az autóba? Olvastam, hogy ezek 1000 kiló körül vannak (ami elég meglepő, kevésnek tűnik), de akkor is. Elég egy 1.6?
"...Mondd, hogy még V6 is! :-)" meg V6 is! :-))) De latom, hogy mar lekadereztel :-) Sz'al 1.6-os a lelkem es tok gyari, a Capri felnitol eltekintve, meg hogy most egy Weber van fenn, mert a gyari Solex felujitas elott/alatt van. A gyari felniket is meg kell meg csinalnom es akkor par csavar le-fel es teljesen gyari, azonos motor/valto/alvaz szamok, stb. Ezert nem is gondolkozom V6 upgrade-en. Inkabb keresek melle egy project alapot :-) Meselni meg sokat tudnek, de irni nem szeretek annyit ;-) Ugyhogy inkabb szervezzuk azt a Youngtimer Meeting-et, aztan szoban a tobbit... :-)))
elektromos ablakok4, elektromos tükrök, el.ülések(csak támla) fényszorómosó spricnivel. Minden utasnak külön olvasólámpa+egy csillár 3 fényeffektussal:))Fékbetétkopás visszajelző, az összes folyadéknak visszajelző, a lámpáknak is visszajelző, luxusautó:) a mai 166-os elődje, kiszámoltam, a dédapja a 166-osnak:))
Szerintem vicces, hogy rengeteg mai verda megirigyelhetné ezt a felszereltséget (létezet még klimás változat is, meg automata sebváltós változat)
Verbálisan, vagy vizuálisan?:-) Mesélni mesélhetek, adatokat, képeket a cs.hu-n lehet róla látni, de sajnos az idei garázsból való kijövetelre még várni kell a hó elolvadásáig.:-( /Azaz márc5-6 körül, ha tetszik, ha nem, ki kell hoznom./
Az a baj, hogy már én is nagyon kíváncsi vagyok rá! Megint nem mentem vele okt vagy nov óta.
Nézegetem a taunus.hu-t, és.....bazz....ezek nagyon jól néznek ki!:-O Főleg a 2 ajtósok, meg a kupék. Gyorsan ki kell már hoznom a GTV-t, mert elveszik az eszem ezek a masinák. Már 6-os Bömöst, meg Taunust nézegetek....:-) Meg kell hagyni, van rajtuk mit.
Azt mondtam, hogy a múlt héten, idén először, beindítottam a GTV-t?