Pedig világos:)) 1.6-os volt mikor vettem, aztán beleraktam egy 2.0, 2 évig használtam, majd beletettem 2.0 Twinsparkot. És ezt mindvégig engedélyekkel hivatalosan. Ezért írtam , hogy most egy darabig nem szeretnék ilyenekre 100 ezret kiadni...:)
Kozben elado lett, de nagyon ramaty volt szegeny. Az elado se volt tul szimpatikus. Mindenesetre mar nem all ott, gondolom valaki csak megvette. 150 korul arulta.
ÚÚÚÚÚ!!!!!!!! Szeretném látni a haverod gépét!!! A Jaguar Murányinál állt nagyon sokáig egy régi forg.rendszámos, (asszem PT xx-xx) bordó,vagy piros 2.0 törött főtengellyel. Hetente jártam megnézni a ketrecben a vasat, még alkudoztam is rá, de olyan sokat akart érte a Murányi, hogy annyiból egy szép állapotút lehetne kintről hozni. Csak nem erről a vasról van szó?
Belemenne a V6 és egyszer talán bele is fogom tenni, de két legális mocicsere után elegem van a papirmunkából, az meg nem jöhet szóba, hogy illegálba nyomjam, mert egyszer lebukok és 5 évi munkámat veszik el és még meg is b@sznak. Szóval egy jódarabig ez a moci marad benne az tuti.
Megbvszásról jut eszembe: tegnap éjjel hív a várandós testvérem (fél 1) hogy nem tudnak elindulni a suzukival, én feébred kocsi beül 120-szal végig a városon, suzuki bebikáz beindul. Csipás szemekkel jövök hazafelé, már nem az iménti tempóban, hanem normálban, és katt Erzsébet híd budai hídfő lefotóztak pedig kb 70 ről fékeztem, mert megláttam a rohadtakat. Nem tudja valaki, hogy az említett helyen mennyi a korlátozás (pestről-budára, a végén a kanyarban)?
Klasszul hangzik. Igazi túrakocsi! De hogy 3. ban is megfutja a kétszázat, elképesztő!
Nekem a 0.78-as V. és a 4.1-es végáttétel mellett a fordulatszám korlátozás vet véget a száguldásnak. 6300, 215km/h környéke. Viszont cserébe hamar ott van! ;-)
És a motorról mi lehet tudni? 200-220 LE injektorral? Nem vagyok otthon Tatra motorok ügyében, mesélhetnél.:-) (hengerek, lökettérogat, vezérlés, ilyenek)
Az a Dínó amit beszurtál, na abból 2-ről tudok itthon, egy piros haveromnál épp felujításon az 2.0-ás V6 by Ferrari, a másik azszem 2.4-es ugyancsak Ferrari egy metál kék, gazdája azszem tavaly hozta kintről. Állítólag megint jött be egy 3. is, de azt nem ismerem.
Haver úgy kezdte hogy rögtön darabokra, homokfúvás, és egy öreg szaki négyzetcentiméterről négyzetcentiméterre halad a lakatolással. Majd rakok be képet róla. A motor felujítása már tulajdonképpen kész, hamarosan összeáll.
Ez a gyári váltó :-)
Harmadikban meg 5200-nél
van kétszáz, és 5600-nál a
piros mező. Csak sajna a
szintén gyári Jikov
karburátorokkal nem megy
többet. Meg nem is merem
erőltetni a dolgot. Így 170 LE
az injektoros volt 200 majd
220, ugyanezzel a váltóval.
Azt kipróbálnám...
Meg akkor egy regi kedvenc. Matra Murena: farmotor, 3 ules egy sorban. Allitolag az elso sorozatgyartasu galvanizalt kasztni. 80-83-ig keszult, 1.6-os es 2.2-es 4 hengeres motorokkal.
Egy '73-as Alfetta, benne egy '91-es 2.0 Twinspark (148 paci) motor, ez van most. Tavasszal megy rá fel a két delorto az injektor helyére (ez már ki lett próbálva, csak most tökéletesítve lesz) a mociban kompresszió 10:1 helyett 11:1 lesz (hosszabb hajtókarokkal) lendkerék ki lesz könnyítve, talán addigra megszerzem a brembo féktusikat is. És a váltóm is rendbe lesz téve a speremmel együtt, és ha még az égiek is kegyesek hozzám lakatolás fényezés. Sárga konik vannak alatta, szinterkuplung, le van ültetve, hátsókerekes, 50-50% a súlyelosztása. Most kb 155 paci az átépítés után kb 180-190 lesz (1048 kg az önsúly).
Na klafa tervek mi? Remélem hamarosan valóság lesz:))))
Bár a gép most is qrvajó, de azért így nem lesz párja az tutkó:)