Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lymphater Creative Commons License 2005.02.24 0 0 269

A felni kérdés nem egyszerű.

Nehéz olyant találni, ami stílusban is illik a régebbi vasakhoz, esztétikus, megfizethető, és sportos is.

A sportos jelző a strapabíróságot és azt jelenti, hogy nem 10kg egy felni, hanem csak 5.

 

Előzmény: brothaD (248)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2005.02.24 0 0 268
Nem ezt nem ertem, hanem a lebukastol valo felelmet. :)
Előzmény: Ali76 (267)
Ali76 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 267
Pedig világos:)) 1.6-os volt mikor vettem, aztán beleraktam egy 2.0, 2 évig használtam, majd beletettem 2.0 Twinsparkot. És ezt mindvégig engedélyekkel hivatalosan. Ezért írtam , hogy most egy darabig nem szeretnék ilyenekre 100 ezret kiadni...:)
Előzmény: Mihaszna Zullott Naplopo (266)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2005.02.24 0 0 266
Uhum, ertem. Illetve nem teljesen, de majd eloben a tobbit. :)
Előzmény: Ali76 (262)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2005.02.24 0 0 265
Kozben elado lett, de nagyon ramaty volt szegeny.
Az elado se volt tul szimpatikus.
Mindenesetre mar nem all ott, gondolom valaki csak megvette. 150 korul arulta.
Előzmény: ingegnere (257)
brothaD Creative Commons License 2005.02.24 0 0 264
de engem is lefotóztak ott. 40nel lehet menni. :(((
Előzmény: Ali76 (262)
brothaD Creative Commons License 2005.02.24 0 0 263
ÚÚÚÚÚ!!!!!!!! Szeretném látni a haverod gépét!!!
A Jaguar Murányinál állt nagyon sokáig egy régi forg.rendszámos, (asszem PT xx-xx) bordó,vagy piros 2.0 törött főtengellyel. Hetente jártam megnézni a ketrecben a vasat, még alkudoztam is rá, de olyan sokat akart érte a Murányi, hogy annyiból egy szép állapotút lehetne kintről hozni. Csak nem erről a vasról van szó?
Előzmény: BMW Power (260)
Ali76 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 262

Jó reggelt!

 

  Belemenne a V6 és egyszer talán bele is fogom tenni, de két legális mocicsere után elegem van a papirmunkából, az meg nem jöhet szóba, hogy illegálba nyomjam, mert egyszer lebukok és 5 évi munkámat veszik el és még meg is b@sznak. Szóval egy jódarabig ez a moci marad benne az tuti.

 Megbvszásról jut eszembe: tegnap éjjel hív a várandós testvérem (fél 1) hogy nem tudnak elindulni a suzukival, én feébred kocsi beül 120-szal végig a városon, suzuki bebikáz beindul. Csipás szemekkel jövök hazafelé, már nem az iménti tempóban, hanem normálban, és katt Erzsébet híd budai hídfő lefotóztak pedig kb 70 ről fékeztem, mert megláttam a rohadtakat. Nem tudja valaki, hogy az említett helyen mennyi a korlátozás (pestről-budára, a végén a kanyarban)?

Előzmény: Mihaszna Zullott Naplopo (249)
ingegnere Creative Commons License 2005.02.24 0 0 261
Klasszul hangzik. Igazi túrakocsi! De hogy 3. ban is megfutja a kétszázat, elképesztő!

Nekem a 0.78-as V. és a 4.1-es végáttétel mellett a fordulatszám korlátozás vet véget a száguldásnak. 6300, 215km/h környéke. Viszont cserébe hamar ott van! ;-)

És a motorról mi lehet tudni? 200-220 LE injektorral? Nem vagyok otthon Tatra motorok ügyében, mesélhetnél.:-) (hengerek, lökettérogat, vezérlés, ilyenek)
Előzmény: tatrafan (259)
BMW Power Creative Commons License 2005.02.24 0 0 260

brothaD !

 

Az a Dínó amit beszurtál, na abból 2-ről tudok itthon, egy piros haveromnál épp felujításon az 2.0-ás V6 by Ferrari, a másik azszem 2.4-es ugyancsak Ferrari egy metál kék, gazdája azszem tavaly hozta kintről. Állítólag megint jött be egy 3. is, de azt nem ismerem.

Haver úgy kezdte hogy rögtön darabokra, homokfúvás, és egy öreg szaki négyzetcentiméterről négyzetcentiméterre halad a lakatolással. Majd rakok be képet róla. A motor felujítása már tulajdonképpen kész, hamarosan összeáll.

 

 

 

Előzmény: brothaD (113)
tatrafan Creative Commons License 2005.02.24 0 0 259
Ez a gyári váltó :-) Harmadikban meg 5200-nél van kétszáz, és 5600-nál a piros mező. Csak sajna a szintén gyári Jikov karburátorokkal nem megy többet. Meg nem is merem erőltetni a dolgot. Így 170 LE az injektoros volt 200 majd 220, ugyanezzel a váltóval. Azt kipróbálnám...
Előzmény: ingegnere (258)
ingegnere Creative Commons License 2005.02.24 0 0 258
Tatrafan, nem kene

Tegnap meg akartam dícsérniaz autóitokat, de nem volt netem.
Szép autók!

Tatrafan, tőled meg akartam kérdezni, hogy milyen váltó van az autó alatt??
4-ben 200 400-nél? Hmmm,nem semmi hosszúság.:-)
ingegnere Creative Commons License 2005.02.24 0 0 257
Jó reggelt!

MZN

Még jó multkoriban megnéztem neked azt a Murénát az újpesti tűzoltóságnál, de nem volt eladó, vagy csak nem tudtam meg róla semmit.....(?) O:-)

Azóta van valami fejlemény?
Előzmény: Mihaszna Zullott Naplopo (256)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2005.02.24 0 0 256
Jo, jogos. :)


Előzmény: tatrafan (255)
tatrafan Creative Commons License 2005.02.24 0 0 255
Azér asszem a Murena középmotoros. Dícséretképp.
brothaD Creative Commons License 2005.02.24 0 0 254
Nekem van egy jkorabeli hirdetésem erről a kocsiról!!!! fenomenális!!!
A szlogen : The love machine!!!
:)))
Előzmény: Mihaszna Zullott Naplopo (250)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.23 0 0 253

tisztára mint egy jumper/boxer/ducato.

:)))))

Előzmény: Mihaszna Zullott Naplopo (252)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2005.02.23 0 0 252
Nekem sikerult. :)
Amugy a kozepso ules lehajthato, es kartamaszkent hasznalhato.
Előzmény: Törölt nick (251)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.23 0 0 251
egy élmény lehet ilyen lapos gépben középre bekászálódni.
Előzmény: Mihaszna Zullott Naplopo (250)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2005.02.23 0 0 250
Meg akkor egy regi kedvenc.
Matra Murena: farmotor, 3 ules egy sorban. Allitolag az elso sorozatgyartasu galvanizalt kasztni. 80-83-ig keszult, 1.6-os es 2.2-es 4 hengeres motorokkal.

Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2005.02.23 0 0 249
Azt mar reg meg akartam kerdezni, hogy miert nem V6? Nem fer el benne?
Előzmény: Ali76 (240)
brothaD Creative Commons License 2005.02.23 0 0 248
ez a felni nekem nem jön be.. de azért zsír.. :))
Előzmény: BerTom (247)
BerTom Creative Commons License 2005.02.23 0 0 247
BerTom Creative Commons License 2005.02.23 0 0 246

A reggelről mindíg lekések, úgyhogy szépjóestét mindenkinek!

 

 

Kicsifijjú Creative Commons License 2005.02.23 0 0 245
Gondolom csak kihozod egyszer,ha jó idő lesz...
Eccer járhatnál felém,ilyet ritkán látok.
Előzmény: Törölt nick (244)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.23 0 0 244

már csak a romjai.

érdekes módon kívül jó, ki se fújt, de amikor levettem, éreztem, hogy zörög a bele.

így is nagyon csöndes volt, szórakoztató volt látni a két lukat eccerre gőzölni, meg hallhatni: bö...bö...bö...bö...bö...

:))))))

Előzmény: Kicsifijjú (233)
brothaD Creative Commons License 2005.02.23 0 0 243
At tudom hogy gyárilag is 5 gang+4tárcsafék - haveromnak volt egy Guilia 1300Ti-je. A mai napig bánom hogy nem vettem meg.
Előzmény: Ali76 (242)
Ali76 Creative Commons License 2005.02.23 0 0 242
Utólagos átépítés, gyárilag 1.6 volt és 105 Le. Viszont gyárilag is 5 sebességes volt és 4 tárcsafékes...
Előzmény: brothaD (241)
brothaD Creative Commons License 2005.02.23 0 0 241
húúú ez jól hangzik... erre kíváncsi vagyok!!gyárilag sperres, vagy utólagos átépítés?
Előzmény: Ali76 (240)
Ali76 Creative Commons License 2005.02.23 0 0 240

Hű de jó, elmesélhetem?:)))

Egy '73-as Alfetta, benne egy '91-es 2.0 Twinspark (148 paci) motor, ez van most. Tavasszal megy rá fel a két delorto az injektor helyére (ez már ki lett próbálva, csak most tökéletesítve lesz) a mociban kompresszió 10:1 helyett 11:1 lesz (hosszabb hajtókarokkal) lendkerék ki lesz könnyítve, talán addigra megszerzem a brembo féktusikat is. És a váltóm is rendbe lesz téve a speremmel együtt, és ha még az égiek is kegyesek hozzám lakatolás fényezés. Sárga konik vannak alatta, szinterkuplung, le van ültetve, hátsókerekes, 50-50% a súlyelosztása. Most kb 155 paci az átépítés után kb 180-190 lesz (1048 kg az önsúly).

Na klafa tervek mi? Remélem hamarosan valóság lesz:))))

Bár a gép most is qrvajó, de azért így nem lesz párja az tutkó:)

 

Előzmény: brothaD (239)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!