Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BMW Power Creative Commons License 2005.02.24 0 0 292

jaaaa, azthittem egy dinoja van 2300eur-ért, szaladtam is volna érte :-)

akkoriban mennyire tartotta a kocsit a Murányi ha nem titok?

 

Előzmény: brothaD (291)
brothaD Creative Commons License 2005.02.24 0 0 291
Nem.Van 2 szett felnije Dinora és Fiat 2300ra. Olyan felnik mint ami a barátodén van.
Előzmény: BMW Power (286)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2005.02.24 0 0 290
http://members.fortunecity.com/matra2/
-> What's special

"3) Galvanizing the Murena

The Murena is the world's first production car which is fully galvanized. After the succes of the Bagheera in the late seventies, Matra's engineers designed a sportscar on which rust couldn't get a chance. So during the productionprocess every Murena had to take a swim in a 460 degree celsius zinc-bath becoming immortal in the way of fully rust resistant. I recently checked my car and indeed the whole chassis is still intact. The only parts that weren't galvanized are the rear trailing arms. Why I really do not know.. probably because it would be very boring never having to exchange them anymore? If someone knows the real reason please tell me... I just can't imagine they simply forgot. "

http://www.matrasport.dk/Cars/Murena/history.html

Itt is azt irjak, hogy az elso nagysorozatban gyartott galvanizalt karosszeriaju auto. 10.000 darab keszult belole, nem tudom, hogy hanytol szamit nagynak egy sorozat :)
Előzmény: tatrafan (289)
tatrafan Creative Commons License 2005.02.24 0 0 289
Na én meg úgy tudtam, hogy a 911-é volt az első horganyzott kasztni. Most akkor melyik az igaz? És ki vette át kitől a technnológiát?
Előzmény: zsolti21 (282)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2005.02.24 0 0 288


Na akkor itt van meg ez, volt egy ilyen is a kozelemben. :)
Ali76 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 287
Ingegnere kolléga üzeni, hogy gratulál a géphez, nem hitte volna hogy ennyi minden speckó van benne...:) (még mindig nincs netje szegénynek, ezért közvetítek:))
Előzmény: tatrafan (270)
BMW Power Creative Commons License 2005.02.24 0 0 286

Dino, 2300 ? mi euro?? vagy 2.3 milFt?  

 

 

 

Előzmény: 504LACI (283)
Ali76 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 285

Igaz, hogy ez már oldtimer, de ebben is egy Twinspark moci van(182hp)

A többit a "rendszáma" alapján megtaláljátok. Csak mer' írtad, hogy tetszik:

 

Előzmény: brothaD (284)
brothaD Creative Commons License 2005.02.24 0 0 284
Hééé!!! ezek az én kedvenceim, leszállni róluk!!! ;-)))

Én még egy Giulia Tivel is kiegyeznék...
Előzmény: BMW Power (281)
504LACI Creative Commons License 2005.02.24 0 0 283
Most árulok a németeknél két garnitura magnéziumötvözött korabeli Cromodora alufelnit. Fiat Dino, meg 2300. Itthon nem kellett senkinek...
Előzmény: Lymphater (269)
zsolti21 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 282
 A Matra Murena kapcsán említve lett, hogy "első galvanizált szériagyártású kasztni", és hogy '80-tól gyártották. A '76-tól gyártott Porsche 924 is galvanizált karosszériával készült! (Ezért is olyan jó az AUDI rokonság.)
BMW Power Creative Commons License 2005.02.24 0 0 281

hamarosan meglehet nézni, aha.

A képek kellenek igen! Srácnak lépésről lépésre le van fotózva minden, de nemtom hogy a fellelési helyen csinált-e fotót.

Közben eszembe jutott hogy volt mégegy itthon, egy fekete, de az porrá rozsdált egy vidéki pajtában, semmi nem volt menthető, csak a blokkot hozta el a srác, abból van a főtengely.

 

Olaszok közűl, gtv-m, vagyis eredeti nevén Alfetta GT-m volt, egy régebbi 1300 GTA Junior-t is nagyon szeretnék, de hát pénz pénz pénz....

 

 

 

 

 

 

Előzmény: brothaD (275)
Sanyi-ka Creative Commons License 2005.02.24 0 0 280
No meg Tatrak
Előzmény: Sanyi-ka (279)
Sanyi-ka Creative Commons License 2005.02.24 0 0 279
Előzmény: Ali76 (276)
zsolti21 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 278

 Sziasztok!

Az emlegetett Melkus RS 1000:

 

 

Ali76 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 277

Wartburg Melkus:

 

Előzmény: Ali76 (276)
Ali76 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 276

Ez nagyon brutálisan hangzik! Tudtam, hogy a csehek tudtak autókat csinálni, de ezek az adatok meghökkentettek:)

Akárcsak a kgst talin egyszer Balatonon, ahol láthattam élőben Melkust, mindjárt 3-at is. Ki gondolná, hogy létezett felfelényíló ajtós, sport Wartburg. Majdnem hanyatestem, mikor mondták, hogy egy varnyó:)

Mingyá nézek hozzá képet...

Előzmény: tatrafan (270)
brothaD Creative Commons License 2005.02.24 0 0 275
Akkor nem sokban különbözik az ízlésünk ;))

Gratulálok a haverodnak!!Esetleg meg lehet nézni vmikor a kocsit? Ja és ha van kép azt nagyon szeretném látni!! Megpróbálom beszkennelni azokat a képeket amiket anno lőttünk a vasról!!
Előzmény: BMW Power (274)
BMW Power Creative Commons License 2005.02.24 0 0 274

brothaD

 

De az ám!! :-) Onnan hoztuk el.

Az egy nagyon jó alap volt a felujitáshoz, és volt mellé egy másik főtengely, meg egyebek. Meg olaszországból az Imolai börzéről hoztunk tömítésgarnitúrát, stb stb. Idén nyáron talán már fényezés is lessz rajta.

Már keresem hozzá majd az ellenfelet, ami egy BMW CS vagy Csi lessz, már alig várom hogy két öreggel tépjünk :-))

Bár minap ráakadtam egy Alfa Montreálra, és az is egy régi vágyam.....

 

 

Előzmény: brothaD (263)
tatrafan Creative Commons License 2005.02.24 0 0 273
2.5 V8
Előzmény: Sanyi-ka (272)
Sanyi-ka Creative Commons License 2005.02.24 0 0 272
A 603-asban mekkora motorok voltak?
Előzmény: tatrafan (270)
Ali76 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 271
Jaa:))  Mindegy ezt majd tényleg személyesen:)))
Előzmény: Mihaszna Zullott Naplopo (268)
tatrafan Creative Commons License 2005.02.24 0 0 270
3.5 DOHC V8 könnyűfém motor (4 vezérműtengely) fogazottszíjjal, léghűtés olajhűtővel-termosztáttal, középmotor, ami még említésre méltó az a négy darab négydugattyús belső hűtésű tárcsafék gyárilag. (1974-96) Meg a két aksi, a két tank, a két Eberspacher fűtőberendezés külön az első külön a hátsó utasoknak mert nem a motor hulladékhőjével megy a fűtés, mint minden más rendes autóban. Elektronikus gyújtás.
Előzmény: ingegnere (261)
Lymphater Creative Commons License 2005.02.24 0 0 269

A felni kérdés nem egyszerű.

Nehéz olyant találni, ami stílusban is illik a régebbi vasakhoz, esztétikus, megfizethető, és sportos is.

A sportos jelző a strapabíróságot és azt jelenti, hogy nem 10kg egy felni, hanem csak 5.

 

Előzmény: brothaD (248)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2005.02.24 0 0 268
Nem ezt nem ertem, hanem a lebukastol valo felelmet. :)
Előzmény: Ali76 (267)
Ali76 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 267
Pedig világos:)) 1.6-os volt mikor vettem, aztán beleraktam egy 2.0, 2 évig használtam, majd beletettem 2.0 Twinsparkot. És ezt mindvégig engedélyekkel hivatalosan. Ezért írtam , hogy most egy darabig nem szeretnék ilyenekre 100 ezret kiadni...:)
Előzmény: Mihaszna Zullott Naplopo (266)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2005.02.24 0 0 266
Uhum, ertem. Illetve nem teljesen, de majd eloben a tobbit. :)
Előzmény: Ali76 (262)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2005.02.24 0 0 265
Kozben elado lett, de nagyon ramaty volt szegeny.
Az elado se volt tul szimpatikus.
Mindenesetre mar nem all ott, gondolom valaki csak megvette. 150 korul arulta.
Előzmény: ingegnere (257)
brothaD Creative Commons License 2005.02.24 0 0 264
de engem is lefotóztak ott. 40nel lehet menni. :(((
Előzmény: Ali76 (262)
brothaD Creative Commons License 2005.02.24 0 0 263
ÚÚÚÚÚ!!!!!!!! Szeretném látni a haverod gépét!!!
A Jaguar Murányinál állt nagyon sokáig egy régi forg.rendszámos, (asszem PT xx-xx) bordó,vagy piros 2.0 törött főtengellyel. Hetente jártam megnézni a ketrecben a vasat, még alkudoztam is rá, de olyan sokat akart érte a Murányi, hogy annyiból egy szép állapotút lehetne kintről hozni. Csak nem erről a vasról van szó?
Előzmény: BMW Power (260)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!