Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kicsifijjú Creative Commons License 2005.02.25 0 0 329
Wehehe...:o)
Előzmény: brothaD (322)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2005.02.25 0 0 328
Huuu. :)
Mostanaban egyre tobb ilyet latni, szerencsere. :)
Előzmény: tourist (319)
Ali76 Creative Commons License 2005.02.25 0 0 327

Alakul a csapat:)))

Épp eszembe ötlött, hogy hol vannak a svéd csodák:) 

Kezdem látni a felvonulást a sok gyönyörű verdával...

A 2002-es BMW egy kategória volt az 1 szériás Alfettámmal, nagyon teccik láttam ősszel egy világoskék metált, beszarás állapotban volt.

 

 Szóval a lelkesedés óriási:) Áprilisban, akár kész vannak a gépek, akár nem össze kell jönni!!! Ha más nem mindenki hozza a fotóalbumát a hóna alatt:)

keepitretro Creative Commons License 2005.02.25 0 0 326
ha még itt nem szóltam volna róla van dyno-m a nagy lóerőket szivesen lemérem!
uff
Előzmény: korzo (323)
csabicsucsu Creative Commons License 2005.02.25 0 0 325

ezek szerint mégse... :-((((

korzo jó a gép,nem hívtál a héten.brühübrühü

 

Előzmény: csabicsucsu (311)
brothaD Creative Commons License 2005.02.25 0 0 324
remélem az opelesek is lassan megjönnek!!
korzo Creative Commons License 2005.02.25 0 0 323
Hogy befolyásoljam a döntést, ezeket veszíthetitek :o)
ezüst '83 2.0i 8V szívó 118LE / 172Nm
malaczöld: '85 2.0i 8V TurboIntercooler 155LE / 240Nm. Volt gyárilag... ;) most felújítás alatt, korhű tuningcucokkal... a reális cél ~ 180LE / 300 Nm
Nem mellékesen mindegyik baromi ritka kétajtós, a Ződ meg ráadásul egy korlátozott darabszámú Commander (c:
brothaD Creative Commons License 2005.02.25 0 0 322
Hello tourist! (on dö rájt szájd) :))
Előzmény: tourist (319)
brothaD Creative Commons License 2005.02.25 0 0 321
Nagyon klassz oldalt találtam megint!! Dán motorsport lap...
Nem feltétlen ONtopik, de van minden (ferrari találkozó - enzo, F1,stbstb)kupás kocsik, historic race stb. Sőt ilyen érdekességek is:
Előzmény: korzo (320)
korzo Creative Commons License 2005.02.25 0 0 320
Türelmesen várom a bíróság itéletét 8-)
Addig is idegen tollakkal ékeskedem:
Előzmény: brothaD (317)
tourist Creative Commons License 2005.02.25 0 0 319
Hello

Bejelentkeznék én is :-)

kapu
brothaD Creative Commons License 2005.02.25 0 0 318
brothaD Creative Commons License 2005.02.25 0 0 317
nem is tudom. többiek? ;)))
Előzmény: korzo (316)
korzo Creative Commons License 2005.02.25 0 0 316
Megkésve bár, de remélem nem elkésve.
SAABosok csatlakozhatnak? (c:
BMW Power Creative Commons License 2005.02.25 0 0 315

Anno az alfa164 V6 Turbo leömlőjét a turbóval akartam felrakni GTV6-ra, de miután második szelep szakadt le egy kisebb kergetés után, eladtam, bezzeg uj gazdája a lelkét is kitaposta és soha semmi baja nem volt. 

Ha valaki hasonló turbósításon töri fejét, akkor alkatrészben tudok majd segíteni esetleg.

 

 

Előzmény: brothaD (314)
brothaD Creative Commons License 2005.02.25 0 0 314
EVo I - 450 HP 0.8 baron.. nem rossz :))
az a baj ezekkel, hogy ő nem írja oda az összegeket amit ráfordított. nem írja le hogy hányszor esett szét a motor mire összejött, na meg az élettartam sem lehet 5-10e kmnél több.. és fogadok hogy könnyebben tudott bármit beszerezni ehhez,mint mi :((
szerintem lehet hogy értelmesebb lett volna egy gyárilag turbós autót venni.. de azért tisztelet a mesterműnek!!! Látványra 5*!!!

Előzmény: Kicsifijjú (310)
Kicsifijjú Creative Commons License 2005.02.24 0 0 313
Addigra Kicsifijjú már a SZU-27-es hajtóművét építi be az Alfettába...:o)
Amúgy jó estét!
Előzmény: Ali76 (312)
Ali76 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 312

Wehehe, de megfordul a fejemben, az is megfordul a fejemben, hogy nyerek a lottón:))) 

Én egyébként pont az említett nagy xopás miatt nem merek egyenlőre turbot építeni, haladok szép sorban két évenként, megvettem 105le 2 év és 130le - aztán 150 és most tavasszal 180-190. tehát úgy két év múlva tavasszal turbo és 230-260:)))

Előzmény: Kicsifijjú (310)
csabicsucsu Creative Commons License 2005.02.24 0 0 311

itt a helye...

Kicsifijjú Creative Commons License 2005.02.24 0 0 310
És ha látsz egy ilyet ,Neked nem fordul meg a fejedben,hogy ha akkor te is meg tudod csinálni?
Előzmény: brothaD (307)
BMW Power Creative Commons License 2005.02.24 0 0 309

brothaD

 

de az! ismered? alapjában véve rendes csávó, csak az idővel áll hadilábon. Nála szoktam/szoktuk csinálni a nagyobb munkákat.

 

 

Előzmény: brothaD (308)
brothaD Creative Commons License 2005.02.24 0 0 308
nem vajszínű a 125?
mert ha igen akkor egyszer a vígszinház előtt beszélgettem is vele!! :))
Előzmény: BMW Power (306)
brothaD Creative Commons License 2005.02.24 0 0 307
Szerintem volt kompresszoros versenyváltozat alfából régen, illetve a turbodelta motornak kéne utánajárnod, ha a mostanit akarod becsigázni. egyébként az utólagos turbo mindig hatalmas xopás. Én tuti nem vágnék bele...

inkább vegyél egy 2,5 vagy 3.0 america motort és vhogy azt próbáld beépíteni. Az a nyomaték baromi nagyot fog dobni a gépen!!És hangról pedig nem mondok semmit.. :))
Előzmény: Kicsifijjú (302)
BMW Power Creative Commons License 2005.02.24 0 0 306

brothaD

 

Igen lehetett, 2-ért hozta el. De megszállot a haverom, most éppen egy abszolút gyári azszem 68-as Fiat 125-össel jár. (""""nagy polski"""") Az 1608 ccm, dohc Lampredi motor, 110Le, volt duplakarbis 125Le-ős változata.

 

 

Előzmény: brothaD (295)
Kicsifijjú Creative Commons License 2005.02.24 0 0 305
Egen, néha belebarmolnak az ember autójába ezt szvsz már mindenki tapasztalta,aki régi autóval foglalkozik...
Ezért örülök különösképp,ha valamelyik kocsi,amihez hozzájutok valamilyen módon(megvásárlás,megszerzés,csoportosan elkövetett bartel) gyári vagy kis ráfordítással gyárivá varázsolható...
Előzmény: Taunus75 (304)
Taunus75 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 304
A TC2-es 1976-1979 kozott futott. Nagyon nem eroltettek meg magukat a Fordnal, mert ahogy mondod: nagyobb hatso lampat es elso indexeket kapott es muanyag lokharito konyokoket, masik hutoracsot es nagyjabol kifujt a fejlesztes :-)

Story hozza:
Egyik markatarsunknak az ilyen 4 ajtosara a karosszerias 3-as elso sarvedoket rakott, mondvan, hogy jo lesz az is! Meg a nagyobb lokharito konyok alatt, a regi kis, krom lokharito helyet is meghagytak rajta a nemetek. Persze azota is nagy banata, hogy a kis elso indexek helyere a 3-as nagyobb indexeit kellett feltegye.
Emberunk azzal ervelt, hogy egy csomo penzt sporolt igy neki, mert a 3-as sarvedoje "csak" ~10K ft volt, mig a 2-ese ~22K korul mozgott. Az mar nem erdekes, hogy uj indexeket kellett szerezzen es mar nem eredeti igy a gep... :-/
Előzmény: Kicsifijjú (303)
Kicsifijjú Creative Commons License 2005.02.24 0 0 303
Jól tudom,hogy 1978 az a váltás éve volt (hátsó lámpa,többek közt)?
Mert hogy ő 1978-as darab. (volt).
Előzmény: Taunus75 (301)
Kicsifijjú Creative Commons License 2005.02.24 0 0 302
A V6 (és ha megy akkor turbo) stimmel... ez lesz az egyik kísérleti Alfa...
Ali barátom már írta mit akar építeni...
Én ezt meg akarom toldani turboval,majd meglátom mi sikerül vagy mi nem.
Van itt valakinek gyakorlati tapasztalata utólagos turbó ráépítésről szívómotorra?!
A motor sor négy, benzin, dupla vezérműtengelyes, injektoros.
Előzmény: brothaD (300)
Taunus75 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 301
Ez jo mulatsag, ferfi munka volt!
Kar, hogy nincs mar meg!
Egy ilyen feher TC2-es, 2 ajtos van Gyorben, az egyik sracnal. Masikrol nem tudok. Persze, ha maradt feher. Ezekbol is egyre kevesebb van.
Előzmény: Kicsifijjú (296)
brothaD Creative Commons License 2005.02.24 0 0 300
ha belemenne egy V6 Turbo motor akkor azért lehetne aratni... :))
Előzmény: Kicsifijjú (298)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!