Hány kell (most a Commander felujítása miatt, a kasztni szinte minden porcikájáról van képem 8-) Amúgy ne tudd meg, milyan xar ezek után normális autóval menni, folyton összekenem magam a küszöbbel...
Nálam szerencsére kifejezetten egy ezüst og900-ast kerestek, és ilyen csak nekem van a klubban 8-) viszont a reklám nincs meg sajnos :-(((( a magyarok csak a forgatást csinálták és a kész vágott anyag már nem került vissza hozzájuk...
Viszont egy másik forgatáson egy alfással voltam együtt (HVB bank, de csak egy pillanatra tűnt fel az autó), sajnos a nevére nem emlékszem, ő egy piros csíklámpás 33-assal volt, és valami vezetőségi tag volt, a nem fórumos szakosztályban (c:
Gondolom megvan az egész, egyszer megnézném. Egyszer az enyém is majdnem ment egy filmbe szerepelni jó sok pénzért, de végül azt mondta a rendező, hogy az Alfa túl karakteres és elvonja a néző figyelmét, hát qrva ideges voltam (de azé' titokban jól esett).
A kabrió változat nagyon bejön, mióta egy filmben láttam a világítótoronynál(Gere, Basinger páros ha jól emléxem) és az valami sötétkék volt, hú de teccet...
Féltengely nélkül érdekes lenne (azé az a lik a kipuf mögött), de klubelnök kabriójában valóban világított egy kicsit egy 200-as menet után az M3-on (c:
Haho! Van itt Alfas?!? Valaki!? Ma kezemben volt az Oldtimer Klassik (remelem jol emlekszem) 2005/3 szama es a fo cikk egy jopar oldal Alfa tortenelem, oda-vissza jobbnal-jobb oregebb es ujabb vasakkal! Szerintem Alfasoknak kotelezo irodalom! :-)
Oldtimer Markt 3/2005 Boritojan 2 TC1-es Taunus es a fo cikk: Grenz-ganger -- Youngtimer - einem Phanomen auf der Spur: Autos, Leute, Leidenschaften (nem vagyok jo nemetbol) de egy szep kis cikk Taunus, Opel Rekord, kabrio 2002-es Beamer es most nezem: egy Mitsu Sapporo. Na egy ilyen verdam volt! 1981-es 2.0 DOHC, dupla karbi, balansz tengely es egyeb nyalanksagok! Nagyon kulturalt egy motor! Meg most nezegetem, egyelore a kepeket! :-))))
Hogy befolyásoljam a döntést, ezeket veszíthetitek :o) ezüst '83 2.0i 8V szívó 118LE / 172Nm malaczöld: '85 2.0i 8V TurboIntercooler 155LE / 240Nm. Volt gyárilag... ;) most felújítás alatt, korhű tuningcucokkal... a reális cél ~ 180LE / 300 Nm Nem mellékesen mindegyik baromi ritka kétajtós, a Ződ meg ráadásul egy korlátozott darabszámú Commander (c: