Ez azért így dúrván hangzik, nekem hirtelen túl profi. Nem állítom, hogy nem mennék hozzátok egyből bevásárolni, meg különböző átépítéseket megrendelni, de valamiért úgy érzem, hogy ehhez valami gyártulajdonosnak kellene lennem, vagy legalábbis nyernem valami lóvét a mai lottón:) Ti vagytok ööö, Dunaujvárosban? Loboték gépe nem nálatok készült?
A másik dolog, hogy én nem az a fajta lelkes csávó vagyok, mint a West Cost Customnál a megrendelők, hogy besétálok elmondom mit szeretnék, majd egy hét múlva visszamegyek a kész cuccért. ÉN EZZEL SZERETNÉK FOGLALKOZNI! Ebből szeretnék élni:) ( és halkan megjegyzem, hogy annak ellenére, hogy soha nem jártam ilyesmi műszaki suliba - sajnos- qrvajó érzékem van hozzá és tele vagyok jó ötletekkel, és amit a legjobban szeret az ember, azért képes mindenre:))
Leginkább szerintem egy kollégátokra lenne szükségem, akit folyamatosan zaklathatok a kérdéseimmel, hogy kompresszió így meg úgy, meg a karburátorok távolsága mint befolyásoló tényező, meg ilyenek. De ezt meg az ilyen "istállók" nem szeretik és egyet is értek velük. Tehát én most első körben szeretnélek meglátogatni Titeket és legelteni a szemem és infokat gyüjteni, mint egy kisinas:)))
Ebből a VW-porschéból van szerencsém egyet egészen közelről ismerni, jópofa kis autó. A német fiataloknak készült, olcsó volt és így ők is sportkocsihoz juthattak:)
Az alap nagyon jó, nagyon alacsony súlypont, középmotor, ráadásul boxer, aminek még alacsonyabb a súlypontja, de nekem egy picit gyenge a gyári verzió, talán még a 6 hengeres is. Bár abból elképzelhető, hogy iszonyatos ördögöt lehet faragni.
Nagyon tetszettek a kerékanyái, olyan a súlyuk, mint egy gyufaszálnak, valami speckó aluötvözet, kérdeztem is a barátom, hogy nem akarja-e eladni:))
Hány kell (most a Commander felujítása miatt, a kasztni szinte minden porcikájáról van képem 8-) Amúgy ne tudd meg, milyan xar ezek után normális autóval menni, folyton összekenem magam a küszöbbel...
Nálam szerencsére kifejezetten egy ezüst og900-ast kerestek, és ilyen csak nekem van a klubban 8-) viszont a reklám nincs meg sajnos :-(((( a magyarok csak a forgatást csinálták és a kész vágott anyag már nem került vissza hozzájuk...
Viszont egy másik forgatáson egy alfással voltam együtt (HVB bank, de csak egy pillanatra tűnt fel az autó), sajnos a nevére nem emlékszem, ő egy piros csíklámpás 33-assal volt, és valami vezetőségi tag volt, a nem fórumos szakosztályban (c:
Gondolom megvan az egész, egyszer megnézném. Egyszer az enyém is majdnem ment egy filmbe szerepelni jó sok pénzért, de végül azt mondta a rendező, hogy az Alfa túl karakteres és elvonja a néző figyelmét, hát qrva ideges voltam (de azé' titokban jól esett).
A kabrió változat nagyon bejön, mióta egy filmben láttam a világítótoronynál(Gere, Basinger páros ha jól emléxem) és az valami sötétkék volt, hú de teccet...
Féltengely nélkül érdekes lenne (azé az a lik a kipuf mögött), de klubelnök kabriójában valóban világított egy kicsit egy 200-as menet után az M3-on (c:
Haho! Van itt Alfas?!? Valaki!? Ma kezemben volt az Oldtimer Klassik (remelem jol emlekszem) 2005/3 szama es a fo cikk egy jopar oldal Alfa tortenelem, oda-vissza jobbnal-jobb oregebb es ujabb vasakkal! Szerintem Alfasoknak kotelezo irodalom! :-)
Oldtimer Markt 3/2005 Boritojan 2 TC1-es Taunus es a fo cikk: Grenz-ganger -- Youngtimer - einem Phanomen auf der Spur: Autos, Leute, Leidenschaften (nem vagyok jo nemetbol) de egy szep kis cikk Taunus, Opel Rekord, kabrio 2002-es Beamer es most nezem: egy Mitsu Sapporo. Na egy ilyen verdam volt! 1981-es 2.0 DOHC, dupla karbi, balansz tengely es egyeb nyalanksagok! Nagyon kulturalt egy motor! Meg most nezegetem, egyelore a kepeket! :-))))