Mindegy mire gondol, hülyeség. Fogalma nincs az autó állapotáról.
Ha gömbfejet cserélnél, akkor az 555 nevű gyártó lehet hogy a gyárihoz közeli minőséget tud. Vagy a felsoroltaknál lehet hogy jobbat. sok gyári alkatrészen is ott a logojuk.
Persze. Ugye nálunk okosan egy adott időpontig nem kellett vizsga, aztán onnantól mindenkinek kellett. Svédek sokkal butábbak voltak, ott az összes vizsgát eltolták 6 hónappal, ezért nem is sikerült torlódást csinálni :-)
"ilyen állapotú aljal én nem vinném a kocsimat vizsgára (sem)"
Mire gondolsz? Elvittem a kocsit a vizsgaközpontba, ha jó átmegy, ha van valami, összeírják. Rendesen átnézték. Ez volt komolyabb, meg még pár apróság.
Egyébként mivel érdemes festeni, ha már úgy is le lesz szedve? Valami alapozó + alvázvédő jó?
Köszi. Ilyet találok, hogy trapézgömbfej, az lenne vajon, ami oda való? Persze a boltban majd robbantott ábráról megmondják, az sima regisztrációval nem hozzáférhető.
Már bocs, de hogy Te mit csinálnál az most kutyát sem érdekel. A kérdés annyi volt, cserélhető-e az alsó gömbfej. Arra meg az a válasz, hogy igen cserélhető. A többit majd eldönti akinek a pénztárca a kezében/zsebében van.
Nekem sajnos nincsenek olyan képességeim, hogy egy fél, nem túl jó képről megállapítsam, hogy a túloldali lengőkar milyen állapotú. Sőt, még a képen lévőn sem látok semmi olyat ami miatt ki kellene dobni.
Ja, ilyen állapotú aljal én nem vinném a kocsimat vizsgára (sem).
GYerek filléres most vett kocsija frissvizsgás, javítottküszöbös, patyolat aljú. Kivéve a hátsó panhardrúd. Az mindegyiken szétrohad. Ezen csak csúnya rozsdás, mint pl. a lenti nissan lengőkarja.
Most fogom levetetni vele, drótkefézés, festés, hagy tanulja....
Üdv, be kellene állítani az Ignis II fényszóróit, elvileg a magasságállító motoron lévő lyukon lehetséges. De miféle típusú és méretű csavarhúzó kell ide? A kézikönyv nem említi meg, az ábra nem egyértelmű. Ráadásul két lyuk is van a magasságállítón, nem csak egy. Segítséget kérek.