Te fuss neki és értelmezd! Arról van szó mennyi üzemanyagot lehet venni átlagkeresetből. Mindkettő emelkedett a keresetek jobban.
Az üzemagyag ár emelkedett, az egység ára ami csökkent, de többel kell többet venni belőle a megélhetéshez.
Az autó legtöbb embernek nem szórakozás hanem a nélkül nem tud megélni, megvenni pl a kenyeret.
Ezt nem értettem meg amikor belga ismerősökkel vitatkoztunk ezen, hogy ott mi mennyibe kerül és itt. Ez nem fogtam fel, hogy ott az autó egészen más értelmű volt mint akkor itt.
Egyik fiam Hollandiában már ilyesféle. Autója nincs hanem bérel valami volvonál gyártott kínai hibridet havi 600 euro az összes költsége, de pl mosógépük sincs, azt is bérlik. A házat azt megvették, bank kölcsön 30 éves futammal. De valóban jól érzi így magát.
Amerika amikor a saját érdekeit kell védeni az IMPORTáruk ellen, akkor qrvára szeret vámokat kivetni, de baxottul föl van háborodva, ha más is ugyanezt teszi az amerikai áruk ellen a saját gazdaságát védendően.
Na, most az USA emberére akadt KÍNÁval, mert KÍNA a Nyugat-Európai AUTÓEXPORT közel 32 %-át kitevő nagy hengerűrtartalmú kocsikra 25 % vámot vet ki, ami már olyan drága lesz a kínaiaknak, hogy nem lesznek hajlandóak nyugati kocsikat venni...
Innentől már csak idő kérdése, és a nyugati autógyártás behúzhatja a féket.....
És mindez a kibebaxott AMERIKÁNAK, aki képtelen beismerni, hogy már nem a világ ura, és inkább mindenkit magával ránt, csak nehogy a Nyugat egyes országai jól jöjjenek ki belőle....
A Maygar ugy könyveki a Unio mind elsöszámu bolasztö, vagyis kihasználja a Unio demokratikus egyenlöségét a véto jogokat Saját érekeiér, a huszonhat tagállam ellen
de a unio rájött és csak idöbe tellik, mig fogást talál
a Fejlesztési pénzeket sikerült befagyasztani potom Husz Ezer Milio kemény Eurot
Románia se feltétlenül volt az, de a magyarnál, k-németnél, csehszlováknál sokkal szegényesebbb az biztos. A szovjeúnión belül se lett volna összemérhető moszvával vagy leningráddal. kb azt a szerepet töltjük be az eu.-ban amit románia akkor a kgst-ben, valami általános szabály lehet ebben.
Nem biztos. 30 éve körül egy haverral mentünk az idodájába ami kb. 2km, közben arról beszélgettünk, hogy de jól megy nekünk, még ezt is megengedhetjük magunknak, hogy gyalog járunk.
A kicsiket nem számítva mondjuk Hollandia a leggazdagabb az EU. ban, Magyarország a legszegényebb, de szerintem a hollandok többet járnak gyalog és kerékpárral.
A kínai az befektetésnek látszik, de nem az mert nagyjából fedésben van kölcsönnel. Mint ha mondom egy havernak, hogy hívjál már meg egy sörre, ha nincs pénz nálad adok kölcsön.
Mért kell jöjjön hozzá a kínai társadalmi és politikai rendszer is, azt viszont egy zöldkomcsi se érti.
Érdekes történelmi párhuzam ui. a csuseszku romániában is mentek a kínai befektetések, azt nem tudom milyen logikával, szrintem így valahogy. Az a kína kb. úgy aránylott az akkori kgst-hez mint most ehhez a globalizált világhoz, növekedett de sok egyébbel együtt. De az a románia szövetségese volt izraelnek is. Egyéb hasonlóságok a többitől eltérő politikai rendszer, a nemzeti szuvereintás fontosságának a hangoztatása is és a szabadságharc.
Az általános szabály az lehet, hogy minden nagyobb birodalom jellegű tömb perifériáján keletkezik egy ilyen.
Kína hamarosan megelőzi az USA-t a technológiában:
Peking megcsinálta magának
A kínai kormány a világ harmadik legnagyobb, egységes műholdflottájának a tulajdonosa. Peking minden tiltó és szankciós rendelkezés ellenére fejlesztette odáig a technológiáját, hogy immár 369 műholdat keringtet a saját céljai elérése érdekében – nem kell feltétlenül rögtön rosszra gondolni, a világ legprecízebb GPS-rendszerét például Kína üzemelteti, ennek pedig nemcsak a hadsereg veszi igen nagy hasznát, hanem a békés polgárok is.