Sziasztok. Lenne egy kérdésem. A Budapest-Barcelona járat milyen útvonalon megy (milyen városokat érint)? Van olyan aki tudja? Mondjuk dispaw, vagy más?
ahham.Mindenesetre akkor is nagyot néztem:)
A visszaút viszont jó lesz: BCN-NCL-BUD az Easyvel:))
És ez a 3 repjegy összesen 35e ft/fő volt,amiből a Wizz 12e.
Két egyirányú BUD-STO jegyet vettem szept végére és nov végére svédországban tanuló barátomnak, a két jegy összesen cakk um pakk :) volt 19785 Ft. A novemberi az 7300 valamennyi volt, ott ugye már él a 260 Ftos jegyár.
De nem csak a Wizzair ilyen: a Skyeurope-nak sem erőssége az ügyfélszolgálat. A gépük fedélzetén felejtettem a fényképezőgépem akksiját, e-mailben érdeklődtem, hogy megtalálták-e. Azóta is csak válaszolnak...
Igen, mielőtt utaztam volna velem is segítőkészek voltak (nem is csodálom, sok utasuk nincs Róma - Bp között -> 30-an voltunk a gépen!). De a megsérült utazótáskám ügyében már sunyítás van!
Jaja,gyorsan megy.Vmelyik nap foglaltam magamnak,és haveromnak BUD-GRO útra jegyet.Az illeték 5800ft körül volt.4 nappal később kiderült,hogy jön még 1 haver,és neki is én foglaltam.Akkor az illeték már 6100ft körül volt. Ez miért van? A TAX az nem egy fix ár???
Azt én is sejtettem, de azt nem tudni miért van ezzel a véleménnyel!!Pl:én már sokszor beszéltem az ügyfélszolgálattal, mjint szállás, mint reptérinfó ügyben, és nagyon segítőkészek voltak minden alakalomnál...
Szerencsésen megérkeztünk tegnap a Wizzair-rel Párizsból. Egykét megjegyzés:
1. Beauvais-ban direkt számoltam a Wiz Air géppel érkezőket: 29 utast hozott a 180 férőhelyes Airbus 320-as. Vissza Budapestre kb. 45-en indultunk. A helykihasználás tehát vészesen alacsony. Nem mondom, hogy ebből lehet általánosítani a Wizz Air jövőjére, de elgondolkoztató, hogy már most a 3-4 hónap múlva esedékes indulások előre beszedett reptéri illetékeiből akarják finanszírozni magukat.
2. A 12.00-ás Wizz Air induláshoz minimum háromnegyed 9-re kell a Port de Maillot-hoz érni a buszhoz. Ez azt jelenti, hogy - ki honnan indul - , de kb. fél 8- 8 körül érdemes elindulni a szállásról. Ez nagyon rossz a skyEurope Orly-s indulásához képest, ahova elég két órával előtte is elindulni.
3. A Beauvais reptérről egykét fotó:
Indulási oldal: Beauvais Gate I:
Mindamellett legalább légkondicionált, szemben Ferihegy I-el, ahonnan a SkyEurope indul, ott megfőttünk két perc alatt.
4. A Wizz Air gépén a reptéri árak 70%-án lehet üdítőt venni. (2,70€ kontra 2€.) Persze ez is a bolti ár kétszerese.
Szerintem minden járatot ritkítanak és más menetrend szerint indítanak szeptember 14 után. A bp-i indulási időpont az maradt pl. az athéni járatnál, de a visszafele, 3 héttel később a de. 9:30 helyett du 14:30 lett. Mindíg csak ennyi legyen a legnagyobb baj, meg aztán biztos megvan az oka.
Londonba mentünk a Wizz Air -rel, odafele minden rendben volt, hazafele késtünk kicsit, meg útitársaim egyik böröndjének letörtek a kerekei, reklamáltunk (ügyintézésről majd beszámolok, ha a végére értünk), így hajnal egy körül már az Airport buszosok nem akartak hazavinni minket, de végül az előre váltott retúrjegy és némi hiszti segített...
a repülő tiszta volt, a személyzet kedves, a repülés sima, oda-vissza, illetékekkel 20.000 forint volt fejenként
Igen érdekel, kivéve ha csak abból áll ami a wizz honlapján is fenn van!(http://wizzair.com/hu/aboutus_gallery1.shtml) itt az utolsó előtti kép!!Egyébként az letölthető, ha jól emlékszem akkor 4 képből áll!!
Sziasztok! én vasárnap jöttem haza a wizz 202es járatával london lutonról! a lutoni reptér egy kalap sz*r! a c/i-esek olyan lassúak, hogy az már idegesítő! a gép 0755kor indult, de mi csak 0740kor tudtunk becsekkolni és még utánunk is jöttek sokan! egyszerre asszem 4 vagy 5 gép utasait vizsgálták a biztonsági őrök 2 detektorral!!!! az annyi mint min.500-600ember!!!!! na nagynehezen beszálltunk a gépbe kb.0815kor!!!!!!! amikor még vártunk a többi utasra! a sztyuvikkedvesek voltak bár a fősztyuvi nem engedett be a pilcsifülkébe leszállás után sem! na térjünk vissza lutonra... a gépbe olyan erősen dobálták be a csomagokat, hogy simán lehetett érezni a fedélzeten is (el is szakadt a bőröndünk... ferihegyen vetettünk fel jegyzőkönyvet) de ez még nem minden!!! kb. 0835körül bemondta a kapitány (Rucz Ferenc), hogy nem eggyezik a feladott és a gépbe beadott csomagok szuáma és súlya szval bagagge checket kell végrehajtani ami abból áll hogy az összes utasnak le kell szállnia a fedélzetről és azonosítania a csomagját!(felvettem mindent szalagra, ha érdekel valakit elküldöm neki mailban) a leszállásra kellet várnunk mert ki kellett pakolni a gépből újra a csomagokat... amikor kipakolták akkor megtalálták a plussz csomagot (egy román szatyrot) asszem bombára gyanakodtak:D na mindegy végül megjött az összes utas is és kb. 160an voltunk!!!!!!!! na 1,5-2órás késéssel felszálltunk... nagyon szépen szálltunk fel szinte megsem éreztem és kb 1órán át nem is volt semmi de aztán kb a német-cseh légtérnél jött egykis turbu.lencia és onnantól kezdve végig bekapcsolva maradt a seat belts on lámpa.. vettem a gépen egy muffint egy kávét egy colát egy chipset kb.5fontért... megvan a menülap ha érdekel valakit felrakom a beszállókártyával együtt (lefényképeztem:) leszállás 31Lre volt és a fkszárnyakat már nagyon a végén engedte ki 40re kb.200méteren!!!!! sima landolás után várakoztattak minket a taxiwayen majd beálltunk a 31es csáphoz, és vártunk a csomagokra 25percet... ja és 1207kor landoltunk szval kurva gyorsan jöhettünk... FL39000on jöttünk:) na ennyi! összegezve wizz nagyon ok! kényelmes gép aranyos sztyuvik stb. de luton egy kalap fos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4
Azt elfelejtettem, hogy a 180 fős gépen 32 utas volt!
Amit viszont örvendetesnek találtam, hogy volt férfi utaskisérő is. Sajnos nem volt annyira attraktív, mint az elbűvölő mosolyú pilótánk, de mégis csak férfi :))
Szombaton jöttem haza a wizzair Róma-Bp. járatával.
A menetrend szerint 16:40-kor indult volna a gép, 16:30-kor már beszálltunk. Nagy volt a hőség, az utaskisérők mondták, hogy a légkondi a hajtóművek bekapcsolásáig nem működnek. 16:45-kor az egyik pilota tájékoztatott, hogy a földi irányítórendszerben cserélnek valamit, kis türelmünket kérik. kb. 17:00-kor végül elindultunk. Az ut negyede után ismét kigyulladt az övek becsatolására felhívó lámpa és a leszállásig égve is maradt, de szerencsére komolyabb dobálás, rázkódás nem volt.
Ferihegyen meglehetősen keményen szálltunk le. Miután a gép leparkolt az ajtók még percekig nem nyíltak ki, az utaskisérő mondta, hogy valami földi áram nincs még meg. :) Ekkor viszont már meglehetett fagyni a légkonditól...
A pogyásszom megsérült, vettünk fel erről jegyzőkönyvet, írtam a wizz-nek, de még nem válaszoltak. Valakinek van ilyen téren tapasztalata?
A párizsi járat indulását szept 15-öt követően áttették ugyan - szép csendben - 5 órával késöbbre, de a Beauvais reptér honlapján a csatlakozó shuttle buszok menetrendje továbbra sem változott. :-( ?
Gondolom addig még korrigálják, de hát nem kapkodósak arrafelé sem..
Más:Mit szóltok a british airways ferihegyi kényszerleszállásra???Én láttam élőben!! Röviden megpróbálom elmesélni amit láttam...
Épp az utcánkban sétáltam, mire nagy fülsiketítő zajra lettem figylmes...És mi után én képes vagyok 40 percet várni egy rohadt gépre, csak azért hogy lássam(ez most főkén a wizz gépekkel fordul elő(eleinte a sky europe, meg tudjátok az ilyen nem mindennapi gépeknél))Na és akkoor mikor már tisztázódott bennem hogy ez egy repcsi zaja elkezdtem futni(mert épp takarásban volt az ég egy fátol)hogty lássam az eget én baromi alacsonyan megláttam ezt a gépet amit U irányban fordul ferihegynek... Nem volt szép dolog, elég félelmetes volt..:)) de túl élték(én is):))