Keresés

Részletes keresés

Runneburg Creative Commons License 2004.08.08 0 0 390

Dehát nem napi hét járatuk van. Még nem volt időm pontosan utánanézni, de vegyük, hogy átlagban 4 járat indul Bp-ről ugyanennyi Katowicéből. Ez napi nyolc + vissza is nyolc, azaz 16. *7=112 *11= 1232 *180=221760. 100000/221760 kb 45%.

 

Ez most csak egy hirtelen nagyon durva számítás.

Előzmény: hutlen (389)
hutlen Creative Commons License 2004.08.08 0 0 389

Ez azert eleg erdekes..... :)))

11 het alatt 100.000 utast?

Ez azt jelentene hogy naponta 7 jaratot kellett (volna) uzemeltetniuk 100%-os load factor-ral.

En 100%-os load-rol meg nem hallottam Wizzair kapcsan, de lehet hogy nem vagyok kellokeppen tajekozott.... :)

Egy kicsit vulgaris kerdes:

Kit neznek hulyenek???

 

Előzmény: Runneburg (377)
Runneburg Creative Commons License 2004.08.07 0 0 388
Megpróbálom menetrend és az elért utasszám alapján kiszámolni. Egy darabig el fog tartani, mert sok időm nincsen.
Előzmény: pbence2345 (379)
sanya122 Creative Commons License 2004.08.07 0 0 387

aug26.án 05:50kor megyek athénba szept.2án 09:25kor vissza.(WIzz251 és 252es járat)

mivel még nem repültem wizzairrel mondjátok el mire számítsak.

Ferihegy2re hogy érek ki, mikorra menjek ki indulás előtt, athénban milyen a reptér? meg ilyen nyalánkságokat. előre is megköszönném ha vki részletesen leírná!

Goendoer Tapir Creative Commons License 2004.08.06 0 0 386
ismerős megjött Athénból a WizzAir-rel, nem zuhant le, nem késett, és teljesen normális volt a gép és a személyzet is. igazából nem is számítottam másra. hogy tönkremennek-e azt meg csak a jóisten és a főkönyvelőjük tudja megmondani, egyelőre mindkettő hallgat.
panka Creative Commons License 2004.08.06 0 0 385

azért ne bármi oknál fogva

 

másnál fogva, úgyhogy reszkessen!!!! :)

Előzmény: szalapala (384)
szalapala Creative Commons License 2004.08.06 0 0 384

Elővehet, de azért ne bármi oknál fogva.

Csak jól körülhatárolható együttállásokat fogadok el biztosítási eseményként, az nem fog érni, hogy magának kimerült az eleme az ébresztőórájában, ezért lekéste a gépmadarat.

Előzmény: panka (383)
panka Creative Commons License 2004.08.06 0 0 383

maraggyonmá, vészmadár, minden topikba bekárog!

 

ha bármi oknál fogva nem jön össze az út, magát fogom elővenni!!!

Előzmény: szalapala (382)
szalapala Creative Commons License 2004.08.06 0 0 382

Arról nem is beszélve, hogy eddig csak pénzt adtak ki, utazni meg majd csak fognak, ha fognak egyáltalán:-))

(Delivery risk:-)

Előzmény: panka (380)
szalapala Creative Commons License 2004.08.06 0 0 381

Most mit irigykedik a barátnőjére?

Lett volna maga szemfülesebb:-))

Előzmény: panka (380)
panka Creative Commons License 2004.08.06 0 0 380

válasz erre a vizz airtől: a barátnőm jól járt.

 

aranyos, nem?

Előzmény: panka (348)
pbence2345 Creative Commons License 2004.08.05 0 0 379
A load factorra en is kivancsi lennek, de sztem nem teszik kozze...:((
Előzmény: Utas2 (378)
Utas2 Creative Commons License 2004.08.05 0 0 378

Load factor ???

 

Egyébként a Ryanair júliusi üzemelési statisztikája szerint a járatok 91,5%-a menetrend szerint indult és érkezett. Ugyanez az easyJet esetén 80%.

A SkyEurope nem tett közzé hasonló adatokat.

Előzmény: Runneburg (377)
Runneburg Creative Commons License 2004.08.05 0 0 377
"A Wizz Air, Európa új diszkont légitársasága, a mai napig százezer utast szállított járatain. Ezt az eredményt a légitársaság csupán 11 hét üzemelés alatt érte el. A Wizz Air május 19-én indította útjára első repülőgépét Katowicéből, június 24-én pedig üzembe állt a második is Budapestről. Ma 4 Airbus A320-as repülőgép teszi ki a cég flottáját.

„Lendületesen indultunk az üzemelés első időszakában, hogy lépéselőnybe kerüljünk versenytársainkkal szemben. A légitársaság még nincs egy éves és máris 4 Airbus A320-as repülőgépünk üzemel, amelyekből az első alig két és fél hónapja állt flottába. Százezer utas ilyen rövid idő alatt figyelemre méltó eredmény, főleg, hogy az egész légitársaságot laz alapokról kellett felépíteni.” – mondta Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója.

Júliusban a Wizz Air közel 60 ezer utast szállított, melyből 25 ezren a légitársaság budapesti bázisára érkeztek vagy onnan indultak. Az utasszám alapján mind Magyarországon, mind Lengyelországban a Wizz Air már most a harmadik – negyedik helyen áll a légitársaságok rangsorában.

“Biztosan haladunk afelé, hogy még az év vége előtt Közép-Kelet Európa legnagyobb diszkont légitáraságává váljunk. Fontos számunkra, hogy az esetek túlnyomó többségében, a legalacsonyabb árat és összességében a legkedvezőbb ajánlatot mi adjuk. A Wizz Air széles útvonalhálózata, ütőképes menetrendje és alacsony árai csábító ajánlatot jelentenek az Európában utazni vágyóknak. Magas üzemelési normák, új Airbus A320 flotta, kifogástalan karbantartási program és a repülőtéri hatékonyság mind hozzájárult a 89%-os üzemelési pontosság eléréséhez, ami a a legjobbak között van.” – tette hozzá Váradi.

A téli menetrendben a Wizz Air a teljes hálózatán 37%-kal növeli járatainak számát és 7 új célállomást ajánl majd utasainak. Szeptember 15-én már 6 Wizz Air színekben pompázó repülőgép repül majd a légitársaság 21 útvonalán.

A Wizz Air százezredik utasa Szúnyog Tünde ovódapedagógus. “Tartok egy kicsit a repüléstől, ezért nehezen szántam rá magam erre a párizsi útra. – mesélte Tünde. “Ekkora meglepetésre meg végképp nem számítottam. Én ilyenről eddig csak olvastam.” - tette hozzá boldogan. Nyereménye két fő számára egy hosszú hétvége 4 csillagos szállodában Barcelonában, ahova a Wizz Air repíti el."
frommelbaby Creative Commons License 2004.08.05 0 0 376

Sziasztok,

Gondoltam, értesítelek benneteket, hogy a Szigeten Wizzair repülőjegyeket lehet nyerni! Ki kell tölteni egy beszállókártyát, majd átmenni egy kapun (átcipelni egy nagy Wizzair bőröndöt), és ha a kapu jelez, akkor nyertél! Igaz, én több, mint 2 órát töltöttem a közelben, és ez alatt senki nem nyert, pediog legalább 100-an átmentek a kapun...

vince Creative Commons License 2004.08.05 0 0 375
Eddig (kb 20 repülés =10 út) mindig kedvesek voltak velem.   :-)))
Előzmény: Törölt nick (374)
Törölt nick Creative Commons License 2004.08.05 0 0 374
Kedves? :D Milyen megtisztelő, köszöntem szépen! :)
Előzmény: vince (372)
Calver_ Creative Commons License 2004.08.05 0 0 373
raileurope.

ket szemelynek odavissza ha elore foglalsz meguszod olyan 200 eurobol odavissza (parizs-london)
Előzmény: dzsoszer3 (359)
vince Creative Commons License 2004.08.05 0 0 372
c/in = check in.  Az a kedves hölgy / úr, aki leméri a bőröndödet, elkéri a jegyed, és ülésszámot foglal, elkészíti a beszálló kártyádat, aztán megmondja melyik kapu hány óra.
Előzmény: Parkolóúr (365)
Macsek-007 Creative Commons License 2004.08.05 0 0 371
Lehet, hogy csak lassúak! Nekem is csak egy hét múlva reagáltak az első e-mailemre! Miután viszont a jegyzőkönyvet és a poggyászcímkét beszkenneltem és elküldtem órákon belül válaszoltak, hogy a kárigényemet elismerik.
Előzmény: Parkolóúr (367)
Törölt nick Creative Commons License 2004.08.04 0 0 370
Ajjaj.
Előzmény: Parkolóúr (365)
Törölt nick Creative Commons License 2004.08.04 0 0 369
Aha értem. Hát végül is nem várhatod el ezek után senkitől sem, hogy majd azt mondja "Igen, hjaj de igazad van ám!". Tekintve, hogy semmi konkrétumot nem írtál le. Csomagkár? Késés? Lezuhant a gép?

Ezek az ÖSSZES légitársaságnál BÁRMIKOR előfordulhatnak. Sajnos.
Előzmény: Parkolóúr (367)
Runneburg Creative Commons License 2004.08.04 0 0 368

Mégiscsak visszajöttél :))) Szóval tényleg nem értem, miért nem akarod megosztani, hogy mi baj történt, mi is tanulhatnánk talán akkor az esetből. Így csak az a kép alakult ki, hogy az egész sz*rrágás (bocsi a kifejezésért).

 

És leszögezném, hogy nem vagyok Wizz-es. Mielőtt még ez előjönne.

Előzmény: Parkolóúr (367)
Parkolóúr Creative Commons License 2004.08.04 0 0 367

Webberke,

 

Miután segíteni nem áll módodban, a részletek nem érdekesek. A lényeg, hogy a Wizzair nagyívben tojik az ügyfeleire, akik az utazás során kapott "sebeiket nyalogatják". Válaszra sem méltatnak. Ez a Malévnál legalábbis nem jellemző.  

 

Szóval elvárom, hogy ha kárt okoztak, akkor azért álljanak helyt, de minimum válaszoljanak.  A Wizzair nem teszi meg, ezért minimum a Voice of customer magyarhangjaként publikussá teszem, ezzel néhány utast "megmentek tőlük. "

 

Tehát a Wizzairnek egy utas addig fontos, amíg fizetett. Utána már úgy gondolják el lehet felejteni.  A jelenlegi versenyben a siker, vagy bukás már akár ilyen apróságokon múlhat, nem úgy mint a "régi szép időkben", mondjuk 20 évvel ezelőtt.

 

 

Előzmény: Törölt nick (364)
Utas2 Creative Commons License 2004.08.04 0 0 366

Megsértődni a legkönnyebb...

 

Sajnálom.

Előzmény: Parkolóúr (365)
Parkolóúr Creative Commons License 2004.08.04 0 0 365

Utas2,

 

Az a - véleményed szerint - evidens tény, hogy webberke a magasságos Malév c/in -ben dolgozik valóban elkerülte figyelmemet.

 

Bocsánatot kérek, hogy nem ismerem kívülről a topic minden tartalmát és a hozzászólók szakmai önéletajzában is hiányosságaim vannak.

 

Ezek után már remegve vallom be, de töredelmesen, hogy halvány lila dunsztom sincs mi az a "c/in ", de őszintén mondom, akkor is boldogan fürdőzöm napfényes hétköznapjaim tudatlanságtól posványos fertőjében, ha ez soha nem is jut el az agyamig. 

 

Őszinte tisztelettel

 

(mostmárcsak)  Parkolóőr

 

Ezennel a topicot elhagyom, hogy ne zavarjam figyelmetlenseggemmel a fellegekben szárnyaló szakmai társalgást.  

Előzmény: Utas2 (363)
Törölt nick Creative Commons License 2004.08.04 0 0 364
Jó, ez nem biztos, hogy evidencia, de szerintem parkolóúrnak egyetlen problémája van: izomból nyilatkozik. Remélem, hogy tévedek. Ezért kéne megtudni , hogy mi a panasz oka, még mindig.

Mert ha egy járatkésés , akkor nem értem, mi a baj.
Ha a csomag eltünik, rongálódik, szintén nem értem.
HA mondjuk csak a WCn kapott helyet, na az már probléma :)
Előzmény: Utas2 (363)
Utas2 Creative Commons License 2004.08.04 0 0 363

Ha csak egy picit visszakeresel, akkor láthatod, hogy webberke a Malév c/in-ben dolgozik.

 

Néha egyébként az az érzésem, hogy többeknek nem ártana visszaolvasgatni a topicokban, ezáltal megtisztelni a többieket azzal, hogy "evidens" dolgok nem jönnek elő újra és újra.

 

Bocs.

Előzmény: Parkolóúr (360)
Törölt nick Creative Commons License 2004.08.03 0 0 362
Rosszul érzed, egyszerűen csak kiváncsi vagyok, hogy mi okozott ekkorra hiányosságot.
Előzmény: Parkolóúr (360)
WSOM Creative Commons License 2004.08.03 0 0 361

Macsek,

 

táskát javíttani pl. lehet a III. kerületben a Raktár utcában a bútorbolt mellett. (Szentendrei útról nyílik az Árpád híd után)

Előzmény: Macsek-007 (350)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!