Dehát nem napi hét járatuk van. Még nem volt időm pontosan utánanézni, de vegyük, hogy átlagban 4 járat indul Bp-ről ugyanennyi Katowicéből. Ez napi nyolc + vissza is nyolc, azaz 16. *7=112 *11= 1232 *180=221760. 100000/221760 kb 45%.
aug26.án 05:50kor megyek athénba szept.2án 09:25kor vissza.(WIzz251 és 252es járat)
mivel még nem repültem wizzairrel mondjátok el mire számítsak.
Ferihegy2re hogy érek ki, mikorra menjek ki indulás előtt, athénban milyen a reptér? meg ilyen nyalánkságokat. előre is megköszönném ha vki részletesen leírná!
ismerős megjött Athénból a WizzAir-rel, nem zuhant le, nem késett, és teljesen normális volt a gép és a személyzet is. igazából nem is számítottam másra. hogy tönkremennek-e azt meg csak a jóisten és a főkönyvelőjük tudja megmondani, egyelőre mindkettő hallgat.
Csak jól körülhatárolható együttállásokat fogadok el biztosítási eseményként, az nem fog érni, hogy magának kimerült az eleme az ébresztőórájában, ezért lekéste a gépmadarat.
"A Wizz Air, Európa új diszkont légitársasága, a mai napig százezer utast szállított járatain. Ezt az eredményt a légitársaság csupán 11 hét üzemelés alatt érte el. A Wizz Air május 19-én indította útjára első repülőgépét Katowicéből, június 24-én pedig üzembe állt a második is Budapestről. Ma 4 Airbus A320-as repülőgép teszi ki a cég flottáját.
Lendületesen indultunk az üzemelés első időszakában, hogy lépéselőnybe kerüljünk versenytársainkkal szemben. A légitársaság még nincs egy éves és máris 4 Airbus A320-as repülőgépünk üzemel, amelyekből az első alig két és fél hónapja állt flottába. Százezer utas ilyen rövid idő alatt figyelemre méltó eredmény, főleg, hogy az egész légitársaságot laz alapokról kellett felépíteni. mondta Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója.
Júliusban a Wizz Air közel 60 ezer utast szállított, melyből 25 ezren a légitársaság budapesti bázisára érkeztek vagy onnan indultak. Az utasszám alapján mind Magyarországon, mind Lengyelországban a Wizz Air már most a harmadik negyedik helyen áll a légitársaságok rangsorában.
Biztosan haladunk afelé, hogy még az év vége előtt Közép-Kelet Európa legnagyobb diszkont légitáraságává váljunk. Fontos számunkra, hogy az esetek túlnyomó többségében, a legalacsonyabb árat és összességében a legkedvezőbb ajánlatot mi adjuk. A Wizz Air széles útvonalhálózata, ütőképes menetrendje és alacsony árai csábító ajánlatot jelentenek az Európában utazni vágyóknak. Magas üzemelési normák, új Airbus A320 flotta, kifogástalan karbantartási program és a repülőtéri hatékonyság mind hozzájárult a 89%-os üzemelési pontosság eléréséhez, ami a a legjobbak között van. tette hozzá Váradi.
A téli menetrendben a Wizz Air a teljes hálózatán 37%-kal növeli járatainak számát és 7 új célállomást ajánl majd utasainak. Szeptember 15-én már 6 Wizz Air színekben pompázó repülőgép repül majd a légitársaság 21 útvonalán.
A Wizz Air százezredik utasa Szúnyog Tünde ovódapedagógus. Tartok egy kicsit a repüléstől, ezért nehezen szántam rá magam erre a párizsi útra. mesélte Tünde. Ekkora meglepetésre meg végképp nem számítottam. Én ilyenről eddig csak olvastam. - tette hozzá boldogan. Nyereménye két fő számára egy hosszú hétvége 4 csillagos szállodában Barcelonában, ahova a Wizz Air repíti el."
Gondoltam, értesítelek benneteket, hogy a Szigeten Wizzair repülőjegyeket lehet nyerni! Ki kell tölteni egy beszállókártyát, majd átmenni egy kapun (átcipelni egy nagy Wizzair bőröndöt), és ha a kapu jelez, akkor nyertél! Igaz, én több, mint 2 órát töltöttem a közelben, és ez alatt senki nem nyert, pediog legalább 100-an átmentek a kapun...
c/in = check in. Az a kedves hölgy / úr, aki leméri a bőröndödet, elkéri a jegyed, és ülésszámot foglal, elkészíti a beszálló kártyádat, aztán megmondja melyik kapu hány óra.
Lehet, hogy csak lassúak! Nekem is csak egy hét múlva reagáltak az első e-mailemre! Miután viszont a jegyzőkönyvet és a poggyászcímkét beszkenneltem és elküldtem órákon belül válaszoltak, hogy a kárigényemet elismerik.
Aha értem. Hát végül is nem várhatod el ezek után senkitől sem, hogy majd azt mondja "Igen, hjaj de igazad van ám!". Tekintve, hogy semmi konkrétumot nem írtál le. Csomagkár? Késés? Lezuhant a gép?
Ezek az ÖSSZES légitársaságnál BÁRMIKOR előfordulhatnak. Sajnos.
Mégiscsak visszajöttél :))) Szóval tényleg nem értem, miért nem akarod megosztani, hogy mi baj történt, mi is tanulhatnánk talán akkor az esetből. Így csak az a kép alakult ki, hogy az egész sz*rrágás (bocsi a kifejezésért).
És leszögezném, hogy nem vagyok Wizz-es. Mielőtt még ez előjönne.
Miután segíteni nem áll módodban, a részletek nem érdekesek. A lényeg, hogy a Wizzair nagyívben tojik az ügyfeleire, akik az utazás során kapott "sebeiket nyalogatják". Válaszra sem méltatnak. Ez a Malévnál legalábbis nem jellemző.
Szóval elvárom, hogy ha kárt okoztak, akkor azért álljanak helyt, de minimum válaszoljanak. A Wizzair nem teszi meg, ezért minimum a Voice of customer magyarhangjaként publikussá teszem, ezzel néhány utast "megmentek tőlük. "
Tehát a Wizzairnek egy utas addig fontos, amíg fizetett. Utána már úgy gondolják el lehet felejteni. A jelenlegi versenyben a siker, vagy bukás már akár ilyen apróságokon múlhat, nem úgy mint a "régi szép időkben", mondjuk 20 évvel ezelőtt.
Az a - véleményed szerint - evidens tény, hogy webberke a magasságos Malév c/in -ben dolgozik valóban elkerülte figyelmemet.
Bocsánatot kérek, hogy nem ismerem kívülről a topic minden tartalmát és a hozzászólók szakmai önéletajzában is hiányosságaim vannak.
Ezek után már remegve vallom be, de töredelmesen, hogy halvány lila dunsztom sincs mi az a "c/in ", de őszintén mondom, akkor is boldogan fürdőzöm napfényes hétköznapjaim tudatlanságtól posványos fertőjében, ha ez soha nem is jut el az agyamig.
Őszinte tisztelettel
(mostmárcsak) Parkolóőr
Ezennel a topicot elhagyom, hogy ne zavarjam figyelmetlenseggemmel a fellegekben szárnyaló szakmai társalgást.
Jó, ez nem biztos, hogy evidencia, de szerintem parkolóúrnak egyetlen problémája van: izomból nyilatkozik. Remélem, hogy tévedek. Ezért kéne megtudni , hogy mi a panasz oka, még mindig.
Mert ha egy járatkésés , akkor nem értem, mi a baj.
Ha a csomag eltünik, rongálódik, szintén nem értem.
HA mondjuk csak a WCn kapott helyet, na az már probléma :)
Ha csak egy picit visszakeresel, akkor láthatod, hogy webberke a Malév c/in-ben dolgozik.
Néha egyébként az az érzésem, hogy többeknek nem ártana visszaolvasgatni a topicokban, ezáltal megtisztelni a többieket azzal, hogy "evidens" dolgok nem jönnek elő újra és újra.