Ismét jó móka volt! A csillagos banda nevében is köszönet a szervezőknek mindenért, különösen a jó útvonalért, a különteremért ;), meg a jó időért! Már csak azt kell kiderítenünk, hogy intézték el, hogy ne legyen csillagos a "dobogón"... ;D
Holnap és pénteken is elvileg és többé kevésbé itthon. Most hétvége nem jó. Jövő hét még messze. Adataim publikusak, egyeztessünk. Gyári lakóbusz nem volt, de több kinti lakófelépítmény gyártó használta előszeretettel a típust. Fél milka azért nem tűnik kevésnek érte, tekintve, hogy ezért nem hemzsegnek az érdeklődők...
500 forintot mondott elsőre. Ez a laprugó meglep, hogy hiánycikk. Viszont a tiédet örömmel megnézném, ha találunk egy megfelelő időpontot. Volt ebből gyári jellegű lakóbusz?
Tudni kellene mennyi az annyi. Van belevaló manuális váltóm, igaz csak négy gangos. Meg a hozzávaló pedálállvány kuplunggal együtt ha kell. A laprugó nem lesz egyszerű, elég hamar elvitték tőlem amikor bontottam. Ha élőben akarsz látni egy épülőfélben lévőt akkor szívesen látlak. Egyébként ez a legrövidebb verzió, 2950 tengelytávú. Én is ilyet faragok. De van belőle 3500 és 4200 is, igaz azok már inkább C jogsival működnek. Van nekem egy másik ami donorautó, ha építeni akarsz akkor elgondolkodtató lehet az is. 3,8 direktspricnis 4 hengeres diesel 2200 a max fordulat, nyomatétkcsúcs 1800-on van. Szerinted élettartam? :-)
No valami ilyen kéne nekem, mer' én is szeretem. Csak itthon annyira ritka, hogy örülni kell, ha feltűnik egy, bármilyen állapotban. Pedig ez majdnem ideális lenne, az automata váltótól eltekintve. Állítólag jön-megy-megáll-intézkedik; egy laprugó törött hátul, azt kell cserélni, meg a gázt rendbetenni.
Én személy szerint szeretem, ilyenből építek magamnak lakóautót, csak az Diesel. Csipy kolléga nem szerette ezt a darabot, egykor az övé volt :-) A típusról kérdezhetsz bármit, eléggé kiműveltem magam, meg aztán szét is bontottam 4 darabot, hogy megtanuljam...
Valami három- vagy négyezer pénz volt három éve a vadonatúj lámpatest. Mármint két darab. A tetőkárpit elég sok akkori autóban lóg, például a Saabokban is. Én még nem hallottam olyat, aki szépen megcsinálta volna, de ha találsz, akkor megoszthatnád velünk is. De tudod mit? Ne bajlódj azzal az elavult ronccsal, inkább add el nekem olcsóért! Mostanában mintha kihaltak volna ezek a Classicok, alig találni belőlük eladó példányt.
Két kérdésem lenne, remélem nem baj, hogy zaklatom a Fórum olvasóit:
1.) Egy 1992-es Range Rover Classic tulaja vagyok, de nagyon gyengének vélem a világítását. Mi a vélemény a Tungsram Megalight-ról? Van jobb esetleg?
2.) A Rangie-nek lejövőben a tetőkárpitja, hasonló módon, mint a 7-es VOLVOk-nak szokott. Nem tudtok egy nagyon megbízható kárpitost, aki elviseli a Range csapnivaló minőségét és rendesen megcsinálja a tetőkárpitot olyan ragasztási technológiával, ami sok évig kitart, bírja a meleget és nem töri el a patentokat, és van ehhez türelme?