Szolg. közl. én is: Képző- és művész ismerősöm keres BMW logós bármit, amit kortárs műalkotásába/ra/mellé/köré applikálhat. E28-as hátsó szélvédőnél kisebb és beazonosíthatóbban BMW származású bármi érdekes lehet. De igen. További részletek mailben: nikkemkukacz irányjelzőponthu.
Akkor minden pótféklámpát tiltottak, úgy emlékszem. Európában terjedt, támogatták, nálunk persze tiltották, de biztos, hogy azért, mert dupla volt? Van erről valami írás, hogy tilos a dupla? Kerestem jogszabályt, törvényt, akármit, de nem nagyon találtam.
anno emlékszem, hogy a nyolcvanas évek közepén elég sok autóba bekerült ilyesmi kiegészítő féklámpa. a láthatósággal nincs is semmi baj, látszik, hogy fékez a júzer, az tény. de arra is emlékszem, hogy amilyen lendülettel leterjedt, műszaki vizsgák alkalmával ugyanilyen viharos gyorsasággal szerelték is ki ezeket a cuccokat. aztán vizsga után nem is kerültek már vissza...
Az odáig ok, hogy igyekezni kell a középvonalba rakni, de van amelyiken kettő van. Ez mondjuk azon nem változtat, hogy az enyémet nem szabad használni.
Valamelyik kisteherautón van olyan, amelyik az egyik oldali ajtó ablakában van függőlegesen. Olyan nincs, ahol mindkét ajtó belső felén van? Talán mint ha láttam volna ilyet. Vagy rosszul emlékszem?
Várunk benneteket szombaton immár a Harmadik Tököli Volks&Roll Népautós bulira! 2009. május 30-án A Tököli (volt szovjet) Reptér betonjára
Rendezvényünkre minden olyan autót várunk, amelyek legalább 25 évesek, vagy ha ennél fiatalabbak, akkor olyan típusúak, amelyet legalább 20 éven keresztül lényeges változtatások nélkül gyártottak. Persze akkor sem érdemes otthon maradnod, ha népautód éppen nem menetkész. Szeretettel várjuk az érdeklődőket, márkabarátokat is.
A 3. Tököli Volks&Roll fesztivál előzetes programja: Szombat 8:00 Kapunyitás 9:50 Megnyitó 10:00 Vezetéstechnikai tréning (jelentkezés a honlapon) 12:30 Ügyességi vetélkedők a színpad előtt 14:00 Ügyességi szlalomverseny speciálisan felkészített Bogárral, csúszófóliával 15:00 Gyorsulási verseny több kategóriában 19:30 Eredményhirdetés, tombola 20:00 Koncertek 22:00 Bulizárás, kötetlen beszélgetések hajnalig Vasárnap: 8:30 Ébredés, a találkozó befejezése
Az ingyenes vezetéstechnikai tréningre - a korlátozott létszám miatt - előzetes jelentkezés szükséges honlapunkon. Az ügyességi szlalomverseny nyertese egy díjmentes sétarepülésen vehet részt 17 órától, mely keretében fentről is megcsodálhatja a gyorsulási verseny futamait, majd maga is kocsiba pattanhat. A tombolán többek között kisorsolásra kerül egy 25e Ft értékű komplett vezetéstechnika tréning, valamint egy GPS navigációs rendszer. A találkozó helyszínén mobil fékpad gondoskodik a kedvencek teljesítményméréséről, illetve futómű és fék állapotának felméréséről. A mérés díja 3,5eFt+ÁFA. A találkozó délutánján lehetőség van 3eFt/fő áron részt venni egy kb 10 perc időtartamű sétarepülésen (3fő/repülés). A találkozó helyszíne és a kifutópálya között kisbusz szállítja a résztvevőket.
Hozd a családod! A rendezvény határozottan családbarát, ne hagyd otthon a gyerekeket, párodat sem! A találkozó időtartama alatt lehetőséget biztosítunk gyermekeknek játszóházra (fedett, összkomfortos épületben). A részvétel 14 éves kor alatt ingyenes.
Buli és szállás: A részvételi díj (2000 Ft a sofőröknek, 1000 Ft az utasoknak) magában foglalja a kintalvás lehetőségét is sátorban, sőt az estét egy fergeteges Rock & Roll Party-val kívánjuk megkoronázni.
Várunk szeretettel!
írhattok nekünk a tokol@bogarhatu.hu-ra információk és előjegyzés honlapunkon: http://tokol.bogarhatu.hu/
2 éve, mivel éppen nem volt olyan autóm, amivel nyugodtan (a száraz növényzet meggyulladásának veszélye nélkül) mertem volna átkelni a parkolóból egérutat jelentő tartlón, 1 literes wagyonőrrel mentem a brno gp-re. 4 személlyel, visszafelé a teljes terhelést meghaladó, kereskedelmi mennyiségű sörrel megpakolva! Érdekes élmény volt, de a végül is nem tartottam fel a forgalmat.
Mint ex-Wartburgos: első autónk Wartburg volt, apám tesójáéknak szintén, nagypapa tesójának szintén, osztálytársak szülei között szintén volt Wartburgos. Szóval élményekből nem volt hiány, meg történetekből... Apámék a kétütemű, 1979-es barna Wartyogóval megjárták Lengyelországot. Megszakító legyen, trafó legyen, ékszíj legyen ezt mondták, más nem kell hozzá. Mindíg szoktam mondani, hogy elpuhultunk rendesen. Egy klíma nélküli autóban mi már neki sem indulnánk még a Balatonnak sem, akkoriban meg neki mentek európának Ladáva, Skodával!
Szerintem nem sok ember van aki nekivágna az ezeregyes vagyonőrpozitívval Bécsnek és feltenne rá egy komplett hűtőládát majd hazaveretne Shalomtól az M1-en! :)) (Télleg, a következő Yetro-n nem lesz valami ilyesmi feladat? :D :D)
Az első Yetrón nagyon jól viselkedett a sárga 353 is, eztuán még 2-3 alkalommal Mátráztunk vele. Két személy + kevés csomag nem fogja le az amúgy (manapság) igen kevés lóerőt, egyedül lefelé a fékkel kell okosan bánni. Ugyan most is van egy 353-asom, de forgalomból kivont, rom állapotú szegényke. Lesz még rendbe rakott kockám, na akkor biztosan nem menekül meg a Yetro csapat tőlünk.
Erről szólt a versünk két sora, sajnálom, hogy nem alakult jól a kerékcsere utólag.
Ilyen mókust meg csak 4 hengeres benzines autóval lehet fotózni, mert nem vette észre, hogy közeledek, és megálltam elsőbbséget adni a mókusnak, aki az út közepén lévő repedésből kajált valamit. Aztán jöttek a motorosok, megelőztek, és elijesztették.