hagyjad. ha szóltok előre, hogy ne is próbálkozzunk, mert nem érdemes, akkor nem szarakodunk azzal, hogy végigmenjünk még az értelmes idő határán (az ugye megvan, hogy tökutolsóként rajtolva, két órás technikai brainstorming után messze nem mi értünk be utolsónak), hanem hagyjuk az egészet aztán kényelmesen legurulunk füredre. aztán meg olvasd el az általatok közzétett kiírást.
Még egyszer megkérdezem, szerinted az E34 a 80-as évek autója? Én a 164-est sem tartom Youngtimernek, pedig az korábbi és formailag inkább lehetne az és kisebb példányszámban is készült. Ahogy nem értékeltük a versenyben anno Szilvi 323F-jét sem, és a 155-tel az Alfás csapatot sem a GTV helyett.
"Ha egy modell ennél idősebb, vagy ellenkező esetben jellemzően a '80-as évek modellje, de a gyártását a '90-es évek elején még folytatták, az nem kizáró ok."
http://www.freeweb.hu/yetro/Yetro_Alt_Infok.pdf
tavaly tavasszal ennek szellemében eredményhirdetés után közölte a fastcar vigyorogva, hogy de hát a tiétek fiatalabb volt, ezért nem vettük bele az értékelésbe. pluszba még volt egy-két olyan pillanat, ami miatt nem szívesen idézem fel azt a túrát. azóta konkrétan leszarom, hogy hányadikak leszünk. mondjuk az pl idén volt vicces, hogy az ákosék autója állandóan forralta a vizet, mindig mi szedtük össze, kértek korrekciót aztán akkora nullát írtak a korrekcióba, mint a ház. így utolsó előttiek lettek, egyébként meg 8-10 hely környékén lettek volna. nem mintha lényeges lenne, csak hát azért mégis.
Na, a xopás megvan, itt áll a kapuban, miután fél órát szereltem Tata mellett az 1-esen. De úgy tekintem, mint edzést egy jó kis yetro túrára, már ha befogadjátok. '94-es, de 89-ben kezdék árulni. No, belefér? És innentől kezdve nem lehet kifogásom, mert működik (nagyjából), és dízel. Tehát mennem kell vele, ha lehet.
Na, a xopás megvan, itt áll a kapuban, miután fél órát szereltem Tata mellett az 1-esen. De úgy tekintem, mint edzést egy jó kis yetro túrára, már ha befogadjátok. '94-es, de 89-ben kezdék árulni. No, belefér? És innentől kezdve nem lehet kifogásom, mert működik (nagyjából), és dízel. Tehát mennem kell vele, ha lehet.
Na ja, de ez az állapot böven elegendö ahhoz, hogy bajor kocsi ne nagyon kerüljön a közelébe! :P Beleértve a jelenlegi M3-at, egy pályát ismerö vezénylete alatt. Az angolokról nem is beszélve. A Westfield 1:27,59-et tudott (mert) csak.