Információk és hírek a traffipaxok ellen bevethető eszközökről. A sebességmérés üldözöttjeinek topikja: károsultak és előrelátók, detektorhasználók és forgalmazók - de természetesen a Sasszembrigád tagjainak hozzászólásait is várjuk az utca 'másik' oldaláról!
Persze, de az is csak 2.6mm atmeroju. Az adot meg siman be lehet huzni a fenyszoro burajaba, vagy melle, igy ejszaka kameraval sem latjak meg ha aktiv.
Szia, jó estét nem értem mi itt a gond keretbe 1 fej, nálam nem látszik a kábel eggyáltalán mint a képen látható, sajnos az első kereten gyárilag a lökhárítóban van toldás de a kábel sehol se látszik
A baj hogy a rendszám felett nem lehet elrejteni sehogy ha kell azt a hatalmas fejet, mert elférni elfér, A8-nál is ide tettem két fejet is, de szívás kábelezni, lehet ennél nagyon szívás, de főleg nem rejthető sehogy sem. A prizmába rakás is jó lenne csak elég fekete a fej, szerintem nagyon "kilátszana" Viszont a fekete fényes műanyagban szinte észrevétlen lehetne. Ez már eléggé lent van, középen a vonóhorog takaró meg még lejjebb amit szívesebben fúrnék ki.
Igen én is erre gondoltam, hogy előre az embléma mellé mondjuk a jobb oldalára, de igazából mindegy melyik oldal. Ha megyek esetleg labancékhoz akkor meg perspex takarás fel.
Még ott a hátulja, jó lenne ha nem kéne a csomi ajtóba tenni a rendszám fölé hanem mehetne lentre a fekete fényes műanyagba, az igazi az lenne ha középen a kippattintható részbe kerülne ami a vonóhorog takaró burkolat, és labancéknál meg egyszerűen leszedném a fejet, vagy szintén eltakarnám. Csak nem tudom nincs e túlságosan lent ott a hátsó fej?
A te esetedben én fentre tennék egy alp fejet úgy rejtve ahogy itt van oszt jónapot. Szerintem simán átküldené a Cnc fájlt vagy magát a kész persplex termeket is ha elmondod EU vagy és fizetsz érte. Brutál igényes munka.
Neked nem tunt fel hogy sehol sem vagy a szilikonos beázós szaroddal? Evek ota kinlodsz vele. akinek garancialis gondja van annak nem csinalod meg garanciaba. Fizetni kell erte. Aki eddig toled vette es valahol beszerelte az nyugodt legyel ezutan nem fogja! Es jo lenne ha befejezned mert megint kibaszatlak a forumrol. kicsit ulj le es gondold at! Na szia!
A nagy gyártóknak, akik pl az usa piacán is ott vannak sokkal több a tapasztalatuk, már a darabszám miatt is, de azért is, mert 16-17 éve fejlesztik a cuccukat, már tudják mire kell figyelni, ezt nem tudod pótolni semmivel, a tapasztalatot, hogy hogyan legyen tartós egy fej, ami télen megfagy, nyáron megfő, kapja a sós latyakot, stb. Mind túllépett már a zsugorcsöveken és ilyen kísérleti megoldásokon, hogy vagy jó lesz, vagy nem, jónak kell lennie, ha amerikában eladsz százezer darabot, akkor ha nem jó, beleállsz a földbe.
Hagyd már a hülyeségedet hogy ytong meg tégla. Sajnálom ha nem tűnt fel, hogy a globális piacon az ALP az uralkodó. Igényes munkával lehet rejteni gyönyörűen. Persze ehhez magára és munkájára is igényes kivitelező kell. Az itthoni autók kb 2-3%-a az ami mehet Ausztriába, így hiába kampányolez. A többi 97%-nak jó lesz a valóban használható és működő alp, kyjo, Li, és a többi gyári komolyan fejlesztett termék. Legyen az rejtve telepítve vagy sem. Hozzá teszem, hogy évente 6-8 alkalommal megyek Mo-Montenegro útvonalon, illetve Magyarország-Ausztria-Svájc vonalon és mégy egyszer sem volt gondom vele.