Információk és hírek a traffipaxok ellen bevethető eszközökről. A sebességmérés üldözöttjeinek topikja: károsultak és előrelátók, detektorhasználók és forgalmazók - de természetesen a Sasszembrigád tagjainak hozzászólásait is várjuk az utca 'másik' oldaláról!
Minden prémium autónkon ami a cégben van, 2-2 fej kiyo ap fej van. Tökéletesen véd. Közte nagyobb X6, Sq8, több 7-es BMW, Rolls royce wraith, maybach gls600,… csak hogy a nagyobb méretűeket mondjam. Egyik barátunknak még a viton es az s osztályon is 2-2 van. Eddig nem jött csekk. Nem kell lenézni a kiyot. Egyértemű, hogy minél több fej van egy autón annál biztosabb. Az ésszerűség keretén belül.
2-2 fejjel valoszinuleg nekem se lett volna soha gondom. Mondjuk igy is baromi sok merest kivedett, de hat 100% nem letezik a termeszetben, csak a matematikaban. :)
Felesleges. A kiyo ap 2-2 fejjel bőven jó. Nálunk még a nagy gls600 is 2-2 fejes kiyoval van és csekk nem jött. Pedig repül mindig. Sőt, a héten volt egy kis okosítás és akkor derült ki, hogy csak 1-1 fej működött elől hátul (régebbi eladott céges autóból került át ebbe egy több éves bontott rendszer) és azzal is védte az autót. Nem kell lehúzni a kiyot sem. ;)
Mivel több autóm van/volt így régebben LI volt ami jól is működött.
A egyiken pl kiyo ap van a másikon alp..
De ahogy időutazó irja szerinte hibás setup vagy felszerelés..
A fejek jól vannak felszerelve, jól kilátnak és ellenőrizem teljesen vízmértékkel is hibátlan, a setuphoz meg aztán tényleg nem kell egyetemet végezni..
Viszont a mérés kb 20-30 m volt, és valószínű talált az autó hátulján olyan pontot ami mérhető volt
Nem, a meronek sutott inkabb szembe. Hatso meres volt, ut szelerol mertek es ket savval voltam beljebb, 51 meteres tavolsagban. A lezersugar pont az elso beture celszott a rendszamon, a blokkolo pedig kozvetlen a rendszam felett van elhelyezve kicsit balrabb az elso betutol, par centire. Szoval kb. erthetetlen. A tokeletes bizonyiteka annak, hogy 100% vedelem nincs, neha lehet pechje az embernek. Pedig soha semmilyen blokival es merovel nem mertek meg ezt az egy esetet leszamitva, meg a sajat gyartasuakkal se.
Esetleg napkelte vagy naplemente idején mértek meg? Ha a napot a napellenző sem takarja ki, mert olyan alacsonyan süt, akkor a szenzorok is annyira látnak, mint a sofőr. Gyorsan csak akkor tudsz menni ilyen helyzetben, ha hátulról süt a nap.
Nem, teljesen erthetetlen, hogy hogyan szedtem ossze. Normalis helyen szereltek be, eset utan elmentem masik forumtarshoz tesztelni es merhetetlen volt.