Pont ma írtam egy visszajelzést reklamáló mailt, de akkor úgy veszem, h minden rendben. Más: Ádándon feltételezem, azért nem lehet saját autóval menni, mert a verseny beleszámít a végeredménybe. Ha erröl lemondok? Öszintén szólva nem villanyoz fel egy szakadt e36 és egy tejfölöspohár subaru, de gondolom ez egyéni szociális probléma:)
Szerintem különösebb visszajelzés nem szokott menni - csak ha gond van -, de én ma kaptam Ágitól a listát az eddigi nevezésekröl és befizetésekröl és Ti egész jól álltok, mert a fizetendö és a befizetett összeg fedésben van, rajtszámotok pedig a 19-es leszen.
ciel az ominózus verseny az egyetlen, amelynek az értékelö táblázata megvan az én gépemen, és a 012-es rajtszámú Sz.P.-P.B. duó pontszáma 774 az 1000-böl, aminél 7 rosszabb eredmény született. 1,5 óra idökorrekciót kértek a célba érkezve, így is 40 perc idötúllépésük lett. Földrajz 100%, Történelem 66%, Müvészettörténet 93%, Fizika 0, Környezetismeret 20%, Matek 100%, Magatartás 0, Írás 100%, Gazd.föci 0, Elmaradt töri 0, Biológia 100%, Technika 100%, Rajz 83%, Olvasás 100%.
Szerintem a pontozás elkészült azokra a versenyzökre is, de erre most nem teszem le a nagyesküt, mert az a rész alapvetöen nem az én fealadatom volt eleddig.
Szóval az 540i külsöleg semmiben nem különbözik a többi ráncfelvarrott E34-töl, mint mondjuk a W124-böl az 500E.
E34-böl SZVSZ 1-1,5 millió darab készült, 323F-böl pedig talán ha 2-300e, akárcsak a 164-böl, ami már 87-töl kapható volt, és mint mondtam, azt sem engedjük el versenyen. Az E34 és a 164 is egy limuzin, kevésbé érdekes modell. A szintén 89-töl kapható 8-as (E31) vagy a 75 alapokon nyugvó SZ/RZ pl. minden további nélkül menne, mint ahogy egy 3- vagy 4-ajtós sima 323 pedig ugyanebböl a korból nem.
De még egyszer kérdem. Mind a kettötöknek van szerencsére szép YT-e, miért érdekes még mindig ezen lovagolni?
Nyugi a '89-ben bemutatott XM sem mehet. Pedig az is még egyenesvonalzóval tervezett jószág, meg az enyém is még a régi műszerfalas...
(A baj csak az, hogy megint túlköltekeztem magam, és összeborult a cashflow-m :-(((
fastcar: azt nem lehetne, hogy a túra szakosztály ugyanúgy megkapja a pontokat csak az eredménybe nem számítanak bele? Akkor legalább látni lehetne, hogy mennyi (lenne) az annyi.
Sajnos ez a tél komoly pusztítást végzett a kerekjarati iveken, az orrat pedig az asszony rendezte le. Elso ket felni mas mint a hatso, raadasul meltan nevezhetnek a vilag legrusnyabb felnije dijra is. :)
Tehát egy '89-es Mazda mehet versenykategóriában, de egy '88-tól gyártott E34, rádaásul 540i, ami még csak nem is egy alapmodell, az nem. Ühüm. Tanulunk, figyelünk.
De ugyanazt a "szolgáltatást" fizettétek ki, tehát igenis, kijár a túrázóknak is, hogy lehetőleg mindenhol - ahol az a szervezök hatásköréböl adódik - ugyanazt megkapják. Ráadásul az ellenörzöpontok legénységének nem feladata vizsgálni az adott csapat "jogállását", mint ahogy adott esetben talán nem is értenek hozzá.
De most ezen tényleg nem értem a vitát. Én ugyan a rajtoltatásoknál nem voltam ott, így nem mondhattam Neked személyesen, de mint írtam, és azóta is bárki megkérdez, hogy csak ilyen vagy olyan autóval tud indulni, én egyböl megmondom, hogy az verseny vagy csak túra-kategória. Most is volt jelentkezö E34-gyel, Áginak rögtön vissza is jeleztem, hogy tudjon róla az illetö, illetve volt olyan Alfás, aki meg telefonon hívott, hogy 164, és neki is nyíltan megmondtam, hogy mi a helyzet.
A késöbbi viták elkerülése miatt elmondom azt is, hogy Szabó Szilvi 323F-jét a mostani versenytöl elfogadtuk a verseny-kategóriában.-
figyelj, az egész nem is zavart volna, ha ELŐTTE nem kérdezzük meg, hogy mehet-e? persze, mehet. az, hogy a sabc elbaszta a mutatványt és emiatt következett egy kétórás DIY agyviharzás a felcsúti kukoricatábla szélén, az a mi hülyeségünk, de ha akkor tudjuk, mi a szitu, akkor füredig nem dolgozzuk le a két órás mínuszt úgy, hogy pl a veszprém elkerülőn kettőnegyvenet megyünk, hanem végigkocogunk, a végén bebaszunk oszt hazamegyünk. csak éppen az összes feladatnál, amikor kellett személyzet, MINKET vártak. minket, akik versenyen és értékelésen kívül mentek. namost ha a szervezőbrigád energiát fektet abba(ezt egyébként akkor is és azóta is úgy gondolom, hogy köszönettel tartozunk érte), hogy valamilyen részeredményünk mindenhol legyen, akkor nem igazán értem, hogy ezek után meg az ágiékat és az aliékat is pofán röhögitek, hiszen fölöslegesen aszalódtak a napon. értesz, nem?
Már két évvel korábban a GTV-s csapatnak is így volt, amikor 155-tel indultak. Azért ez mégis csak egy Youngtimer verseny. Szegény Trabantos Szilvinek is a lelkébe gázoltunk, mert Ö a Mazda 323F-et azért vette, hogy egy versenyképesebb jármüvel indulhasson a hegyes-völgyes utakon, merthogy úgy gondolta, hogy az egy különlegesebb modell és 89-es. Na most egy E34-ben aztán még annyi különlegesség sincs. De azóta meg hegyekben állnak nálatok a versenyképes :DD YT-k úgyhogy szerintem kár ezen már rugózni! :P