Sajnos a Tiszán túlra szervezett Gyulakanyarra is elég visszafogott volt a jelentkezés, pedig nekünk az is készen van nagyjából.
Igen, az XM-et hamarabb engedném be a "játszótérre", mint az E34-et. Formailag is különlegesebb.
Egyelöre úgy vagyunk vele, hogy lehet, hogy mindig is a 70-es, 80-as évek autóit fogja igazából takarni a kifejezés, mert a 90-es években (és azóta) tervezett autók - tisztelet a ritka kivételnek - az eldobható müanyagpohár kategóriájába tartoznak
Csak két gondolat (meg egy fél...) -Gondolom a Youngtimer is olyan kategória (kicsit), mint az Oldtimer, ami ugye korhoz kötött. Tehát ami éppen nem fért még bele 5 éve, az mára beleöregedhetett. -(csak hogy a magam malmára hajtsam a vizet, kicsit elfogult vélemény, de akkor is lehet alapja). Szóval a Youngtimer az az autó, ami magában hordozza, hogy később Oldtimer legyen belőle, azaz elég különleges hozzá. Ez mondjuk egy E34-nek sokkal nehezebb mint egy XM-nek, mert míg az előbbiből minden faluban 1-2, ikszemből Hajdú-Biharban konkrétan 3 van... Vagy ha tovább sarkítok, egy 5 éves Morgan Aero8 simán lehet Youngtimer.... -Megafél: Arra nem gondoltatok, hogy átalmerészkedjetek a Tiszán? Kicsit Dunántúl központú a csapat.
Remélem idén elkészül a versenykivitelü GTV és jövöre már azzal tolakodok odakint! Ha az meg Spa megvolt, akkor már azt mondhatom, hogy teljes életet éltem, és a Countach/Espada kivételével elértem a kitüzött célokat!
Én a 2008-as Yetrosztálykirándulásról beszéltem, azt néztem. Ezen volt az E34-es indulásotok. Mint írtam, a gépemen az az egyetlen értékelő, ami fent van. Tegnap is abból citáltam az eredményeiteket, mikor felmerült, hogy azért értékelni kellene a túrásokat is.
nem tudom, neked milyen táblázatod van, én erről beszélek:
http://www.freeweb.hu/yetro/Result_Reci.htm
és hülye vagyok, mert volt itt keverés összevissza az induláskor (merugye amikor az alfás egyik napról a másikra gyalog lesz oszt felvettük hozzám navigátornak), a huszas a sabc volt, a huszonnégyes az Ákosék és a huszonnyolcas a Yogi meg én. nekünk ott a korrekció (ennyit kértünk volna? bár tény, hogy mire megtaláltuk őket, meg rájöttünk, mi van.... erre is rosszul emlékeztem), az Ákoséknak semmi. csak arra kaptak 194 mínuszt.
Hol is volt a rajt? Gyöngyös nem? Vagy valami ilyesmi. A múlt héten gyalogoltam úgy 70-80 kilométert, szóval minden megoldható. Mondjuk ha gyalog mentem volna végig a távon, akkor nem tudom, mennyi korrekciót kellett volna kérnem.
Én sem úgy gondoltam, csak a 240-nél elmosódó számok olvasására próbáltam asszociálni, oldandó a hangulatot! :)))
Ígérem, erösíteni fogunk a kiértékelésen.
Az én táblázatomban Nektek 1:30, Ákoséknak 1:20 korrekció szerepel, mindkettötöknél 19:43-as befutási idö mellett. Ti a 12-es, ök a 22-es rajtszámmal indultak.
Igen, sajnos az egy nagyon kínos dolog volt, hogy egy feladat pontszáma nem adódott hozzá az egyik csapat összesítéséhez, és a kiélezett versenyben ez több hellyel eltolta az eredménylistát. Nem mentség persze, elszúrtuk.
"mondjuk elég teher lehet nekik az is, hogy egy BMW-vel kell közlekedni"
hallod papa, tövig kopott volna a lábad, csak míg a rajtig gyalog eljutsz autó híján, szóval tavaly ennél khm... árnyaltabb véleményt képviseltél, akkor bezzeg jó volt, mi? :))))))
Én azt gondolom, hogy ez elsősorban jó móka, úgyhogy ne vegyük el az örömöt mások elől csak azért, mert nem képesek egy normális autót összeszedni. Legfeljebb kapjanak billogot a homlokukra (mondjuk elég teher lehet nekik az is, hogy egy BMW-vel kell közlekedni), vagy fusson előttük egy ember vörös zászlóval, vagy üljön be melléjük a Kiszel Tünde, vagy valami.
az itinerrel túl sok gond nem szokott lenni, amikor volt, akkor meg konkrétan alkoholos befolyásoltság alatt álltam. vagy ültem. fasztuggyamárhogyvolt. de odataláltunk. igazából az értékelés körül volt olyan egy-két alkalommal, amikor kár, hogy nem voltál ott, mert viszonylag ritkán használt népies megfogalmazások is elhangzottak, az ilyesmi mindig bővíti az ember szókincsét, sose lehet tudni, mikor lesz rá szükség. a legutolsóval például nem nekem volt gondom, hanem a 335inek, mert ugye tulajdonképpen együtt indultunk, egyszerre jöttünk be, a bánkúti tetőn volt egy szűk órás műszaki témájú agyviharzás (neszójjábe, NEM az én autómon), után befűtöttük a kazánokat aztán együtt végigtampóztunk, mindjketten egyszerre és ugyanattól az embertől kértünk FÉL óra korrekciót, amivel mi kb szintre kerültün (+/- pár perc), csak épp az Ákoséknak elmaradt a korrekció beírása és hát nyilván ennyivel szarabb lett a pontjuk is. most nem találom az eredménylistát, de nézd meg, nem tévedek. nem mintha bármi is múlott volna ezen, csak hát na. kicsit ilyenkor előjön az emberben, hogy fasznak verseny, amikor esetleges az értékelés, ennyi erővel simán autózzunk egyet, aztán jóidő. szóval még egyszer, maga a túra fasza, csak a kiértékeléssel mindig van valami kisebb-nagyobb baki. ____________________________________________________________ az megvan, hogy füreden kiosztottátok a díjakat, félórás gólöröm és társai, utána meg visszakértétek, mert némileg változot a sorrend, de csak mert valaki beszólt? az például nem mi voltunk, konkrétan semmi közünk a dologhoz, csak hát hogy' néz már ki...
Én kb a te álláspontodon vagyok, hogy azért ez alapvetően egy youngtimer verseny, és nem mindenki aki haver, jöjjön amivel tud túra. Nyilván lehet kivételeket tenni olyanok esetében, akik már vettek részt, akár többször is, a megfelelő restrikciókkal a pontozás tekintetében, de "utcáról" beesve azért nem kéne mindenféle autókat beengedni a futamra.
Esetleg olyan formában tudonám elképzelni, hogy ha Youngtimerből nincs ki a megfelelő létszám, amivel már rentábilis a rendezvény, akkor a maradék helyek feltölthetők, de minden esetben a youngtimer élvezzen elsőbbséget. Mondom ezt úy, hogy nekem per pill nincs, és valszeg nagyon megszopatom magam hogy mégis legyen :D
hadd menjen. maga a rendezvény végül is jó szokott lenni, normális arcok vannak. kapjon egy t-xxx rajtszámot, hogy látható legyen, van némi különbség, pontot kapjon, díjazást ne. aztán ha tetszik neki, akkor már legközelebb is jön bármi áron (mint mondjuk husi jobb híján a nivával), ha meg nem, akkor legalább belülről látta, hogy mi nem tetszett neki meg miért nem, mert azért leírva más ugye, mint végigvezetve.
Nem tartozik bele a Youngtimer kategóriába, és ilyeneket általában csak olyanoknak szoktunk engedni, akik már indultak korábbi versenyen megfelelö autóval, csak éppen az adott rendezvényre nem rendelkeznek hadra fogható Youngtimerrel, mert épp eladták/felújul/üzemképtelenné vált/stb. Mindenesetre kikérem a többi szervezö és egy-két versenyzö véleményét, hogy ök hogy látják a versenyen kívüli, túra-szekcióban való részvétel lehetöségét.
Legkésöbb hétfön ezen a fórumon választ adok a többiek reakcióinak fényében.
Illetve ezúton megkérdem az ide írogató és a versenyre rendszeresen járó (értsd legalább 2 versenyen részt vett) emberek véleményét, hogy ök mit szólnak a kérdéshez?
Én elsö körben nem támogatom, de érvekkel meggyözhetö vagyok.