Hyundai I30 am sebesség fügvényében rázkódik. Alacsony sebességnél egyáltalán nem érződik semmi, de 90 nél már kezd érződni, 130 nál már lassításra késztet. Ha 130 nál kiveszem sebességből nem változik semmi, csak akkor csökken a rázkódás ha a sebesség is csökken. Korábban kanyarodásnál jobban lehetett érezni, ezért kicseréltem a kerékcsapágyakat, így az meg is szűnt, de a rázkódás megmaradt.
SziasztoK i30 háromajós hátsó ablakmosó csövet kell cserélnem, de nem tudom mit kell megbontanom. nNem akarok felesleges bontást. Hon van vezetve a cső?
Köszönöm a tippeket. Végül a kormányon a TRIP gomb nyomkodása és némi német szótárazás lett a megoldás. De most már angolul a kommunikál. Más! Arra van tippje valakinek, hogy a 2015-ös autóhoz hol találok esetleg magyar vagy angol nyelvű használati utasítást? Sajnos a kocsival csak egy norvég és egy német kézikönyvet kaptunk.
Üdvözlök mindenkit! Talán segít Family 17-nek a kép minőségéért elnézést kérek. Olyan sok fajta konfiguráció létezik, az enyém is más. A kéziféket be kell húzni, hogy át lehessen állítani valamelyik beállítást. Üdv.
Sziasztok! Vásároltunk egy Hyundai i30-ast (2015-ös), amely a korábbi tulaj miatt németül kommunikál, német a menüje. Hogyan lehet ezt átállítani angolra? Pár perc nyomkodás alatt nem jöttem rá, hátha valaki kapásból tudja. Előre is köszi!
Szia András! A Hyundai márka szerviznél érdeklődtél már? Ha az autó 2018-as gyártású, akkor lehet hogy garanciális még. Az nem derül ki az írásodból. A neten találni akik autóriasztó és autóhifi javításával foglalkoznak. Esetleg ha a márka szervizben nincs szakember, akkor tudják hol javítanak ilyet.
Az ajtókárpitot kell lekapni, úgy hozzáférsz a kapcsolóhoz. A belső kilincs mögött és a könyöklőnél 1-1 csavar és patentek fogják, ebben a melegben könnyű levenni, nem fognak törni a kárpitbolhák.
Nekem az lenne a kérdése, hogy (2013 decemberi kombi) ablakemelő kapcsoló javításhoz mennyire kell a komplett ajtót szétbontani?
Jobb elsőnél adta meg magát az azoldali kapcsoló (először csak lehúzni nem lehetett onnan, felfelé még működött, de most már az sem). A vezető oldali gombbal rendesen működik fel is és le is, ezért gomdolom hogy nem motor, hanem csak kapcsoló.
Szia. Ha nem akarsz a defektjavító helyére pótkerék-szettet, ne kínlódj a „gyári” emelőkkel, azokat csak a szükség szerinti, útszéli defekt esetére találták ki, macerás használni, nem tartós és a küszöb festését sem kíméli. Ha otthon cserélsz téli-nyári kerekeket, ráadásul több autón, krokodilemelő kell. Érdemes az alacsony profilút nézni, mert az I30 (is) elég kis hasmagasságú.
Még egy témában kérném a segítségeteket. A nemrég vásárolt 2020-as gyártású I30-as autómhoz nem kaptam autóemelőt, gondolom azért, mivel pótkerék sincs hozzá...
Mégis szükségem lenne majd rá, igaz remélhetőleg évente csak 2x, a kerékcserénél.
Az a kérdésem, hogy csak speciális, ehhez a modelhez kialakított autóemelőt kell majd használnom vagy használhatom más autó emelőjét is? (van egy Honda Jazz is a családban)
Ha újat kell vennem, akkor mit javasoltok milyen emelőt lenne érdemes vennem és honnan lehet beszerezni?
Szia! Tavaly kerestem én is üléshuzatot, elég gyenge kínálat volt, de i30-ra nem találtam. Márkakereskedést nem kérdeztem. Korábban is éppen az akkori márkájú autómra sem találtam, ez állandó jelenség. Egy olcsót ( a két első ülésre ) vettem, aminek a csomagolásán rajta van az i30 márka is. Még nem szakadt szét.
Méretpontos, méretre varrt üléshuzatot keresek (2020-as gyártású) I30-ra. Van tapasztalatotok ebben a témában, hogy milyet és honnan érdemes vásárolni ami nektek bevált?
Olyat keresek ami tényleg jól illeszkedik az ülésekre, jó minőségű és nem a legolcsóbb, legvékonyabb anyagból készült.
Képernyőről elég nehéz megítélni melyik lenne a jó választás.